Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bladluis?

Gepubliceerd: 29 jan 2023

61 keer bekeken
Hallo! Ik heb binnen een kruidenbakje en nu heb ik kleine beestjes op mn basilicum. Ik denk dat het bladluizen zijn maar ben niet zeker, kan iemand dit bevestigen?
Lees verder...
Forumonderwerp stokesia laevis/korenbloemaster: wordt dit nog wat?

Gepubliceerd: 25 apr 2018

122 keer bekeken
Vorig najaar heb ik deze Stokesia gekocht en hem zonder hem in het najaar te hebben ges
Lees verder...
Forumonderwerp plantjes herkennen

Gepubliceerd: 19 mei 2017

46 keer bekeken
Ik heb twee nieuwe plantjes in de collectie. Kunnen jullie helpen bij het herkennen van deze cactus?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 10 mei 2017

8 keer bekeken
Weer een onbekende plant voor mij.
Lees verder...
Forumonderwerp herkennen van plantje/kruid

Gepubliceerd: 14 aug 2016

1 keer bekeken
Wie kan mij vertellen welk plantje dit is, groeit langs een rivierdijk op volgens mij schrale grond.
Lees verder...
Forumonderwerp kruip plant

Gepubliceerd: 03 jun 2016

67 keer bekeken
Weet iemand hoe deze groenblijvende kruipende plant heet? Lijkt onverwoestbaar en woekert erg. Zou deze plant geschikt zijn als alternatief voor gras? (Waar niet overheen wordt gelopen) Dankjewel
Lees verder...
Forumonderwerp is dit een stinkende gouwe?

Gepubliceerd: 03 apr 2016

16 keer bekeken
stond op een perceel, nogal veel. maar ik weet niet wat het is, bij opzoeken twijfel ik aan het blad.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van dit plantje?

Gepubliceerd: 08 dec 2015

8 keer bekeken
Hoi, sorry voor het vorige bericht ging een beetje snel en dus mis. Weet iemand de naam van dit plantje? Het lijkt mij een Echeveria? Klopt dit? Deze heeft kleine prikkers/doorntjes. Groetjes Janneke
Lees verder...
Forumonderwerp een onbekende plant!

Gepubliceerd: 17 mei 2015

4 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik heb een bosje naast mijn huis met een prachtig plantje die ontzettend lekker ruikt! Ik kan hem alleen niet herkennen en ik zou graag achter de naam willen komen! Kan iemand het plantje van de foto herkennen?
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen zaaien

Gepubliceerd: 09 jul 2014

4 keer bekeken
Hooi!
Lees verder...
Forumonderwerp enkele vraagjes van een beginneling

Gepubliceerd: 08 jul 2014

54 keer bekeken
Onlangs kreeg ik van mijn oma een vetplantje die in haar tuin groeide en zo ben ik mij nu langzamerhand aan het verdiepen in de wereld van de vetplantjes.
Lees verder...
Forumonderwerp tuindieren?

Gepubliceerd: 29 apr 2013

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp een echt dierentuin.

Gepubliceerd: 03 nov 2012

36 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar specifieke vetplant

Gepubliceerd: 10 sep 2012

9 keer bekeken
Hoi, een aantal jaren geleden had ik een mooie vetplant met specifieke herinneringen en jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt aan een ex-vriendin.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 01 sep 2012

0 keer bekeken
In mijn tuin zijn op diverse plaatsen deze plantjes opgekomen. Ze zijn nu ongeveer 30 cm hoog. Langs de nerf aan de onderkant zitten kleine stekeltjes en ook aan de bovenkant zitten hier en daar stekeltjes.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor blad is dit?

Gepubliceerd: 22 jun 2012

1 keer bekeken
Dit groeit in mijn voortuin. Vroeger stond de voortuin vol met bomen.Kan het zijn dat dit weer een boom wordt? Het lijkt op een eik, maar is dat ook zo.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 16 jun 2012

1 keer bekeken
ik hoop dat dit op de goeie plaats staat. men ma heeft me zaden gegeven van één of andere exotische plant.zij dacht dat het van een citroenboom of sinaasappelboom zou zijn (ik dacht
Lees verder...
Forumonderwerp kruiden

Gepubliceerd: 06 jun 2012

1 keer bekeken
Twee weken geleden 2 kruiden bijgekocht die ik nog niet in mijn kruidentuin had.....natuurlijk wil ik die vandaag in de keuken uitproberen maar ben mijn kaartjes kwijt....hoe ik het gedaan heb weet ik niet, swat!
Lees verder...
Forumonderwerp help, wat staat er in mijn tuin?

Gepubliceerd: 19 mei 2012

29 keer bekeken
1. Wat is dit voor mooie struik? Hij is prachtig vol met witte bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp wederom onbekend plantje

Gepubliceerd: 07 mei 2012

0 keer bekeken
In deze pot hebben sierklavertjes gezeten, van twee verschillende types. De kleine variant eerder en later de iets langere variant. Nadat ze overgepoot
Lees verder...
Forumonderwerp is er iemand die dit plantje herkent?

Gepubliceerd: 14 feb 2012

2 keer bekeken
Uit een groot scherp zaad met harde bast is een plantje uitgekomen wat ik niet ken.Weet niet meer waar ik het zaad vandaan heb.Is er iemand die dit plantje herkent?
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant heb ik in mijn tuin?

Gepubliceerd: 23 jul 2011

19 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp lood

Gepubliceerd: 04 jun 2011

3 keer bekeken
ik wou een waterval maken maar dan met lood kan dit kwaat voor de vijver bewoners? groetjes milan waarom lood ik had het nog liggen en dacht mooi makkelijk
Lees verder...
Forumonderwerp wat is wat?

Gepubliceerd: 03 apr 2011

0 keer bekeken
Goedemiddag, zijn er misschien mensen die weten welke planten dit zijn?Alvast bedankt! Gr Knuffeltje By knuffeltjee at 2011-04-03
Lees verder...
Forumonderwerp vanda soort ?

Gepubliceerd: 27 mrt 2011

0 keer bekeken
Ik heb op (Chatuchak)markt alweer enkele mooie (ik vermoed) Vanda soorten gevonden. Volgens de handelaar zouden met rechtopstaande vrij dikke oranje trossen (van ong 10-15cm) bloeien. Heeft iemand een idee aub ?
Lees verder...
Stel een tuinvraag