Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bemesten komkommer?

Gepubliceerd: 08 jul 2022

35 keer bekeken
M8jn komkommerplanten doen het goed maar niet allemaal. Sommigen zien er wat triest uit maar andere weer niet en dragen veel komkommers.
Lees verder...
Forumonderwerp blad courgette wordt geel

Gepubliceerd: 25 jun 2022

177 keer bekeken
Plant groeit goed rn geeft veel vruchten. Echter de onderste bladeren worden steeds geel. Waar komt dit door?
Lees verder...
Forumonderwerp compost bij komkommerplant en sperciebonen

Gepubliceerd: 23 jun 2022

16 keer bekeken
Mijn komkommerplanten doen het goed. Wanneer kan ik bij de plant compost strooien? Nu of wanneer de vruchten verschijnen? Geldt dit ook voor sperciebinen?
Lees verder...
Forumonderwerp meld verdund tegen ziekten en plagen komkommers en tomaten

Gepubliceerd: 15 jun 2022

21 keer bekeken
Is het een farce dat als je melk verdund net water 1:10 aan tinatenplanten en komkommerplanten geeft dit helpt tegen ziekten en plagen en is tevens mest?
Lees verder...
Forumonderwerp geel blad komkommerzaailingen

Gepubliceerd: 05 jun 2022

26 keer bekeken
Zaailingen komkommer geplant en veel water gegeven. Waarom krijgen ze geel blad?
Lees verder...
Forumonderwerp blad komkommer

Gepubliceerd: 27 apr 2021

61 keer bekeken
Welke ziekte heeft deze komkommerplant en hoe kan dit biologisch worden opgelost?
Lees verder...
Forumonderwerp bemesting moestuin

Gepubliceerd: 25 aug 2020

61 keer bekeken
Het is nu 25 augustus en gemiddeld een graag of 25 bij mij. Kan ik de moestuin nog een keer bemesten of is dat daar te laat voor? Ik heb knolselderij staan, tomaten, komkommers en tuinbonen. Hoor graag jullie advies.
Lees verder...
Tuinevenementen moestuinweken

Gepubliceerd: 06 mrt 2019

3 keer bekeken
De ideale tijd om je moestuin en kas vol te zetten met groenteplanten en kruiden. Wij leveren diverse tomaten, komkommer, courgette, paprika en aubergine planten en nog veel meer. 
Lees verder...
Forumonderwerp komkommerplant aangevreten

Gepubliceerd: 15 apr 2018

371 keer bekeken
Ik heb 2 komkommers gezaaid, staan nog in huis op de vensterbak, maar blijkbaar zit er toch een beestje op ? Iemand die weet hoe dit te verhelpen ?
Lees verder...
Tuinevenementen moestuindagen 5 en 6 mei

Gepubliceerd: 02 apr 2018

4 keer bekeken
Eten uit je eigen tuin was nog nooit zo poplulair als tegenwoordig, het is gezond, goedkoop en lekker! De liefhebber van deze smakelijke hobby kan bij kwekerij De Tuinstek kiezen uit heel wat gezond uitgangsmateriaal voor de eigen moestuin.
Lees verder...
Forumonderwerp decoratieve groene bolletjes

Gepubliceerd: 29 sep 2017

907 keer bekeken
Voor het eerst zag ik gisteren deze leuke groene bolletjes met witte streepjes. Het zou familie van de komkommer zijn. Is er iemand die weet van welke plant ze afkomstig zijn? Ik ben benieuwd!
Lees verder...
Forumonderwerp komkommers in pot

Gepubliceerd: 26 jul 2017

40 keer bekeken
Kunnen komkommers in een pot gekweekt worden? Op internet lees k n een pot van doorsnee 40 cm, maar lees ook dat de komkommers een breed wortelgestel heeft. Wat is wijsheid?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit?

Gepubliceerd: 02 jul 2017

111 keer bekeken
Wie kan vertellen welke plant dit is? De bladeren zijn vrij groot, naast de nerven is er een soort wittige schijn, er zijn slingers beetje zoals een komkommerplant heeft en het lijkt alsof er  bloemen/vruchten op zullen komen...
Lees verder...
Forumonderwerp wit op blad komkommer

Gepubliceerd: 14 jun 2017

20 keer bekeken
Weet iemand of dit wit op het blad van mn komkommerplant gewoon kan komen door het plaatsen van het draad en ze wat gekneusd zijn? Ik heb niet lang er voor de plant zijn draden om te leiden gespannen...
Lees verder...
Bedrijven urban green store

Gepubliceerd: 30 mei 2017

0 keer bekeken
Uw leverancier van professionele biologische thuiskweek producten.
Lees verder...
Forumonderwerp waar zijn deze zaadbollen/vruchten van?

Gepubliceerd: 04 mei 2015

24 keer bekeken
Deze zaadbollen heb ik in een bloemstukje gekregen. Geen idee waar ze van zijn. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet,Marco Flier
Lees verder...
Forumonderwerp wat is er mis mee

Gepubliceerd: 28 sep 2014

9 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp gele komkommer

Gepubliceerd: 26 aug 2014

235 keer bekeken
Ik heb nog 1 grote komkommer in m'n kasje. Hij is al enkele weken zo groot en zo geel. Gaat dit nog wat worden en is hij eetbaar? Iemand enige ervaring? Afgelopen zomer
Lees verder...
Forumonderwerp hoe groot worden de komkommers van delikatess ?

Gepubliceerd: 02 aug 2014

171 keer bekeken
Beste Allemaal.Ik heb komkommer in de moestuin en in potten (wegens te veel plantjes) van het type Delikatess . Iemand hier ervaring mee aub? Er hangen al enkele vruchten aan van nu
Lees verder...
Forumonderwerp komkommer ziek

Gepubliceerd: 25 jul 2014

57 keer bekeken
Al zo'n 20 jaar heb ik geënte komkommers in de kas maar vorig en ook nu weer gaan ze dood, tenminste als ik ze niet vlug doorsnijd onder de zieke plek.Maar ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
Lees verder...
Forumonderwerp komkommer rijp?

Gepubliceerd: 16 jul 2014

20 keer bekeken
Dit jaar heb ik voor het eerst komkommers in mijn koude kas. Hoe weet ik nu of ze 'rijp' zijn of klaar om te plukken? M.vr.gr.Trudy
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 12 jul 2014

6 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel na geven meststof?

Gepubliceerd: 09 jul 2014

5 keer bekeken
Ik heb in mijn koude kas komkommer, paprika en pepers staan in potten. Vorige week heb ik ze DCM meststof voor tomaten gegeven. Deze kan voor alle soorten groenten gebruikt worden.
Lees verder...
Forumonderwerp groene bes, verkleurt rood

Gepubliceerd: 01 dec 2013

188 keer bekeken
Beste mensen, Deze bes hebben mijn ouders gekregen, en is gekocht bij de bloemenwinkel. Het verkleurt van groen naar oranje naar rood en de binnenkant ruikt naar komkommer.Iemand een idee wat dit is? Groeten Joosje
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet wat dit is

Gepubliceerd: 12 aug 2013

2 keer bekeken
Kan iemand mij vertellen wat dit voor plant is. Eerst dacht ik dat het misschien een komkommer was...Maar wat eraan groeit lijkt niet echt op een komkommer..
Lees verder...