Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 21 jul 2021

77 keer bekeken
Deze plant groeit in een bak met kruiden, aardbeien enzo en heb ik laat groeien om te zien of er mooie bloemetjes aan zouden komen.
Lees verder...
Forumonderwerp bos aardbeitjes geven geen aardbeieen

Gepubliceerd: 20 aug 2017

30 keer bekeken
begin vd zomer van vakantie een kluitje bosaardbei meegenomen en in een pot gezet. hij groeit prima, alleen er komen geen aardbeien aan. waar kan dat aan liggen ?
Lees verder...
Tuinevenementen hooge zwaluwse open tuindag

Gepubliceerd: 27 jun 2017

20 keer bekeken
Na dit droge voorjaar zien de tuinen er toch nog prima uit!
Lees verder...
Bedrijven urban green store

Gepubliceerd: 30 mei 2017

0 keer bekeken
Uw leverancier van professionele biologische thuiskweek producten.
Lees verder...
Forumonderwerp lonicera henryi

Gepubliceerd: 02 apr 2017

110 keer bekeken
Beste, Zijn de bessen van de Lonicera henryi giftig? Mvg
Lees verder...
Forumonderwerp vraat aan aardbeien

Gepubliceerd: 01 jun 2016

162 keer bekeken
Dag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp larven van de taxuskever

Gepubliceerd: 10 apr 2016

163 keer bekeken
Ik had een mooie pol lievevrouwebedstro, die bijna van de ene op de andere dag los op de aarde lag, maar ik weet het aan de vorst, hoewel ik zoiets nog nooit eerder had meegemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp vloeibare meststoffen

Gepubliceerd: 14 feb 2016

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp salvia soort

Gepubliceerd: 24 jul 2015

3 keer bekeken
deze salvia is vorig jaar spontaan tussen de aardbeien opgekomen en is nu dubbel zo gro
Lees verder...
Forumonderwerp aardbeien zaaien

Gepubliceerd: 21 apr 2015

11 keer bekeken
In een pot heb ik aardbeien temptation gezaaid. De kiemtijd zou 2 weken duren, maar dat duurt nu al ruim 4 weken en ik zie geen enkel teken van leven in die pot. Kan ik nogmaals zaaien?
Lees verder...
Forumonderwerp arum italicum

Gepubliceerd: 21 dec 2014

1 keer bekeken
kan het dat vaststaande aardbeiplanten te lijden hebben of zelfs
Lees verder...
Forumonderwerp aardbeiplant stekken

Gepubliceerd: 04 sep 2014

4 keer bekeken
Gezocht op dit forum, werd hierover dit (
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte aardbei en tomaat

Gepubliceerd: 29 jul 2014

34 keer bekeken
Ik heb in een pallet aan de muur verschillende aardbeienplanten aangeplant, en bovenop paprika en tomaat.
Lees verder...
Forumonderwerp ekster

Gepubliceerd: 22 jun 2014

6 keer bekeken
3 jonge eksters hebben het nest in onze tuin verlaten. Ze blijven wel in de buurt, en af en toe zitten ze weer op het randje van het oude nest.Ik dacht uitgevlogen is uitgevlogen, of niet bij eksters?
Lees verder...
Forumonderwerp bladwesp larven

Gepubliceerd: 22 jun 2014

571 keer bekeken
ik heb een tuintje met aardbeien enz. maar opeens toen ik keek naar mijn tuintje waren alle bladeren van mijn aardbeien opgegeten en het waren Bladwesp larven ik heb op internet gezocht om dit diertje te bestrijden maar
Lees verder...
Forumonderwerp vliegen..

Gepubliceerd: 03 jun 2014

1 keer bekeken
Vinden jullie ook dat er zoveel vliegen zijn? Van die aasvliegen dan nog. Of is dat enkel hier bij mij? Vorig jaar was dat ook al het geval maar nu...! Pfff.. Ze zitten vooral in en rond de moestuinbak.
Lees verder...
Forumonderwerp aardappelplantjes verpoten

Gepubliceerd: 09 apr 2014

283 keer bekeken
er komen tussen mijn aardbeien vergeten aardappels op, kan ik deze plantjes verplaatsen?
Lees verder...
Forumonderwerp moestuinbak

Gepubliceerd: 09 mrt 2014

7 keer bekeken
Mag ik deze vraag hier stellen?Vorig jaar ben ik gestart met een zogenaamde 'moestuinbak' van 1,20m/1,20m. Hij is gevuld met 1/2 cocopeat (een soort potgrond met cocosvezel die beter water vast houdt) en 1/2 gewone
Lees verder...
Forumonderwerp insecten en tips

Gepubliceerd: 06 aug 2013

0 keer bekeken
Ik ben een jaar geleden, begonnen met een tuintje. en ik heb last van veel plagen zoals: kleine wormen in mijn aardbeien, slakken, en sprinkhanen.ik wil er graag mee geholpen worden. dus als jij een oplossing weet over deze
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kan ik meer spinnen lokken naar me tuin?

Gepubliceerd: 14 jul 2013

94 keer bekeken
Goedenavond , ik ben een enorme natuurliefhebber , vandaar mijn naam . Maar helaas is het geval dat ik geblesseerd thuis zit , en ik heb vakantie.
Lees verder...
Forumonderwerp augurken

Gepubliceerd: 14 jul 2013

6 keer bekeken
Hallo Forum,de augurkenplanten groeien prima,ik heb ze in een koude bak gezet .Helaas worden de augurken niet groter dan 2 cm. :( Wat doe ik verkeerd? Ben benieuwd omdat ik al voor het tweede jaar hetzelfde probleem heb,
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp plantzakken

Gepubliceerd: 13 jun 2013

7 keer bekeken
Beste
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte aardbei, bladchlorose?

Gepubliceerd: 26 mei 2013

8 keer bekeken
Experts, wat is er met de aardbei onderaan de foto aan de hand?Als ik naar het blad kijk dan zou ik denken aan bladchlorose, maar als het dat is dan verwacht ik ook bij de aardbeien ernaast verkleuring te kunnen zien. Alex
Lees verder...
Forumonderwerp ik zoek een plantje

Gepubliceerd: 02 apr 2013

3 keer bekeken
Hoi,Misschien een rare vraag, maar ik ben voor een kunstproject op zoek naar een plantje dat ik, uitsluitend, met mijn eigen speeksel kan voeden. Is zoiets mogelijk en wat is hiervoor het ideale plantje?
Lees verder...
Stel een tuinvraag