| Bijvoorbeeld tuinboontje
|
anja176
:
26-07-2010 | Hallo allemaal,misschien kennen de meeste mensen mij inmiddels al,ik ben ongeveer een jaar actief in het geven van antwoorden op de vele vragen(alhoewel,het is de laatste tijd best rustig op het moestuinforum).
En ook stel ik een enkele keer eens een vraagje .
Maar wat me toch echt stoort mensen....Ik heet ook in het echt gewoon Anja.
Dat ik 176 achter mijn naam plaats doe ik uit internetgewoonte(ik ben 17 junie jarig,vandaar)omdat mijn naam in nederland erg algemeen is,er zijn dus duizenden naamgenoten van mij,dus inloggen met alleen maar anja lukt dan meestal niet.Ik kon mezelf ook bijvoorbeeld tuinboontje noemen,of kersje,of appeltje,daar heb ik wel wat mee.
Maar ik vind het gewoon onfatsoenlijk en niet getuigen van goede omgangsvormen om mezelf zo te noemen.Vandaar ook dat ik het niet altijd prettig vind om bijvoorbeeld tegen tuinkabouters of anderen trollensoorten te antwoordenNee,natuurlijk sta ik niet met achternaam en telefoonnummer op dit forum,dat begrijp ik,maar het lijkt me wel zo handig,ook voor derden om te weten hoe ik heet,en hoe jullie heten dat praat(schrijft)wel zo makkelijk!(gewoon een stukje fatsoen en respect voor anderen kan je echt niet schaden,ik heb het dus alleen over voornamen!!Groetjes,ANJA
|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|