Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp gaan we de palmen weer inpakken vandaag?

Gepubliceerd: 14 jan 2013

85 keer bekeken
Minimumtemp. (°C) di-4 wo -7 do -7 vr -7 za -8 Ik ga vanmiddag maar even de stro matten aanbrengen! Wie heeft er nog meer de inpak kriebels. Groet Emile
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix in de vollegrond

Gepubliceerd: 24 mei 2012

110 keer bekeken
Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik zet mijn te groot wordende Phoenix canariensis in de vollegrond in de achtertuin.
Lees verder...
Forumonderwerp stand van zaken na de winter...

Gepubliceerd: 05 mei 2012

66 keer bekeken
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder.
Lees verder...
Forumonderwerp trachy's na de winter

Gepubliceerd: 11 mrt 2012

18 keer bekeken
Ik heb even een paar foto's gemaakt van mijn trachy's, en zou ik graag wat meningen horen over in wat voor staat ze zijn.Ik heb halverwege de strenge vorst nog snel met kunst en vliegwerk
Lees verder...
Forumonderwerp lotusbananen zien er slecht uit

Gepubliceerd: 11 mrt 2012

6 keer bekeken
Hoi, ik heb even 2 foto's gemaakt van een paar lotusbananen die in de kas staan, maar er weer belabberd uitzien. De vraag is, gaan die de zomer wel halen of zijn ze gewoon aan het verwelken?
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg 'exotische' border en verpotten planten

Gepubliceerd: 01 mrt 2012

39 keer bekeken
Gisteren een leuk klusje gedaan! Het oude terras heb ik een week eerder eruit gehaald (inclusief zoveel mogelijk zand) en van de stenen heb ik een border gemaakt. Vervolgens 2 Big Bags met tuinaarde laten komen en laden maar....
Lees verder...
Forumonderwerp voorjaar in aantocht

Gepubliceerd: 14 feb 2012

50 keer bekeken
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg.
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

62 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjoo inpakken

Gepubliceerd: 21 nov 2011

308 keer bekeken
Hallo tuinvrienden,
Lees verder...
Forumonderwerp winterbescherming cham. humilis

Gepubliceerd: 30 okt 2011

18 keer bekeken
Heb dit voorjaar in Mei, deze palm in de volle grond geplant.Deze palm in 1994 gekocht bij IKEA. De afgelopen winters de palm in een verwrmde kas overwinterd. Vanwege plaats gebrek in de kas, palm dus buiten geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjo

Gepubliceerd: 18 apr 2011

15 keer bekeken
ik zou graag terug een bananenboom willen kopen maar ik kan ze nog nergens vinden in dichtbijliggende tuincentra. nu mijn vraag. heeft er iemand in de buurt van antwerpen een stekje die hij/zij kan missen? alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp strelitzia

Gepubliceerd: 04 apr 2011

63 keer bekeken
Hallo, Ik vraag me af of het nu nog te vroeg is om mijn strelitzia al buiten te zetten. De vooruitzichten v.w.b. temperatuur zien er in mijn ogen niet verkeerd uit; of toch? Graag advies Groeten Marianne
Lees verder...
Forumonderwerp beccariophoenix alfredii

Gepubliceerd: 02 mrt 2011

93 keer bekeken
Hey allemaal,ik las op een ander forum al de positieve ervaringen met de Beccariophoenix alfredii in ons klimaat.
Lees verder...
Forumonderwerp speerrot?

Gepubliceerd: 09 jan 2011

257 keer bekeken
Hoi, een van mijn 2 kleine trachy's heeft allemaal spierwittesperen die allemaal ongeknikt zijn. Moet ik die als verloren beschouwen?Ze zitten nog wel muurvast.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvrienden daar gaan we dan, en 'nu' al...

Gepubliceerd: 17 nov 2010

27 keer bekeken
Winter gaat warmdraaien17.11.2010 12:35
Lees verder...
Forumonderwerp start exotisch/tropische planten tuin.

Gepubliceerd: 10 okt 2010

106 keer bekeken
Hallo plantenexperts,Zelf nooit veel behoefte gehad om me met tuin bezig te houden, maar had drie jaar geleden een palmboom aangeschaft, een van 3 meter, ze hebben hem voor me geplaatst.
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

261 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp bananenboom/stekje

Gepubliceerd: 22 sep 2010

10 keer bekeken
Beste groenliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp p. roebelenii syagrus romanzoffiana

Gepubliceerd: 08 sep 2010

64 keer bekeken
Beste exoten liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp bananen op de zolder, nu al?

Gepubliceerd: 07 sep 2010

23 keer bekeken
Ik heb een paar stekjes, nou ja stekjes eentje heeft al een stam van 60cm en de ander van 40 cm.
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjoo

Gepubliceerd: 20 aug 2010

46 keer bekeken
Ik heb 2 musa basjoo overgenomen van een particulier via een marktplaats advertentie, geen geld 2 voor 15 euro met beide een stam van zeker 80 cm. met blad reiken ze naar de ruim 1.20 m.
Lees verder...
Forumonderwerp yucca glorisa?

Gepubliceerd: 12 aug 2010

36 keer bekeken
Hallo, ik heb in de tuin een yucca glorisa staan die nu helemaal uitgebloeid is.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinfoto's uit ureterp

Gepubliceerd: 11 aug 2010

2 keer bekeken
Hierbij even een paar foto's van mijn tuin.Te beginnen met de cordyline die na afgelopen winter weer fenomenaal is uitgelopen vanuit de stam. Ik heb 16 uitlopers moeten verwijderen!
Lees verder...
Forumonderwerp hallo mib-miranda

Gepubliceerd: 10 aug 2010

8 keer bekeken
Hoi Miranda,
Lees verder...
Forumonderwerp terug uit kos

Gepubliceerd: 07 aug 2010

150 keer bekeken
Dag mensen, ik heb in mijn koffer wat meegenomen, een ware banaan, daar bij het strand uit het zand getrokken, stam van ong. 60 cm.
Lees verder...