Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bestuiven trachycarpus f. , ik heb hulp nodig!

Gepubliceerd: 14 apr 2011

170 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp exoten portugal

Gepubliceerd: 26 sep 2010

13 keer bekeken
Paar weken geleden was ik nog in Portugal en kon het natuurlijk niet laten om een paar leuke exoten op de gevoelige plaat vast te leggen.
Lees verder...
Forumonderwerp zaden oleander

Gepubliceerd: 10 mrt 2010

187 keer bekeken
Mijn oleander heeft zaden aangemaakt, en daarvan heb ik er een hoop in een zakje geschud, omdat het mij wel leuk lijkt om nieuwe oleo's te kweken, maar ik heb daar heel geen verstand van, dus kan iemand mij zeggen
Lees verder...
Forumonderwerp mijn beginnende exotische tuin

Gepubliceerd: 09 apr 2009

70 keer bekeken
Ik ben sinds 2007 geintresseerd geraakt in het planten van exotische planten hieronder wat foto's van mijn tuin op het moment, bananen staan er nog wat kaal bij, maar zijn alweer hard aan het groeien.Hieronder wat foto's.
Lees verder...
Forumonderwerp wat foto's van de exoten in de voortuin...

Gepubliceerd: 01 aug 2008

11 keer bekeken
Hier wat foto's van onze voortuin.... de beplanting bestaat uit:
Lees verder...
Forumonderwerp enkele foto's van een beginnend exoot..

Gepubliceerd: 06 jun 2007

1 keer bekeken
Trachycarpus fortunei: geplant op 01/04/07
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus vraagje

Gepubliceerd: 11 nov 2006

19 keer bekeken
Ik worstel met de naam van een nieuwe Trachycarpus voor onze verzameling in het arboretum. Trachycarpus manipua. Ik vind die plant/naam niet.
Lees verder...
Forumonderwerp planten cemunnos

Gepubliceerd: 27 jun 2006

18 keer bekeken
Ik ben laatst bij Cemunnos geweest en heb daar een paar mooie palmen op de foto gezet (en andere exoten) 1 en 2 juli hebben ze open tuin samen met nog een stuk of wat tuinen in Glanerbrug....misschien een ideetje?
Lees verder...
Forumonderwerp "wat vindt je van m'n tuin?"

Gepubliceerd: 12 mei 2006

13 keer bekeken
Vaak worden hier fraaie foto’s van tuinen geplaatst. Vooral de exotenliefhebbers zijn trots op hun tuin en nieuwe aanwinsten. Daarbij wordt veelal de mening van de forumbezoekers gevraagd over hun tuin.
Lees verder...
Stel een tuinvraag