Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
is dit musa sikkimensis red tiger ? Gepubliceerd: 18 apr 2009 19 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
met glans door de winter Gepubliceerd: 16 feb 2009 13 keer bekeken |
hallo iedereen
ik heb zo juist mijn musa's die buiten in de volle grond staan eens uitgepakt, ze zijn allemaal met glans de winter doorgekomen,
ik heb het over Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rood in blad banaanboom Gepubliceerd: 04 aug 2008 8 keer bekeken |
hoi,
ik heb sinds een klein jaartje een banaanboompje, een scheut van een grotere boom, mijn nieuwe blaadjes zijn vrij rood, wat is hiervan de oorzaak? de moederboom heeft dit niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat foto's van de exoten in de voortuin... Gepubliceerd: 01 aug 2008 12 keer bekeken |
Hier wat foto's van onze voortuin....
de beplanting bestaat uit: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
13 ) welke planten in welke grond Gepubliceerd: 08 jan 2007 67 keer bekeken |
13) welke planten in welke grond Lees verder... |
| Forumonderwerp |
iets voor de samenwerkings bladen? Gepubliceerd: 05 jan 2007 50 keer bekeken |
Hallo allemaal Voelen jullie er iets voor om een lijst samen te stellen met daarin diverse gegevens van ons allemaal ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
banaan in de tuin Gepubliceerd: 01 okt 2006 9 keer bekeken |
welke soorten banaan kan je ook buiten zetten, behalve de sikkimensis en de basjoooverwinteren hoeft van mij niet per se buiten, als ik ze uit graaf en in een pot in de garage zet vind ik dat ook prima. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
musa sikkimensis red tiger Gepubliceerd: 20 mei 2006 33 keer bekeken |
hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plantenlijst 2006 Gepubliceerd: 15 apr 2006 4 keer bekeken |
mijn plantenlijst op dit moment van al mijn exotische en aan verwante planten.gr FransTropische plantenlijst 2006 1Alocasia macrorrhiza2macrorrhiza variegata3polly4callidora5wentii6rubra Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke soorten hebben jullie zoal? Gepubliceerd: 08 apr 2006 47 keer bekeken |
Ik ben pas begonnen met het houden van exotische planten en ik vroeg me af welke soorten jullie zoal hadden.Ik heb momenteel : update 21/05/06 Lees verder... |