Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp trachycarpus - palm

Gepubliceerd: 23 okt 2021

65 keer bekeken
Eergisteren is door het stormweer mijn palm in pot omgewaaid en de pot is gebroken. Ik moet hem dus in een nieuwe pot zetten. De huidige pot heeft een grootte van 50 cm hoog en 50 cm breed en de plant heeft dus een grote wortelkluit.
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

56 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp exotische tuin

Gepubliceerd: 15 apr 2020

46 keer bekeken
Goedemorgen, Ik ben onlangs in mijn nieuwe woning komen wonen Ik denk echter dat er iets niet helemaal goed gaat met een aantal planten.
Lees verder...
Forumonderwerp elke herfst leggen areca en dwergpalmen het loodje

Gepubliceerd: 24 nov 2019

41 keer bekeken
Allen, Elk jaar loop ik tegen dezelfde problemen aan met onze Arecapalmen en Dwergpalmen. Misschien dat jullie raad weten. In het vroege voorjaar schaffen we elk jaar een X aantal Areca en dwergpalmen aan, in klein formaat.
Lees verder...
Forumonderwerp geel blad palm jubaea chilensis voorkomen

Gepubliceerd: 21 apr 2019

144 keer bekeken
Ik heb net een prachtig exemplaar van de palm Jubaea Chilensis gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp vervolg van: 'help, 50 jaar oude kentia palm gaat niet lekker' uit 2015

Gepubliceerd: 19 dec 2018

200 keer bekeken
Hallo allemaal en wellicht ook GreenConnection,
Lees verder...
Forumonderwerp huiskamer planten

Gepubliceerd: 06 apr 2018

66 keer bekeken
Beste leden,
Lees verder...
Forumonderwerp tuinborder 12m2

Gepubliceerd: 09 jul 2017

165 keer bekeken
Goedemiddag, ik ben bezig met een border aan het aanleggen van ongeveer een 12 m² het is de bedoeling dat er tussen de planten grind (yellow sun) komt.  dit zijn de planten die ik zou gaan gebruiken:
Lees verder...
Bedrijven australian palm

Gepubliceerd: 30 mei 2017

2 keer bekeken

Lees verder...
Forumonderwerp ochtendlucht schoner

Gepubliceerd: 17 okt 2016

67 keer bekeken
Zoeken op internet over ochtendlucht leverde het volgende op.
Lees verder...
Forumonderwerp welke ziekte/plaag heeft mijn palm?

Gepubliceerd: 01 okt 2016

229 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp experimenteren

Gepubliceerd: 12 mrt 2016

13 keer bekeken
Experimenteren met zaadjes is zeer fijn!! iemand enkele voorstellen voor bepaalde plantjes die mooi en leuk zijn om te zien groeien? Waar koop of kan ik het best zaden verkrijgen?
Lees verder...
Bedrijven belgian palms

Gepubliceerd: 10 aug 2015

1 keer bekeken
Belgian Palms in Affligem is het adres bij uitstek indien u op zoek bent naar exotische vorstbestendige planten voor in uw tuin. Exotische planten houden in de Benelux is telkens weer de grens aftasten van het mogelijke.
Lees verder...
Bedrijven t&j palms & yucca's

Gepubliceerd: 10 aug 2015

35 keer bekeken
Bij namen als palm, yucca en bananenboom, denken we vaak dat het onmogelijk is om deze
Lees verder...
Bedrijven olijfboomdiscounter.nl

Gepubliceerd: 10 aug 2015

2 keer bekeken
We zijn een importeur van mediterrane bomen en planten. Bij ons vind je olijfbomen en palm ect tegen normale betaalbare prijzen!
Lees verder...
Forumonderwerp butia captiva

Gepubliceerd: 26 mei 2015

8 keer bekeken
Hallo Sinds vandaag zie ik donkere stippen op de buitenste bladeren Kan iemand mij vertellen wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp washingtonia robusta

Gepubliceerd: 22 mei 2015

14 keer bekeken
Hallo ik heb sinds twee jaar een Washingtonia robusta in pot die in de winter buiten staat,ik heb hem sinds kort in de vaste grond gezet en zou graag willen weten of hij dit jaar al zal aan slaan in de vaste grond, Ik heb meerde soorten palmbom
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei planten

Gepubliceerd: 10 mei 2015

15 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus is dit?

Gepubliceerd: 07 apr 2015

182 keer bekeken
Heb van een vriend een cactus overgenomen die hem wilde wegdoen en nu vraag ik mij af welke cactus dit is en hoeveel water ik hem moet geven. Heb hem al een tijdje geen water gegeven maar nu beginnen de bladeren te
Lees verder...
Forumonderwerp palm?

Gepubliceerd: 26 aug 2014

4 keer bekeken
Goedendag, Kan iemand mij vertellen wat voor plant/palm dit precies is? Hij lijkt ziek te zijn dus ik start mijn zoektocht met een goede identificatie...
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg voortuin

Gepubliceerd: 22 mei 2014

2 keer bekeken
Topic gestart op 22/05/2014 om 12:19 Hallo Wij zijn van plan om onze voortuin aan te leggen, liefst een beetje in de stijl van onze achtertuin, waarin palmbomen staan.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus filifera krijgt gele bladeren

Gepubliceerd: 22 mrt 2014

43 keer bekeken
Beste forumleden ,
Lees verder...
Forumonderwerp jonge palm stekjes

Gepubliceerd: 26 jan 2014

341 keer bekeken
In april afgelopen jaar hebben wij twee palmbomen gekocht en bij een van de planten zat na een tijdje jonge stekjes naast de plant. We wisten niet wat het was maar hebben ze er wel uit
Lees verder...
Forumonderwerp howea forsteriana

Gepubliceerd: 09 nov 2013

80 keer bekeken
Beste forumleden, Op mijn nieuwe Howea Forsteriana zie ik op twee bladen dit soort plekjes zitten. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is?
Lees verder...
Forumonderwerp goudpalm (chrysalidocapus)

Gepubliceerd: 29 mei 2013

5 keer bekeken
Pas 2 weken in huis en nu al bruine bladeren. Wat te doen?Meer licht? en bruin meteen wegknippen?alvast bedankt !
Lees verder...
Stel een tuinvraag