Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp papyrus en standplaats

Gepubliceerd: 21 okt 2018

77 keer bekeken
Beste lezer, het volgende: ik heb een heel zonnig huis. Heel veel planten al geprobeerd, maar veel planten gaan dood. Zelfs een tabakplant krijgt gele bladeren. Ik geef genoeg mest en zeker niet teveel water (1x per week).
Lees verder...
Forumonderwerp planten overwinteren

Gepubliceerd: 09 apr 2017

53 keer bekeken
hoe kan ik de papyrus plant (Cyperus percamenthus) en de Groene taro (Colocasia esculenta) laten overwinteren.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 22 jul 2016

8 keer bekeken
Goedemorgen, Welke plant is dit? Groetjes, Mia
Lees verder...
Forumonderwerp cyperus (papyrus plant)

Gepubliceerd: 27 apr 2016

164 keer bekeken
Deze plant moet in vochtige grond staan. Hoe voorkom ik dat de plant gaat hangen, ik heb een redelijke grote papyrus maar deze gaat hangen (buigen). Wat is er aan te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp hoornblad groeit niet

Gepubliceerd: 26 aug 2013

483 keer bekeken
De vijver is nu een aantal weken opgestart en de meeste waterplanten groeien goed. waterwaardes zijn GH 10 / PH 8 / KH 5.KH hoort ongeveer 7 te zijn ik weet het.
Lees verder...
Forumonderwerp topjes papyrusplant

Gepubliceerd: 18 feb 2011

52 keer bekeken
Een goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp papyrus, klein

Gepubliceerd: 17 aug 2010

6 keer bekeken
Ik ben op zoek naar een laagblijvende papyrus (Cyperus diffusus, albostriatus; niet de C. haspan). Deze wordt niet meer dan 30-40 cm hoog. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden? Ik woon in het midden van het land.
Lees verder...
Forumonderwerp cyperus papyrus

Gepubliceerd: 11 nov 2009

0 keer bekeken
Wie heeft er misschien een Cyperus papyrus voor mij. Ook al is het maar 'n heel klein plantje, het is meer dan welkom. Dit is de echte Papyrus en kan met gemak 2m hoog worden. Kosten worden vanzelfsprekend vergoed.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek ik de papyrus?

Gepubliceerd: 24 sep 2009

3,179 keer bekeken
Goede avond, Heel graag zou ik weten hoe ik mijn Papyrusplant kan stekken. Moet ik hem scheuren of is er een andere manier? Bij voorbaat dank. Susanne
Lees verder...

Gepubliceerd: 12 jan 2009

17 keer bekeken
Hallo Ik ben op zoek naar een stek of kliene plant van deze Cyperus papyrus, Egyptische papyrus.Wie kan mij helpen? Bedankt Groeten Ton WijnenHolland
Lees verder...
Forumonderwerp plantje

Gepubliceerd: 03 aug 2008

1 keer bekeken
Heb een mooie plant gekregen zou een waterplant zijn of moerasplant wie kent hem grtj vif
Lees verder...

Gepubliceerd: 13 jan 2008

8 keer bekeken
Heeft iemand overwintering tips voor deze plant,hij staat nu binnen in een onverwarmde kamer met veel licht,ik hou de plant goed vochtig maar hij verliest toch veel stengels,is dit normaal of doe ik toch wat verkeerd.Groeten,Bert
Lees verder...
Forumonderwerp papyrus uitgedroogt??

Gepubliceerd: 04 jan 2008

211 keer bekeken
Wij hebben sinds enkele maanden een payrusplant gekregen. In het begin mooi groen, maar sinds enkele weken uitgedroogt... er staat wel nog een beetje groen aan, maar nogal weinig.
Lees verder...

Gepubliceerd: 29 sep 2007

2 keer bekeken
iemand info over het echte papyrusriet
Lees verder...
Forumonderwerp papyrus

Gepubliceerd: 20 jul 2007

5 keer bekeken
Wanneer moet je een papyrus verpotten en in welke grond? Moet je een papyrus ook bemesten? Hoe voorkom je dat de uiteinden bruin worden?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant?

Gepubliceerd: 14 apr 2007

4 keer bekeken
Wie weet welke plant dit is? https://tinyurl.com/y5xubah8
Lees verder...

Gepubliceerd: 24 mrt 2007

10 keer bekeken
Hallo planten liefhebbers,Kan iemand me vertellen hoe ik een Cyperus papyrus moet bemesten.Groetjes spriet
Lees verder...

Gepubliceerd: 11 sep 2006

19 keer bekeken
Hallo planten liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp papyrus heeft het erg moeilijk

Gepubliceerd: 08 jan 2004

627 keer bekeken
Ik probeer cyperus haspan (dwergpapyrus) en cyperus papyrus (reuze- of gewone papyrus) binnenskamers te houden maar alle stengels verwelken, worden geel en sterven af.
Lees verder...