Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie de leukste cadeaus voor tuinliefhebbers

Gepubliceerd: 06 nov 2025

49 keer bekeken
De leukste cadeaus voor tuinliefhebbers
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het aankleden van je overkapping

Gepubliceerd: 17 jun 2024

43 keer bekeken
Heb jij een overkapping in de tuin, dan is dit natuurlijk een perfecte plek om tijdens de zomermaanden heerlijk te kunnen zitten.
Lees verder...
Tuininformatie een mirador overkapping is een echt buitenparadijs

Gepubliceerd: 13 dec 2023

27 keer bekeken
Stel je eens voor: een plek in je tuin waar je het hele jaar door kunt genieten, ongeacht het weer. Dat is precies wat een Mirador overkapping jou biedt.
Lees verder...
Tuininformatie winteractiviteiten in je tuin

Gepubliceerd: 16 nov 2023

20 keer bekeken
In de winter trek je minder snel naar je tuin, maar dat is eigenlijk zonde. Ook in kouder weer kan je namelijk van je tuin genieten. En bovendien is de winter hét ideale moment om je tuin klaar te maken voor de lente.
Lees verder...
Tuininformatie je tuin groener maken: help de natuur met deze eenvoudige stappen!

Gepubliceerd: 26 jun 2023

40 keer bekeken
Kijk je ooit naar buiten en voel je de onweerstaanbare drang om meer groen in je tuin in te brengen. Als je volmondig ja hebt geantwoord, dan ben je hier aan het juiste adres.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

150 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Tuininformatie moestuinieren: 5 makkelijke groenten om mee te starten

Gepubliceerd: 28 nov 2022

51 keer bekeken
Droom jij ervan om je eigen groenten te kweken? Dan vraag jij je vast af hoe je daar het best mee begint. Een tip: start met planten die makkelijk zijn. Later kun je experimenteren met groenten die meer zorg nodig hebben.
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het inrichten van je tuin

Gepubliceerd: 04 okt 2022

34 keer bekeken
Wanneer je een huis hebt gehuurd, dan wil je natuurlijk wel dat het volledig naar eigen smaak wordt ingericht. Het is namelijk toch de plek waar je dagelijks verblijft. Dat geldt niet alleen voor in huis, maar natuurlijk ook voor buitenshuis.
Lees verder...
Tuininformatie je tuin op een goedkope manier inrichten

Gepubliceerd: 30 aug 2022

36 keer bekeken
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel.
Lees verder...
Tuininformatie je tuin op een goedkope manier inrichten

Gepubliceerd: 30 aug 2022

27 keer bekeken
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel.
Lees verder...
Tuininformatie 5 tips voor een hondbestendige tuin

Gepubliceerd: 28 jul 2022

39 keer bekeken
De roodborstjes tjilpen, het is warm genoeg om je hond weer in je tuin te laten lopen, en niemand van ons kan stoppen met niezen. Dat klopt: er is weer een glorieus tuinseizoen aangebroken!
Lees verder...
Tuininformatie waarom een opblaasbare jacuzzi ideaal voor elke tuin is

Gepubliceerd: 12 jul 2022

23 keer bekeken
We zijn weer volop in de tuin bezig dit voorjaar. Naast mooie bloemen, planten en een heerlijke loungehoek is het tegenwoordig veel makkelijker om een relaxplek met water te realiseren.
Lees verder...
Tuininformatie welke plantenbakken passen het beste in jouw tuin?

Gepubliceerd: 12 jul 2022

36 keer bekeken
De bloempot en plantenbak heeft de afgelopen honderd jaar vele gedaanteverwisselingen ondergaan. Of het nu het materiaal is of de vorm, voor elke soort plant, tuin of inrichting is er wel een bijpassende plantenbak of bloempot te vinden.
Lees verder...
Tuininformatie voorkom vallen in tuin en woning met deze 3 tips

Gepubliceerd: 23 jun 2022

32 keer bekeken
Als je op een fijne plek woont, huis helemaal naar jouw smaak ingericht, tuin met veel zorg en geduld helemaal opgebloeid, dan wil je er waarschijnlijk zo lang mogelijk blijven wonen. Of liever zelfs: nooit verhuizen.
Lees verder...
Tuininformatie zelf jouw droomtuin creeren? zo simpel als abc

Gepubliceerd: 20 jun 2022

19 keer bekeken
Je tuin is een fantastische plek om te ontsnappen aan de hectische ratrace van alledag. Maar een tuin onderhouden is ook hard werken. Is jouw tuin maar wat gewoontjes?
Lees verder...
Tuininformatie breng in de tuin een bloeiend najaar tot leven

Gepubliceerd: 21 okt 2021

31 keer bekeken
Het was echt een prachtige nazomer. Waarin je nog volop hebt genoten van het buitenleven in de tuin. In september waren er nog een aantal flink zonnige en warme dagen. Zelfs sommige vlinderbomen stonden nog flink te bloeien.
Lees verder...
Tuininformatie do's en dont's voor het herfstklaar maken van je tuin

Gepubliceerd: 20 okt 2021

41 keer bekeken
De zomer is bijna voorbij en het seizoen van oranje bladeren, regen, warme chocomel en gezellige dagen staat weer voor de deur. Niet alleen jij moet je klaarmaken voor het nieuwe seizoen, maar ook je tuin.
Lees verder...
Tuininformatie maak je tuin klaar voor het voorjaar met deze tips

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

70 keer bekeken
De eerste lentedagen dienen zich al vroeg aan dit jaar. Wil jij ook lekker naar buiten en de tuin in? Vaak begint het in het voorjaar te kriebelen om weer van start te gaan met tuinieren.
Lees verder...
Forumonderwerp regenput als vijver

Gepubliceerd: 14 mei 2020

767 keer bekeken
Beste leden,
Lees verder...
Forumonderwerp planten oleander in volle grond

Gepubliceerd: 17 apr 2020

202 keer bekeken
wanneer en hoe kan men oleander verplanten in volle grond
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

43 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp beste plaats nestkastje

Gepubliceerd: 08 apr 2019

45 keer bekeken
Mijn achtertuin ligt op het zuidwesten. Heerlijk zonnig dus. Nu heb ik achterin mijn tuin een schuur staan en daar wil ik een nestkastje op gaan hangen. Oh, ik heb niet de illusie dat daar dit voorjaar nog vogels in komen nestelen.
Lees verder...
Forumonderwerp trips

Gepubliceerd: 26 jan 2019

76 keer bekeken
Vorig jaar heb ik Asclepias curassavica gezaaid.
Lees verder...
Forumonderwerp kerstboom ongedierte

Gepubliceerd: 25 nov 2018

50 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp liquidambar 'gum ball'

Gepubliceerd: 07 nov 2018

261 keer bekeken
Sinds een paar jaar heb ik een liquidambar gum ball in mijn voortuin.
Lees verder...