Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Tuininformatie |
de leukste cadeaus voor tuinliefhebbers Gepubliceerd: 06 nov 2025 49 keer bekeken |
De leukste cadeaus voor tuinliefhebbers Lees verder... |
| Tuininformatie |
tips voor het aankleden van je overkapping Gepubliceerd: 17 jun 2024 43 keer bekeken |
Heb jij een overkapping in de tuin, dan is dit natuurlijk een perfecte plek om tijdens de zomermaanden heerlijk te kunnen zitten. Lees verder... |
| Tuininformatie |
een mirador overkapping is een echt buitenparadijs Gepubliceerd: 13 dec 2023 27 keer bekeken |
Stel je eens voor: een plek in je tuin waar je het hele jaar door kunt genieten, ongeacht het weer. Dat is precies wat een Mirador overkapping jou biedt. Lees verder... |
| Tuininformatie |
winteractiviteiten in je tuin Gepubliceerd: 16 nov 2023 20 keer bekeken |
In de winter trek je minder snel naar je tuin, maar dat is eigenlijk zonde. Ook in kouder weer kan je namelijk van je tuin genieten. En bovendien is de winter hét ideale moment om je tuin klaar te maken voor de lente. Lees verder... |
| Tuininformatie |
je tuin groener maken: help de natuur met deze eenvoudige stappen! Gepubliceerd: 26 jun 2023 40 keer bekeken |
Kijk je ooit naar buiten en voel je de onweerstaanbare drang om meer groen in je tuin in te brengen. Als je volmondig ja hebt geantwoord, dan ben je hier aan het juiste adres. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
potroos Gepubliceerd: 21 feb 2023 150 keer bekeken |
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg? Lees verder... |
| Tuininformatie |
moestuinieren: 5 makkelijke groenten om mee te starten Gepubliceerd: 28 nov 2022 51 keer bekeken |
Droom jij ervan om je eigen groenten te kweken? Dan vraag jij je vast af hoe je daar het best mee begint. Een tip: start met planten die makkelijk zijn. Later kun je experimenteren met groenten die meer zorg nodig hebben. Lees verder... |
| Tuininformatie |
tips voor het inrichten van je tuin Gepubliceerd: 04 okt 2022 34 keer bekeken |
Wanneer je een huis hebt gehuurd, dan wil je natuurlijk wel dat het volledig naar eigen smaak wordt ingericht. Het is namelijk toch de plek waar je dagelijks verblijft. Dat geldt niet alleen voor in huis, maar natuurlijk ook voor buitenshuis. Lees verder... |
| Tuininformatie |
je tuin op een goedkope manier inrichten Gepubliceerd: 30 aug 2022 36 keer bekeken |
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel. Lees verder... |
| Tuininformatie |
je tuin op een goedkope manier inrichten Gepubliceerd: 30 aug 2022 27 keer bekeken |
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel. Lees verder... |
| Tuininformatie |
5 tips voor een hondbestendige tuin Gepubliceerd: 28 jul 2022 39 keer bekeken |
De roodborstjes tjilpen, het is warm genoeg om je hond weer in je tuin te laten lopen, en niemand van ons kan stoppen met niezen. Dat klopt: er is weer een glorieus tuinseizoen aangebroken! Lees verder... |
| Tuininformatie |
waarom een opblaasbare jacuzzi ideaal voor elke tuin is Gepubliceerd: 12 jul 2022 23 keer bekeken |
We zijn weer volop in de tuin bezig dit voorjaar. Naast mooie bloemen, planten en een heerlijke loungehoek is het tegenwoordig veel makkelijker om een relaxplek met water te realiseren. Lees verder... |
| Tuininformatie |
welke plantenbakken passen het beste in jouw tuin? Gepubliceerd: 12 jul 2022 36 keer bekeken |
De bloempot en plantenbak heeft de afgelopen honderd jaar vele gedaanteverwisselingen ondergaan. Of het nu het materiaal is of de vorm, voor elke soort plant, tuin of inrichting is er wel een bijpassende plantenbak of bloempot te vinden. Lees verder... |
| Tuininformatie |
voorkom vallen in tuin en woning met deze 3 tips Gepubliceerd: 23 jun 2022 32 keer bekeken |
Als je op een fijne plek woont, huis helemaal naar jouw smaak ingericht, tuin met veel zorg en geduld helemaal opgebloeid, dan wil je er waarschijnlijk zo lang mogelijk blijven wonen. Of liever zelfs: nooit verhuizen. Lees verder... |
| Tuininformatie |
zelf jouw droomtuin creeren? zo simpel als abc Gepubliceerd: 20 jun 2022 19 keer bekeken |
Je tuin is een fantastische plek om te ontsnappen aan de hectische ratrace van alledag. Maar een tuin onderhouden is ook hard werken. Is jouw tuin maar wat gewoontjes? Lees verder... |
| Tuininformatie |
breng in de tuin een bloeiend najaar tot leven Gepubliceerd: 21 okt 2021 31 keer bekeken |
Het was echt een prachtige nazomer. Waarin je nog volop hebt genoten van het buitenleven in de tuin. In september waren er nog een aantal flink zonnige en warme dagen. Zelfs sommige vlinderbomen stonden nog flink te bloeien. Lees verder... |
| Tuininformatie |
do's en dont's voor het herfstklaar maken van je tuin Gepubliceerd: 20 okt 2021 41 keer bekeken |
De zomer is bijna voorbij en het seizoen van oranje bladeren, regen, warme chocomel en gezellige dagen staat weer voor de deur. Niet alleen jij moet je klaarmaken voor het nieuwe seizoen, maar ook je tuin. Lees verder... |
| Tuininformatie |
maak je tuin klaar voor het voorjaar met deze tips Gepubliceerd: 15 mrt 2021 70 keer bekeken |
De eerste lentedagen dienen zich al vroeg aan dit jaar. Wil jij ook lekker naar buiten en de tuin in? Vaak begint het in het voorjaar te kriebelen om weer van start te gaan met tuinieren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
regenput als vijver Gepubliceerd: 14 mei 2020 767 keer bekeken |
Beste leden, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
planten oleander in volle grond Gepubliceerd: 17 apr 2020 202 keer bekeken |
wanneer en hoe kan men oleander verplanten in volle grond Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een begin maken met kamerplanten Gepubliceerd: 09 sep 2019 43 keer bekeken |
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beste plaats nestkastje Gepubliceerd: 08 apr 2019 45 keer bekeken |
Mijn achtertuin ligt op het zuidwesten. Heerlijk zonnig dus. Nu heb ik achterin mijn tuin een schuur staan en daar wil ik een nestkastje op gaan hangen. Oh, ik heb niet de illusie dat daar dit voorjaar nog vogels in komen nestelen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
trips Gepubliceerd: 26 jan 2019 76 keer bekeken |
Vorig jaar heb ik Asclepias curassavica gezaaid. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kerstboom ongedierte Gepubliceerd: 25 nov 2018 50 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
liquidambar 'gum ball' Gepubliceerd: 07 nov 2018 261 keer bekeken |
Sinds een paar jaar heb ik een liquidambar gum ball in mijn voortuin. Lees verder... |