Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
waar vind ik musa rajapuri en musa rubra Gepubliceerd: 25 jul 2010 43 keer bekeken |
hallo weet er iemand onder julie waar ik de musa Rajapuri en de musa Rubra kan kopen ik woon in Belgie maar ik kan de planten hier niet vinden zijn ze zo zeldzaam ? groetjes Danny. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
musa - rubra Gepubliceerd: 18 jul 2010 12 keer bekeken |
hallo ik heb lang gezocht naar een banaanplant musa- Rubra nu heb ik er een gekocht die man zij me dat het een Rubra is al heb ik mijn twijfels daarover daarom vraag ik aan julie wat je er van denkt groetjes Danny. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
musa rubra Gepubliceerd: 12 jun 2010 4 keer bekeken |
hallo ik ben op zoek naar een musa Rubra ik woon in Belgie en is hier blijkbaar niet te vinden weet er iemand van julie waar ik ze wel kan vinden met vriendelijke groet Danny. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eetbare banaan Gepubliceerd: 25 dec 2009 21 keer bekeken |
ik ben op zoek naar een banaanplant die vruchten heeft zoals deze die je kan kopen in de winkel , ik heb een ruimte op mijn werk (verwarmde serre) van ongeveer 6 meter hoogte. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
13 ) welke planten in welke grond Gepubliceerd: 08 jan 2007 67 keer bekeken |
13) welke planten in welke grond Lees verder... |
| Forumonderwerp |
iets voor de samenwerkings bladen? Gepubliceerd: 05 jan 2007 50 keer bekeken |
Hallo allemaal Voelen jullie er iets voor om een lijst samen te stellen met daarin diverse gegevens van ons allemaal ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plantenlijst 2006 Gepubliceerd: 15 apr 2006 4 keer bekeken |
mijn plantenlijst op dit moment van al mijn exotische en aan verwante planten.gr FransTropische plantenlijst 2006 1Alocasia macrorrhiza2macrorrhiza variegata3polly4callidora5wentii6rubra Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke soorten hebben jullie zoal? Gepubliceerd: 08 apr 2006 47 keer bekeken |
Ik ben pas begonnen met het houden van exotische planten en ik vroeg me af welke soorten jullie zoal hadden.Ik heb momenteel : update 21/05/06 Lees verder... |