| Palmbooster
|
asperge
:
04-05-2011 |
Als de winter verdwijnt en het warmere weer in aantocht is, begint de palm hormonen te produceren die de groei stimuleren. De meeste palmen in Nederland bereiken door het koude klimaat zelden de volledige groeisnelheid. In de lente is het zonnig genoeg om te groeien, maar is de lucht- en grondtemperatuur niet hoog genoeg om een goede hormoonproductie op gang te brengen, waardoor de groei zeer langzaam verloopt. Door diverse soorten hormonen aan een plant toe te dienen, is het daarom mogelijk om de groei, niet alleen de bladgroei maar ook de wortelgroei, te bevorderen.Het door Gardenpalms.com Palmbooster-product is ervoor ontwikkeld om aan water te worden toegevoegd, voordat het aan de palm wordt toegediend. Dit product is er specifiek voor ontwikkeld om niet zozeer de bladgroei, maar een actief wortelsysteem te stimuleren en te ondersteunen. Dit is noodzakelijk, omdat voor het kweken van een gezonde palm, u eerst moet zorgen voor een groot en gezond wortelsysteem. Wanneer de wortels eenmaal zijn gegroeid, geven ze op hun beurt een ander groeihormoon af dat de bladeren sneller laat groeien. Het resultaat is een zeer sterke, weelderige palmboom.
Gebruik, 1 ml op 1 liter water, het flesje is goed voor 300 liter gietwater.
Ik vraag mij af of dat waar zou zijn??
de uitleg over de groei klopt,maar of palmbooster HET product is wil ik graag van jullie als ervaren mensen horen?
|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|