Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp stand van zaken na de winter...

Gepubliceerd: 05 mei 2012

54 keer bekeken
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder.
Lees verder...
Forumonderwerp trachy's na de winter

Gepubliceerd: 11 mrt 2012

17 keer bekeken
Ik heb even een paar foto's gemaakt van mijn trachy's, en zou ik graag wat meningen horen over in wat voor staat ze zijn.Ik heb halverwege de strenge vorst nog snel met kunst en vliegwerk
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp verkleuring op bladeren heliconia en gember

Gepubliceerd: 05 dec 2011

36 keer bekeken
Beste allemaal, Sinds een tijd heb ik mijn heliconia's in pure vermiculietStaan, op een warmte mat en onder een bloei/groei led lamp.
Lees verder...
Forumonderwerp musa en heliconia door groeien in de winte

Gepubliceerd: 15 sep 2011

4 keer bekeken
Beste allemaal
Lees verder...
Forumonderwerp groei of bloei lamp?

Gepubliceerd: 10 jun 2011

9 keer bekeken
Beste allemaal, Boven mijn planten hing een 400 watt osram bol, maar probeerNu te bekijken of deze bol voor groei of bloei is. Waarom staat dit er nietGewoon op. Dit is wat er op het glas staat:
Lees verder...
Forumonderwerp tuinvrienden daar gaan we dan, en 'nu' al...

Gepubliceerd: 17 nov 2010

19 keer bekeken
Winter gaat warmdraaien17.11.2010 12:35
Lees verder...
Forumonderwerp ook een vanda

Gepubliceerd: 15 nov 2010

157 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp licht

Gepubliceerd: 07 jul 2010

29 keer bekeken
in de zomer is dit geen probleem voor men orchideeen maar in de winter twijfel ik toch daar om zou ik graag gaan bij lichten in de winterwelke lampen komen daar voor in aanmerking en hoeveel uren licht geef je mvg
Lees verder...
Forumonderwerp verlichtingsplan tuin

Gepubliceerd: 31 mrt 2009

4 keer bekeken
Deel 1: Ik ben bezig met een tuin ontwerp. De tuin is 5,5 bij 12 en licht zo goed als helemaal op het zuiden. Op het terras heb 6 grote terras bakken staan van 55cm bij 5cm staan. 3 aan ieders kant.
Lees verder...
Forumonderwerp draadalgen

Gepubliceerd: 05 mei 2006

83 keer bekeken
In mijn vijver heb ik veel draadalgen. tot nu toe vis ik ze er handmatig uit (hopeloze zaak). Bij Intertuin is een middel te koop nl.:Pond-block clear-zyme blokken met biologische werking
Lees verder...
Forumonderwerp vragen over vijver

Gepubliceerd: 27 mrt 2006

30 keer bekeken
Nu ik hier zo op het forum zit te neuzen (en veel wijzer word)komen er een paar vragen in me op nl. ik heb in de herfst zoveel mogelijk bladeren er uitgehaald is dit genoeg geweest?
Lees verder...