Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp slaapboom

Gepubliceerd: 25 jul 2023

161 keer bekeken
Is dit een goed klimaat voor de slaapboom.en kan hij tegen de volle zon ?
Lees verder...
Forumonderwerp albizia

Gepubliceerd: 04 sep 2022

52 keer bekeken
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. 
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw forumlid

Gepubliceerd: 28 aug 2022

39 keer bekeken
Ik ben Wim, 76 jaar, een hobbytuinier met 45 jaar ervaring, ook geïnteresseerd in kuipplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging zaailing japanse slaapboom

Gepubliceerd: 03 okt 2017

431 keer bekeken
Dit voorjaar heb ik een zaailing van een japanse slaapboom gekregen. Hij was nog zó klein en het weer verre van goed dat ik hem de hele zomer binnen heb gehouden (sorry, geen afdak of serre) ...
Lees verder...
Tuinfoto's mijn liefde voor..........

Gepubliceerd: 27 jul 2017

339 keer bekeken
Nog een favoriet:Albizia julibrissin, Perzische slaapboom
Lees verder...
Forumonderwerp albizia stoot takken af?

Gepubliceerd: 24 mei 2017

57 keer bekeken
Zojuist gezien dat een van mijn Albizia's 2 takken heeft die niet uitlopen. Er zit geen groen meer onder de bast van deze takken. Waardoor kan dit komen? Vorstschade?
Lees verder...
Forumonderwerp veratrum verplanten

Gepubliceerd: 17 okt 2016

25 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit met rose/rode bloemen

Gepubliceerd: 08 aug 2016

23 keer bekeken
Hij bloeit in Juli augustus. Wie geeft mij de naam van de boom
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 27 jul 2016

14 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging albizia julibrissin ombrella

Gepubliceerd: 13 jul 2016

466 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp albizia julibrissin rosea

Gepubliceerd: 21 mei 2016

74 keer bekeken
Ik heb dit boompje nu een jaar in een grote pot en vorig jaar had hij mooi frisgroen blad maar nu hij weer begint uit te lopen is het blad lichtgeel, een paar weken geleden heb ik hem nog een handje Culterra gegeven, zou dit de boosdoener kunnen
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor boom?

Gepubliceerd: 13 sep 2015

14 keer bekeken
Ik heb sinds 3 jaar een boom in mijn voortuin staan. Ik was in de veronderstelling dat het om een albizia ging, maar hij blijkt meer in de hoogte te groeien dan de perzische slaapboom wiens kroon meer breed uit als een soort paraplu groeit.
Lees verder...
Forumonderwerp albizia blaadjes drogen uit?

Gepubliceerd: 24 aug 2015

44 keer bekeken
Hallo allen, Mijn Albizia die ik maart van dit jaar heb gezaaid heb ik van het weekend verpot. Nu zag ik tot mijn grote schrik vanochtend dat blaadjes uitdrogen? Iemand enig idee hoe dit komt.
Lees verder...
Bedrijven exoterra

Gepubliceerd: 10 aug 2015

12 keer bekeken
Een kwekerij van vorstbestendige exotische tuinplanten, waaronder een groot assortiment bamboe, verschillende palmsoorten, eucalyptus
Lees verder...
Forumonderwerp albizia julibrissin

Gepubliceerd: 26 jul 2015

23 keer bekeken
Ik heb een albizia julibrissin van een paar jaar oud. Deed het op zich goed, alleen de vorm vond ik niet zo mooi. Daarom snoei ik hem elk jaar wat bij zodat het een mooie vorm wordt. Zo ook dit voorjaar ietswat teruggesnoeid.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische boom met vruchten

Gepubliceerd: 26 okt 2014

61 keer bekeken
Op onze vakantie op Tenerife hebben wij een foto van een tropische boomgemaakt waarin tot onze verbazing een soort peulvruchten hingen.Ik kan maar niet vinden hoe deze boom heet. Wie weet er meer van? zie foto
Lees verder...
Forumonderwerp albizia julibrissin

Gepubliceerd: 04 aug 2014

5 keer bekeken
Op een Engels forum kwam iemand met de vraag wat er gebeurde wanneer ze deze fasciatie (zie foto) niet wegsnoeide. Volgens mij houdt een dergelijke tak dan alleen dit soort blad, maar is dat ook zo? Graag jullie mening.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend?

Gepubliceerd: 15 jul 2014

4 keer bekeken
Iemand een idee welk soort plant dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp albizia gele bladeren

Gepubliceerd: 03 jul 2014

707 keer bekeken
Hoi,Wie kan mij adviseren en vertellen wat ermet mijn albizia aan de hand is? Ik heb aleerderin dit forumgevraagd waarom mijn albizia niet bloeit,een vriend
Lees verder...
Forumonderwerp griekse zaadjes, onbekende boom

Gepubliceerd: 18 mei 2014

7 keer bekeken
Goedemiddag, Ongeveer een maand geleden heb ik zaadjes geplant uit Griekenland, de volgende plant groeit er uit (volgens mij moet het een kleine boom worden). Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp bloei davidia involucrata (vaantjes/zakdoekenboom)

Gepubliceerd: 08 mei 2014

68 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp albizia albizia julibrissin

Gepubliceerd: 17 mrt 2014

77 keer bekeken
Albizia Albizia julibrissin We hebben uit zaad enkele forse planten in potten gekweekt.Onze vraag is nu ze worden te groot kunnen we deze planten korten en vervolgens stekken?Vr. Groet,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 28 feb 2014

18 keer bekeken
Deze plant staat thuis in een pot, op Bali staat ie in het wild.Er komen kleine bolletjes aan. Het is een hoge plant, nu 2,50 m.
Lees verder...
Forumonderwerp bloei albizia's

Gepubliceerd: 11 sep 2013

6 keer bekeken
Ik heb twee albizia's julibrissins gekocht als kleine plant ( ong anderhalf jaar oud) bij van Esveld in 2005 of 2006.Ze zijn dus 9 of 10 en een half jaar oud.
Lees verder...