Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp olijfboom stekken

Gepubliceerd: 27 mei 2014

12 keer bekeken
Hallo ForumVoor het eerst schrijf ik iets op dit forum.Met smaak de berichten over oleanders stekken gelezen.Echter nu de vraag hoe stek ik een olijfboom?
Lees verder...
Forumonderwerp grote yucca aloifolia

Gepubliceerd: 18 mei 2011

127 keer bekeken
Ik heb vorig jaar een grote yucca aloifolia variegata op de kop weten te tikken via tro
Lees verder...
Forumonderwerp olijf stekken

Gepubliceerd: 03 jan 2010

180 keer bekeken
weet iemand misschien hoe ik een olijf kan stekken? Mvg, Jeffrey
Lees verder...
Forumonderwerp stekken olijf

Gepubliceerd: 17 aug 2009

16 keer bekeken
Hallo Ik ben in het bezit van twee olijven. Nu vraag ik me af hoe/wannneer ze het beste te stekken zijn en wat de optimale wijze daarvoor is.Bij vorbaat dank,Peter
Lees verder...
Forumonderwerp groei olijf

Gepubliceerd: 31 jul 2009

7 keer bekeken
Ik heb een paar jaar geleden, omdat ik niet veel geld in een overmatig getrimd bolletje wilde investeren een nietig olijfboompje in de tuin geplantDoet het goed is nu ongeveer twee meter en nogal sprieterig.
Lees verder...
Forumonderwerp de duindoorn (sea buckthorn)

Gepubliceerd: 30 mrt 2009

13 keer bekeken
Hallo mensen, deze zomer gaat ik me eens verdiepen in de wat minder voorkomende exotische planten om te houden. Zoals een ananas stekken een lychee kweken en de olijfboom is er al en misschien iets van een citroen boompje.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken bijzondere olijfboom

Gepubliceerd: 29 jun 2008

11 keer bekeken
Beste mensen, In het voorjaar ben ik op de Olijfberg in Jeruzalem geweest, en heb daar een takje van 30 cm van een Olijfboom af gebroken. Met zorg naar NL vervoerd, en nu in het water in een fles voor het raam.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken van olijfboom

Gepubliceerd: 23 jul 2006

12 keer bekeken
Ik heb aan mijn olijfboom enkele takken die "uit model" groeien en zou ze graag wegsnoeien, maar graag zou ik ze willen stekken om een nieuw boompje te kweken. Wat is de beste manier om resultaat te hebben ?Bedankt, Max
Lees verder...
Forumonderwerp olijfboom stekken

Gepubliceerd: 18 mei 2006

2 keer bekeken
hallohoe kan ik een olijfboom stekken, en hoe lang zal het ongeveer duren tot het een klein boompje is.
Lees verder...
Stel een tuinvraag