Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp versheid palmzaden

Gepubliceerd: 01 apr 2015

9 keer bekeken
Wanneer er gesproken wordt over het ontkiemen van palmzaden, hoor je altijd dat het belangrijk is dat de zaden vers zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp exotische planten te kweken

Gepubliceerd: 08 dec 2012

41 keer bekeken
Beste mensen wat doe ik niet goed.Al een jaar ben ik bezig met Exotische planten te kweken maar tot nu toe geen plantjes.
Lees verder...
Forumonderwerp zaden - kiemen

Gepubliceerd: 24 aug 2007

4 keer bekeken
Begin juli een pak zaden aangekocht, maar wat duurt dat toch lang eer er iets boven komt. Hier het lijstje :
Lees verder...
Forumonderwerp musa's kiemen

Gepubliceerd: 06 dec 2006

17 keer bekeken
Hoi, ik kiem momenteel een aantal musa's: Darleejing giant, sikkimensis etc. Ze zitten vandaag 2 weken in mijn kweekbak op ca 28 graden en ervoor heb ik ze 48 uur geweekt in lauwwarm water.
Lees verder...
Forumonderwerp het hele jaar door palmen zaaien?

Gepubliceerd: 12 nov 2006

36 keer bekeken
Heb hier de zaden getoond, met een fotootje.Zelf denk ik dat je gewoon het hele jaar kunt zaaien met palmzaad.Maar als ik in de kas kijk zijn de opgekomen kiemelingen toch al langer iel dan in de zomer.
Lees verder...
Forumonderwerp beloofd dit wat voor de toekomstige groei??

Gepubliceerd: 20 mei 2006

5 keer bekeken
Ik heb onlangs zaden van o.a. de livistona chinensis en de phoenix canariensis gekocht via wereldzaden.nl.
Lees verder...
Forumonderwerp palmzaden versheid

Gepubliceerd: 15 nov 2004

5 keer bekeken
Bij het opzoeken van informatie over het zaaien van palmbomen blijkt de VERSHEID van de zaden zeer belangrijk te zijn. Ik vroeg me af over welke termijn ,na het oogsten, we nog van vers kunnen spreken.
Lees verder...