Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp gele/bruine stukken in conifeertje

Gepubliceerd: 18 okt 2025

42 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik zit met een probleempje en dat is als volgt Ik heb een conifeertje al een paar jaar in een pot staan ( zie foto) maar nu komen er gele/bruine plekken in en
Lees verder...
Forumonderwerp verzorgen sinaasappelboompje

Gepubliceerd: 28 apr 2024

113 keer bekeken
Dit jonge sinaasappelboompje vorig najaar geplant en heeft 3 sinaasappels gegeven. Dit jaar heeft ze geen bloemen maar ik zie dat het blad iets gaat verkleuren. Omdat ik wat luis zag heb ik gespoten met knoflookextract.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor grond kan ik het beste gebruiken voor het oppotten van mijn stekken.

Gepubliceerd: 20 okt 2023

69 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp conifeertje

Gepubliceerd: 22 jun 2023

51 keer bekeken
Hallo, ik heb al een paar jaar een mooi klein conifeertje in een pot staan Maar nu word hij bruin en ik wil vragen hoe dat komt. (zie foto) Is dat van de warmte of droogte ,ik geef hem wel regelmatig water.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

52 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

914 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte vlekken op stam van mijn japanse esdoorn

Gepubliceerd: 31 mei 2023

198 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen in voortuin

Gepubliceerd: 06 mei 2023

90 keer bekeken
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia
Lees verder...
Forumonderwerp welke biologische groenbemester moet je kie-zen voor een zure bodem?

Gepubliceerd: 30 mrt 2023

67 keer bekeken
Hallo allemaal! :)
Lees verder...
Tuininformatie groene inspiratie nodig? dit zijn 3 unieke kamerplanten

Gepubliceerd: 22 feb 2023

33 keer bekeken
Planten zijn een van de beste toevoegingen aan elke kamer! Niet alleen brengen ze leven, kleur en natuur in huis, maar ze kunnen ook de luchtkwaliteit van je huis verbeteren.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

150 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp gunstige plantenassociaties in de moestuin

Gepubliceerd: 14 dec 2022

48 keer bekeken
Hallo iedereen! :)
Lees verder...
Tuininformatie moestuinieren: 5 makkelijke groenten om mee te starten

Gepubliceerd: 28 nov 2022

51 keer bekeken
Droom jij ervan om je eigen groenten te kweken? Dan vraag jij je vast af hoe je daar het best mee begint. Een tip: start met planten die makkelijk zijn. Later kun je experimenteren met groenten die meer zorg nodig hebben.
Lees verder...
Tuininformatie een groenblijvende haag met de taxus

Gepubliceerd: 23 jun 2022

42 keer bekeken
De Taxus is in steeds meer tuinen terug te vinden. Begrijpelijk, omdat deze haag bekend staat als zeer onderhoudsvriendelijk en hij u het gehele jaar een groenblijvende haag geeft. Hiermee kunt u de Taxus perfect gebruiken als erfafscheiding.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit blad schimmel op mijn alocasia?

Gepubliceerd: 25 mei 2022

310 keer bekeken
Mijn Alocasia Black Velvet heeft bruine vlekken op de bladeren, zelfs op alle bladeren behalve het nieuwste blad. Ik vraag mij af wat dit is en wat kan ik doen?
Lees verder...
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

36 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Tuininformatie snel een sterke, fraaie haag in je tuin

Gepubliceerd: 24 jan 2022

60 keer bekeken
Een groene tuin geeft energie, laat je huis nog meer stralen en is biedt verder nog vele voordelen waar we later in dit artikel op terugkomen. Er zijn veel manieren om groen in je tuin te introduceren.
Lees verder...
Forumonderwerp cyclaamknollen planttijd

Gepubliceerd: 25 okt 2021

44 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Tuininformatie maak je tuin klaar voor het voorjaar met deze tips

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

70 keer bekeken
De eerste lentedagen dienen zich al vroeg aan dit jaar. Wil jij ook lekker naar buiten en de tuin in? Vaak begint het in het voorjaar te kriebelen om weer van start te gaan met tuinieren.
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

66 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp gaten in grasveld

Gepubliceerd: 30 nov 2020

126 keer bekeken
In de periode van oktober tot eind november 2020 verschenen er in ons grasveld meerdere gaten (zie ook foto's). Ze zijn ongeveer 1-2 m van elkaar verwijderd, 4-8 cm diep, 5-10 cm doorsnee en hebben geen gang eronder.
Lees verder...
Forumonderwerp invloed nap op vochtigheid grond

Gepubliceerd: 05 okt 2020

44 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp ervaring met tuinieren zandgrond rond appelscha: advies voor bomen gevraagd

Gepubliceerd: 20 jul 2020

81 keer bekeken
Wie tuiniert er in de omgeving van Appelscha (zandgrond) en heeft ervaring met bomen? Wij gaan straks tuinieren op zandgrond en zoeken KLEINE bomen die het goed doen op zandgrond. Welke bomen kunnen jullie ons adviseren?
Lees verder...
Forumonderwerp berberis ziet er vreemd uit

Gepubliceerd: 12 mei 2020

113 keer bekeken
Beste leden,
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria met witte beestjes

Gepubliceerd: 12 sep 2019

777 keer bekeken
Beste Allemaal, Weer eens een probleem. Nadat de Sanseveria's uit de pot groeide, hebben we deze begin van het jaar verpot. Keurig universele potgrond gebruik aangevuld met Breker zand door de doorlaatbaarheid.
Lees verder...