Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp tips om groenten te zaaien in de lente om te oogsten in de winter

Gepubliceerd: 21 jun 2023

23 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp determineren plant

Gepubliceerd: 02 sep 2021

73 keer bekeken
Ik ben erg nieuwsgierig naar welke plant dit is. Deze lijkt spontaan op te komen in onze achtertuin. Ik ben bezig om de staat van onze grond daar te beoordelen. Handig dus om te weten wat hier zoal opkomt.
Lees verder...
Forumonderwerp witlof kweken

Gepubliceerd: 09 jul 2020

55 keer bekeken
Voor het eerst witlof aan het kweken. Hoe hoog moeten de planten zijn om goede wortels te krijgen?
Lees verder...
Forumonderwerp witlofplantjes

Gepubliceerd: 07 apr 2020

28 keer bekeken
Mijn witlofplantjes groeien niet, wat kan daarvan de oorzaak zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp "bladloze stek"

Gepubliceerd: 04 sep 2017

20 keer bekeken
wie helpt mij. Ik zou graag de naam van de plant van deze stek weten.De stengel is bladloos. In de oksels komen blauwe, ietwat korenbloemachtige bloemen. Hoogte struik gauw 1.80 à 2 m Vrij slappe lange stengels. vast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp pluksla

Gepubliceerd: 24 aug 2012

3 keer bekeken
op advies van hier met mijn buddykindje pluksla gekweekt.Het groeit inderdaad als kool, zelfs tijden een hittegolfVandaag had ik de eerste oogst, maar ik vond het maar bitter.
Lees verder...
Forumonderwerp kan ik om deze tijd van het jaar nog beginnen

Gepubliceerd: 02 jul 2012

0 keer bekeken
Ik ben deze week buddy geworden voor een jongetje dat wat extra aandacht nodig heeft en waarmee ik allerlei verschillende dingen moet gaan doen.naast een schooltaak in de zomervakantie ben ik op zoek naar leuke dingen.
Lees verder...
Forumonderwerp witlof oogsten

Gepubliceerd: 07 okt 2010

0 keer bekeken
Hallo allemaal , ik wil voor de eerste keer witlof oogsten , ik heb al heel wat gelezen , maar ik ben hier al een paar keer geholpen dus vandaar dat ik het hier ben voor de juiste informatie.
Lees verder...
Forumonderwerp witlof

Gepubliceerd: 10 aug 2009

2 keer bekeken
De witlof die ik geplant heb, geeft mooi blad. Bladeren zijn ca 40cm hoog.Wanneer moet ik gaan oogsten, d w z wanneer spit ik de wortels op en laat ze 14 dagen liggen in de moestuin alvorens ze in te kuilen grhans
Lees verder...
Forumonderwerp witlof gezaaid wat nu te doen?

Gepubliceerd: 01 jul 2009

0 keer bekeken
Ik heb tijdje geleden witlof zaadjes gezaaid, wanneer nu wat te doen?Ik begreep dat je ze naar binnen moet halen? en iets eraf halen?waar kan ik wat info vinden of wie kan me wat vertellen?
Lees verder...
Forumonderwerp paar moestuin vraagjes, over witlof,mieren&spi

Gepubliceerd: 21 mei 2009

0 keer bekeken
Ik heb witlof zaadjes geplant, maar van een duitse fabrikant en snap niks van de omschrijving wat te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende tweejarige plant

Gepubliceerd: 11 mei 2009

11 keer bekeken
De afgebeelde forse tweejarige plant met het uiterlijk van een groentegewas (sla) gaat waarschijnlijk dit seizoen bloeien. Herkent iemand deze plant die beschikt over een korte witte penwortel?
Lees verder...
Forumonderwerp konijnvriendelijke planten

Gepubliceerd: 24 mei 2008

528 keer bekeken
ik heb sinds kort een franse hangoor, ik heb alle giftige struiken en planten weggehaald, mijn vraag is wat voor planten of struiken zijn geschikt voor de franse hangoor.Groetjes corrie
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel op mijn zand!!?

Gepubliceerd: 02 jun 2006

21 keer bekeken
Ik heb sinds kort een kweekkasje. Hierin heb ik op aanraden van een tuincentra universele potgrond gebruikt, aan gevuld met cultera.
Lees verder...
Forumonderwerp planten na de aardappelen??

Gepubliceerd: 03 jul 2005

3 keer bekeken
Volgende week denk ik te gaan beginnen met het harvesten van de eerstelingen, daarna de second earlies en vervolgens de maincrop van mijn aardappelen. Mijn vraag is: wat kan ik onmiddellijk zaaien, planten op deze plaats?
Lees verder...
Forumonderwerp witlof

Gepubliceerd: 13 okt 2004

0 keer bekeken
Dit is de eerste keer dat ik witlof probeer te kweken. Ik heb inmiddels al met tussenpozen witlofwortels ingekuild. Nu zie ik al wat blad boven de grond komen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie helpt mij met advies vruchtwisseling

Gepubliceerd: 08 apr 2004

1 keer bekeken
ik heb een heleboel groenten uit het vak(volgens vruchtwisseling)overig.Kan die ik die in hetdezelfde seizoen twee keer achter elkaar poten?
Lees verder...