Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp tomaten kleuren niet

Gepubliceerd: 23 aug 2013

24 keer bekeken
Ik heb een paar roma tomaten in potten in mijn tuin staan.ik heb ze allemaal getopt na 3 trossen en aan alle planten zit minstens een volle tros tomaten
Lees verder...
Forumonderwerp eerste x cherry tomaten

Gepubliceerd: 04 mei 2013

2 keer bekeken
ik heb vandaag bij de Supermarkt een Cherry tomaat plant gekocht.deze is ca 30cm hoog en vol trossenis het handig om deze binnen te zetten? of moet deze plant naar buiten omdat die anders te weinig licht en warmte krijgt?
Lees verder...
Forumonderwerp opgerolde stengel komkommerplant

Gepubliceerd: 22 mei 2012

3 keer bekeken
Hallo, Ik heb voor het eerst een komkommer gepland, en nu heb ik de volgende vraag:Er zit een rare, opgerolde stengel aan (doet denken aan een vlindertong) Wat is dat, en kan ik die gewoon laten zitten?
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia's laten stelen of nu zelf snoeien?

Gepubliceerd: 19 nov 2010

31 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp purple widow

Gepubliceerd: 27 apr 2010

2 keer bekeken
Hey allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe moet ik dieven

Gepubliceerd: 31 jul 2007

4 keer bekeken
ik weet niet hoe je moet dieven bij oksels ofzo iets kan iemand mijn een foto laten zien als er nog niet gediefd is en wel ik snap niks van hoe je moet dieven? kan iemand me helpen? stefan
Lees verder...
Forumonderwerp dahlia's : dieven, snoeien?

Gepubliceerd: 15 jul 2007

42 keer bekeken
Hallo, In onze border is een groep Dahlia's gepoot, ze groeien goed en de eerste bloemknoppen zijn inmiddels goed te zien. Nu lees ik op internet dat je Dahlia's moet dieven, hoe moet dat precies?
Lees verder...
Forumonderwerp cherrytomaten, dieven, algemene info gevraagd!

Gepubliceerd: 12 feb 2007

61 keer bekeken
zal proberen mijn vraag zo kort mogelijk te houden, maar hier wordt gesugereerd deze juist zo uitgebreid mogelijk te maken, dus ga mijn best doen.
Lees verder...
Forumonderwerp cherry tomaten dieven

Gepubliceerd: 29 apr 2006

34 keer bekeken
Ik heb 2 cherry tomaten in een flinke potten staan, nou vraag ik mij af of ik deze planten moet dieven?En zo ja, betekend dat dan dat ik alle uitlopers tussen de hoofdstam en de takken moet verwijderen.
Lees verder...
Forumonderwerp meloenpeer

Gepubliceerd: 20 jul 2005

59 keer bekeken
Ik heb bij easyplant dit jaar meloenperen gekocht en deze groeien fantastisch. Voor 2 weken terug verschenen ook de eerste bloemen massaal maar die vallen nu ook af en ogenschijnlijk lijken er geen vruchten aan te komen.
Lees verder...
Forumonderwerp toppen?

Gepubliceerd: 14 jul 2005

3 keer bekeken
Ben een tuin-leek, dus het is misschien een beetje domme vraag, maar wat is 'toppen' toch? Ik lees het telkens als ik iets lees over tomatenplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp pompoenen en calabassen

Gepubliceerd: 06 aug 2004

2 keer bekeken
Ik heb begin dit jaar pompoen plantjes en calabasplanten gekregen en geplant. Zij doen het geweldig, bloemen veel en overal verschijnen "vruchten". Veel bloemen worden geen vruchten.
Lees verder...
Forumonderwerp het dieven van tomaten

Gepubliceerd: 22 sep 2002

0 keer bekeken
Wie kan mij precies uitleggen hoe ik tomatenplanten moet dieven. Bedankt voor uw reactie.
Lees verder...