Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp is er een verschil in bloemvorm van de gewone vlier / sambucus nigra?

Gepubliceerd: 16 jun 2021

42 keer bekeken
Hallo forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp vermeerderen van vlier

Gepubliceerd: 20 jun 2015

5 keer bekeken
Hallo beste forumleden!
Lees verder...
Forumonderwerp welk kruid is dit?

Gepubliceerd: 05 sep 2013

31 keer bekeken
wie kan mij vertellen welke plant dit is? Hij is rond 1.20 hoog en heeft lancetachtige bladen. de plant heeft nog niet gebloeid. ik dacht eerst dat het Ambrosia was, maar de steel is niet behaard.
Lees verder...
Forumonderwerp indentificatie tuinplant (onkruid?)

Gepubliceerd: 01 aug 2013

0 keer bekeken
Deze stengel zit in een Tuinhortensia.Hij zit er heel vast in.En is veel hoger geworden dan de Hortensia.Het blad lijkt wel wat op dat van een Vlierbes maar dat is het niet.Ik zal zo nog meer foto's toevoegen
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit

Gepubliceerd: 10 jun 2013

0 keer bekeken
Tussen onze rododendron groeit een raar struikje. Het lijkt me eigenlijk emer een grote (3m hoog) onkruidstruik, maar ben niet zeker. De stam is 3 cm dik, ziet er bruin uit, maar is niet houtachtig.
Lees verder...
Forumonderwerp vlierbes aanplanten .

Gepubliceerd: 29 okt 2012

4 keer bekeken
waarneer kan ik vlierbessen struiken gaan over planten ik wil ze overplanten heb er te veel op 1 stuk bij elkaar staan moet ik nog iets verder doen .( bv wat bij snoeien
Lees verder...
Forumonderwerp voorstellen en info delen

Gepubliceerd: 04 jun 2012

2 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik ben Polleke1972. Met de voorjaar in de bol geniet ik weer van alles dat bloeit en leeft, en zo kwam ik hier terecht.Ik tuinier graag, ben echt een buitenmens, en mijn eerste uitdaging in mijn tuin was
Lees verder...
Forumonderwerp en nog een beetje erbij......

Gepubliceerd: 01 feb 2012

3 keer bekeken
VERFPLANTEN
Lees verder...
Forumonderwerp vlierbes: echt of giftige variant?

Gepubliceerd: 21 aug 2011

1,204 keer bekeken
In onze nieuwe tuin staat een redelijk gewoekerde vlierbes met de eerste vruchten er al aan (staat in de schaduw).
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort vlierbesstruik is dit?

Gepubliceerd: 19 sep 2010

2 keer bekeken
Beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 26 jul 2009

0 keer bekeken
Foto uit Zuid Frankrijk.Een stengel met bessen er bovenop.Wie weet het?
Lees verder...
Forumonderwerp vlierbes

Gepubliceerd: 13 aug 2007

7 keer bekeken
Ik wil vlierbessensap maken kan ik elke vlier nemen of is er ook een vlierbes die giftig is? Kan me van vroeger herinneren dat je ze zeker niet mocht eten. mvg Kitty
Lees verder...
Forumonderwerp planten, heesters en bomen in zandgrond

Gepubliceerd: 17 jul 2007

17 keer bekeken
Ik heb in zeeland een vakantiehuisje met 500 mtr2 grond. De grond is arm. Er is veel zon. Bruidsluiers,wilgentakken etc. groeien niet of nauwelijks.Het gras is dun en arm, het vocht draineert direct in de zandbodem weg.
Lees verder...
Forumonderwerp aanschaffen van meidoornstruik en vlierbes

Gepubliceerd: 12 jun 2004

18 keer bekeken
Ik woon in Spijkenisse, vlakbij Rotterdam. Ik wil graag een meidoornstruik en een vlierbes maar de tuincentra in mijn omgeving verkopen deze niet. Wie weet in welke jaargetijde deze struiken te koop zijn en waar?
Lees verder...
Forumonderwerp vlierbes

Gepubliceerd: 09 jun 2004

0 keer bekeken
Ik wil graag vlierbeslimonade maken, maar zonder alcohol.Heeft iemand een recept voor mij
Lees verder...
Stel een tuinvraag