Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hoe vaak meloenen bemesten

Gepubliceerd: 20 jul 2017

22 keer bekeken
Hoe vaak moeten meloenen bemest worden? Zij hebben nu een paar vruchten en zijn bemest 14 dagen geleden.  Wanneer moet dat nu weer of helemaal niet?
Lees verder...
Forumonderwerp combinatieteelt

Gepubliceerd: 17 jun 2017

28 keer bekeken
Is het mogelijk om bananenplanten in combinatie met meloenen te planten? Ik zit in de tropen waar bananen veelwaternodig hebben. Omdat de meloenen ook drostig zijn, wilik deze bij elkaar planten. Is dit goed?
Lees verder...
Forumonderwerp insecten e.a.

Gepubliceerd: 09 sep 2013

0 keer bekeken
De spin is al begonnen,heeft een mooi webje gesponnentrots als een pauw,bekijkt hij zijn kunstwerkin het ochtenddauw.
Lees verder...
Forumonderwerp courgette afknijpen boven vierde blad: hoe?

Gepubliceerd: 16 jun 2013

13 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp meloenvraagjes

Gepubliceerd: 17 apr 2013

1 keer bekeken
Als ik het god begrijp, doe je het zo: Na de eerste 2 bladeren, top je de meloen.2 zijscheuten ontstaan ...je houdt de sterkste van de 2.Deze wordt de hoofdstengel.
Lees verder...
Forumonderwerp serre bemesten

Gepubliceerd: 28 mrt 2013

50 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe moestuin

Gepubliceerd: 31 aug 2011

0 keer bekeken
ik zou graag volgend jaar een kleine moestuin beginnen, moet ik dan nu al alles omspitten? zoja: 1 of 2 spades diep en moet ik er dan ook bvb al mosterzaad oid op zaaien om volgend jaar nog eens mee om te spitten?
Lees verder...
Forumonderwerp kleine witte vliegjes en zwarte puntjes op meloen

Gepubliceerd: 28 aug 2011

131 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp wisselteelt....

Gepubliceerd: 12 aug 2011

4 keer bekeken
Hoi,Zal weer een lange vraag zijn ;0)Zal eerst een overzicht geven en dan mijn vraag...
Lees verder...
Forumonderwerp meloen

Gepubliceerd: 05 jul 2011

2 keer bekeken
ik heb 4 weken geleden enkele meloenen geplant ,deze planten heb ik nu getopt op een hoogte van 2,5 meter.sedert enkele dagen heb ik gemerkt dat er nu enkele vruchten aan de zijranken groeien die al redelijk groot zijn en ik vraag mij af of ik dez
Lees verder...
Forumonderwerp meloenenplanten niet getopt.

Gepubliceerd: 30 jun 2011

3 keer bekeken
Hallo, ik heb 3 redelijke grote meloenen gekweekt en ze zitten nog in een pot met best veel bladeren en paar bloemetjes, ben ik nu te laat om ze in de volle grond te zetten en te laat met toppen? Groeten: Rowan
Lees verder...
Forumonderwerp meloenen aan plant ondersteunen?

Gepubliceerd: 02 jun 2011

56 keer bekeken
Ik heb in mijn kas 4 meloenplanten langs een touwtje omhoog groeien.
Lees verder...
Forumonderwerp watermeloen planten?

Gepubliceerd: 04 aug 2010

7 keer bekeken
hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp pompoen/meloen of cougette?

Gepubliceerd: 25 jul 2010

845 keer bekeken
In de kas heb ik Pompoenen, kalebassen, courgettes en meloenen voorgezaaid en buiten uitgeplant.
Lees verder...
Forumonderwerp toch eens proberen...

Gepubliceerd: 18 jul 2010

1 keer bekeken
Hallo mensen, normaal ben ik alleen te vinden op de Exotische afdeling maar ben nu toch eens wat anders aan het proberenMeloen(Galia) paprika en Avacado's.
Lees verder...
Forumonderwerp kweekbak in zomer

Gepubliceerd: 08 jun 2010

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp tuinbonen oogsten

Gepubliceerd: 24 mei 2010

2 keer bekeken
Mijn tuinbonen zijn klaar om te oogsten. Maar nu vraag ik me af of ik gelijk de hele plant moet verwijderen of komen er als ik de grootste bonen heb verwijderd boven aan de plant nieuwe bonen?Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp veldsla in de kas?

Gepubliceerd: 03 mei 2010

7 keer bekeken
Ik kreeg onlangs voor mijn verjaardag een kas van de Liddle, zo'n afbreekbare met een sterke plastic hoes er over. Goede deal, 50 euro.
Lees verder...
Forumonderwerp tips over ecologisch tuinnieren ? zaaien en wannee

Gepubliceerd: 11 jan 2010

1 keer bekeken
Hoi allemaal, Ik ben ellen en ik heb net een volkstuin het is 300 m2 en moet het nog wel opknappen ga er ook kippen houden ben al aan het uitbroeden.
Lees verder...
Forumonderwerp meloenplant.

Gepubliceerd: 18 sep 2009

5 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp paprika

Gepubliceerd: 20 jul 2009

0 keer bekeken
hallo ik wil paprika gaan zaaien maar de paprika's hebben in de koelkast gestaan maarme ouders zeggen dat het niet kan maar in nederland zijn ook zo lage temperatuuren maar kan het kwaad
Lees verder...
Forumonderwerp meloen

Gepubliceerd: 19 jun 2009

2 keer bekeken
hallo mensen, is het zaad uit een gewone meloen die je eet geschikt om te zaaien? en zo ja, hoe moet je dat dan doen? groeten Thomas
Lees verder...
Forumonderwerp het ware verschil groenten/fruit

Gepubliceerd: 14 mei 2009

2 keer bekeken
Hallo iedereen, ik doe een opleiding lerarenopleiding biologie 2e graads, en we zijn op dit moment bezig met het kweken van groenten en fruit.
Lees verder...
Forumonderwerp gewoon omdat ik het even kwijt wil !

Gepubliceerd: 09 mei 2009

2 keer bekeken
Ik ben o zo blij met mijn , nieuwe kweekset Bij de Action ! 2 Potjes met aarde tablet , en zaadjes , van aardbei en tomaat ! Inmiddels Heb ik al 16 Cherrytomaat plantjes !De aardbei is nog niet door gekomen,,
Lees verder...
Forumonderwerp meloenplant snoeien

Gepubliceerd: 02 mei 2009

3 keer bekeken
Hallo, Ik heb 6 meloenplanten en wil ze staand telen. Hoe moet ik deze meloenen snoeien? Had op internet al wel wat gevonden maar begreep het niet echt.1 plant heeft al 4 bloemen en de rest nog geen.
Lees verder...
Stel een tuinvraag