Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp zieke appelboom 'alkmene', stambasisrot ?

Gepubliceerd: 27 jan 2011

54 keer bekeken
Verloor vorig jaar mijn cox OP aan stambasisrot. Dit jaar bleef ook mijn alkmene in groei achter, kleine blaadjes kleine vruchten, heb hem laten doen omdat ik niet zeker was. Op bijgaande foto de stambasis, stambasisrot ?
Lees verder...
Forumonderwerp bruingekleurde vlekken in appelboom

Gepubliceerd: 16 mei 2010

709 keer bekeken
In onze nieuwe appelboom zitten bruine vlekken en ook hier en daar wat gaatjes in de bladen. Ook heeft hij nog geen bloesem gehad. Het is een zgn trio-fruit boom met elstar, golden delicious en Cox's appelen.
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom cox's orange

Gepubliceerd: 18 jul 2009

0 keer bekeken
Op de bladeren van mijn twee cox's orange zitten bruine scherp afgelijnde vlekken.Zichtbaar zowel bovenaan als onderaan het blad.Naast deze twee cox's orange staat een Elstar.
Lees verder...
Forumonderwerp cox.s appelboom

Gepubliceerd: 12 apr 2009

3 keer bekeken
Mijn Cox's appelboom heeft een slechte start, bij de eerste uitlopers zat ie al onder de bladluis en mieren, ik heb gespoten met ijswater met een beetje groene zeep toegevoegd. Maar het blad ziet er niet goed uit.Het heeft bruine randjes.
Lees verder...
Forumonderwerp soort appel?

Gepubliceerd: 14 sep 2008

7 keer bekeken
Wij hebben 3 jaar geleden een appelboom gekocht waaraan een kaartje hing Cox de appels die er aan komen zijn droog en smaken enigsinds zoetig met een bittere naasmaak, niet te vreten dus.De boom staat op een beschutte plaats met een zonnestand op
Lees verder...
Stel een tuinvraag