Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp advies gevraagd, wat gaat hier steeds mis ?

Gepubliceerd: 02 jun 2019

60 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 24 jun 2018

59 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp bemesten tomaten, pepers, paprika's

Gepubliceerd: 22 jul 2017

111 keer bekeken
Hoe vaak moeten de tomatenplanten, pepers en parpika's  bemest worden? Zij zijn 3 weken geleden bemest en hebben nu bloemen, maar nog geen tomaten. Wie kan mij hierin adviseren? vr.gr MJM60
Lees verder...
Forumonderwerp gemalen eierschalen bij paprika,pepers en tomaten?

Gepubliceerd: 12 jul 2017

82 keer bekeken
Kan ik gemalen eierschalen bij de tomatenplanten,pepers en paprika strooien?
Lees verder...
Forumonderwerp paprika en pepers toppen?

Gepubliceerd: 07 jul 2017

104 keer bekeken
Is het noodzakelijk datde peper en paprikaplanten getopt moeten worden? Hoor graag jullie advies. Bvd
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren die wit uitslaan

Gepubliceerd: 27 mei 2015

55 keer bekeken
Hallo, Ik heb bij een aantal plantjes die van binnen naar buiten zijn verhuist dat de bladeren wit uitslaan. Het gaat om plantjes die zelf gezaaid zijn, o.a. chilipepers en nu ananaskers die binnen in een mini kasje zijn opgekweekt.
Lees verder...
Forumonderwerp schimmel na geven meststof?

Gepubliceerd: 09 jul 2014

5 keer bekeken
Ik heb in mijn koude kas komkommer, paprika en pepers staan in potten. Vorige week heb ik ze DCM meststof voor tomaten gegeven. Deze kan voor alle soorten groenten gebruikt worden.
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper groen of rood te gebruiken?

Gepubliceerd: 31 aug 2012

9 keer bekeken
Een Spaanse Peperplant in de tuin, biedt de keus tussen verlepte rode pepers en volgroeide onrijpe groene pepers. Zijn de laatste al geschikt voor consumptie en is er een verschil in smaak of sterkte?
Lees verder...
Forumonderwerp voorstellen en info delen

Gepubliceerd: 04 jun 2012

2 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik ben Polleke1972. Met de voorjaar in de bol geniet ik weer van alles dat bloeit en leeft, en zo kwam ik hier terecht.Ik tuinier graag, ben echt een buitenmens, en mijn eerste uitdaging in mijn tuin was
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant is dit

Gepubliceerd: 10 mei 2012

1 keer bekeken
een paar maanden geleden heb ik zaden gekocht bij 123zaden ik heb nu planten die wij niet thuis kunnen brengen zie foto wie kan ons helpen, het waren dacht ik paprika of een peper zaden, wie kan mij verder helpen.
Lees verder...
Forumonderwerp paprikaplant overwinteren

Gepubliceerd: 06 nov 2011

1,004 keer bekeken
Wie heeft ervaring met het laten overwinteren van een paprikaplant?
Lees verder...
Forumonderwerp bamboe vind ik nu bijna overal

Gepubliceerd: 22 jun 2011

5 keer bekeken
Mijn vorige bewoner heeft Bamboe gepland, niet in potten maar volle grond.Nu komen er overal stekken uit de grond.
Lees verder...
Forumonderwerp cherry tomatenplanten

Gepubliceerd: 04 feb 2011

1 keer bekeken
Hallo, Ik heb dit jaar voor het eerst cherry tomaten. Alles is nieuw voor mij. Nu had ik drie plantjes in een pot.
Lees verder...
Forumonderwerp bladluis verwijderen uit een serre

Gepubliceerd: 28 jan 2011

4 keer bekeken
Beste Groene-vingers,
Lees verder...
Forumonderwerp moestuin in losse pot / bak :-)

Gepubliceerd: 22 nov 2010

4 keer bekeken
Ik vraag me af of het mogelijk is in een (grote) bak groenten te kweken. De groenten waar ik aan denk zijn: aubergine / courgette / paprika en tomaten.
Lees verder...
Forumonderwerp paprika of peper

Gepubliceerd: 10 nov 2010

1 keer bekeken
Ik heb al eerder gemeld dat ik uit één zakje zowel paprika's als pepers heb geteeld. Pepers zijn heet genoeg en de paprika's zijn van een onovertroffen kwaliteit.Ennehh ... nu de vraag:
Lees verder...
Forumonderwerp peper en paprikaplanten

Gepubliceerd: 26 sep 2010

13 keer bekeken
Ik had geweldige peper en paprika planten in mijn moestuin,ik overdrijf niet als ik zeg honderden pepers gehad te hebben,de paprika oogst viel echter tegen,van twee grote planten vijf niet al te grote parika,s ,maar de potten ingewekte sambal zull
Lees verder...
Forumonderwerp paprika?

Gepubliceerd: 22 aug 2010

7 keer bekeken
Hallo forumleden, Deze plant 2 jaar geleden gekregen van iemand uit zuid Duitsland, met de mededeling een groene paprika, groen is hij wel maar een paprika lijkt mij het niet. Iemand een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp (spaanse) pepers of . . .

Gepubliceerd: 26 jul 2010

1 keer bekeken
Net als vorig jaar heb ik in de kas pepers geplant. Eerst in een klein potje en toen het kleine plantjes waren geworden, heb ik ze in de kas uitgezet. Allemaal groeien ze naar volle tevredenheid en geven mooie pepers, behalve EEN.
Lees verder...
Forumonderwerp kraakzaad te utrecht zoekt zaden en leuke ideeen

Gepubliceerd: 15 jun 2010

0 keer bekeken
Beste plantenliefhebbers, Graag wil ik me even voorstellen als nieuw forumlid;
Lees verder...
Forumonderwerp taxuskever

Gepubliceerd: 10 mei 2010

9 keer bekeken
Enige tijd geleden (vorig jaar medio augustus) kwam ik erachter last te hebben van larven van de taxuskever. Topic in ondertussen verwijderd geloof ik vandaar een nieuwe draad.
Lees verder...
Forumonderwerp veldsla in de kas?

Gepubliceerd: 03 mei 2010

7 keer bekeken
Ik kreeg onlangs voor mijn verjaardag een kas van de Liddle, zo'n afbreekbare met een sterke plastic hoes er over. Goede deal, 50 euro.
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen

Gepubliceerd: 23 apr 2010

0 keer bekeken
Welke bloemmetjes verjágen bijen en hommels?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kan ik het beste mijn kasje indelen..

Gepubliceerd: 05 mrt 2010

5 keer bekeken
Hallo allemaal..
Lees verder...
Forumonderwerp tomaatspiralen

Gepubliceerd: 04 mrt 2010

6 keer bekeken
Sinds vorig jaar ben ik een klein beetje bezig met tuinieren en wil dit jaar een moestuin. Zaden heb ik al ingeslagen en ga een gedeelte daarvan binnenkort ook binnen zaaien (paprika, tomaten, pepers, kruiden en misschien komkommer?).
Lees verder...
Stel een tuinvraag