Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp viola odorata 'alba'

Gepubliceerd: 20 jul 2014

14 keer bekeken
hoe zien de wortels van de viola adorata alba er uit?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 28 aug 2012

27 keer bekeken
Hallo, Ik heb in een boek een plant gezien met de naam pauwenplant..Helaas stond daar geen latijnse naam of gewone naam bij.
Lees verder...
Forumonderwerp gemberwortel

Gepubliceerd: 19 feb 2011

6 keer bekeken
Ik zit de hele dag al een beetje te zoeken op internet om te ontdekken hoe ik gemberwortels kan telen. Ik kan niets anders vinden dat dat gebeurt in landen als China etc.Weet iemand hier misschien hoe dat werkt van planten tot oogsten?
Lees verder...
Forumonderwerp gember

Gepubliceerd: 12 aug 2009

1 keer bekeken
Is het mogelijk om uit een gemberwortel (die je bij de groenteboer e.d. koopt) een plant te kweken?Zo ja, hoe dan het beste te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp gember

Gepubliceerd: 30 dec 2007

1 keer bekeken
is het mogelijk dat als je een gemberwortel in de aarde plant dat ook werkelijk gaat groeien? mvg Kitty
Lees verder...
Forumonderwerp gember

Gepubliceerd: 04 mei 2007

6 keer bekeken
bij de wekelijkse boodschapjes haal ik vaak een stukje verse gemberwortel,hier zitten vaak groene puntjes aan,weet iemand of je hier een plant van zou kunnen kweken?of heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Lees verder...
Forumonderwerp laos en gemberplant

Gepubliceerd: 12 nov 2006

98 keer bekeken
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een laos/gemberplant of naar een manier om deze van stek op te kweken.Alle tips zijn welkom. Alvast beddankt, Sas
Lees verder...
Forumonderwerp gember wortel

Gepubliceerd: 28 sep 2006

7 keer bekeken
Ik heb vandaag een gemberwortel gekocht, die ogen, oftewel uitlopers had. Ik heb deze in een pot geplant. Heeft iemand dit alles eens een keer gedaan en komt het uit en is het een bepaalde gember plant.Groetjes Spriet
Lees verder...
Forumonderwerp dringende vraag naar tropische bloemen! ik betaal

Gepubliceerd: 30 jun 2005

4 keer bekeken
voor fotoshoot...goede verloning!what we need:Gemberbloem = ZINGIBER OFFICINALIS Chinese kaneel = CINNAMOMMUM ZEYLICANUM Bananenbloem= GROOT + KLEIN
Lees verder...