Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

22 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Tuininformatie minder buiten, toch goed slapen

Gepubliceerd: 09 dec 2021

25 keer bekeken
Veel tuinliefhebbers hebben het moeilijk in deze donkere decembermaand. Het hele jaar door is er van alles te beleven in uw tuin, maar deze tijd is toch wel de stilste van allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp advies gevraagd, wat gaat hier steeds mis ?

Gepubliceerd: 02 jun 2019

60 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp groente tuintje welke plant heb ik hier

Gepubliceerd: 27 mei 2017

22 keer bekeken
Goedemorgen, Ik ben aan het uitzoeken wat er in mijn tuin staat. Weet iemand welke plant dit is op de foto?
Lees verder...
Forumonderwerp eerste keer een eigen tuin

Gepubliceerd: 27 jan 2017

7 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp worteldoek of geen worteldoek

Gepubliceerd: 06 mrt 2016

104 keer bekeken
Ik heb een tuin in de stad (100 vierkante meter) en heb daarin 2 vierkantemeterbakken geplaatst. Mijn vraag is nu: moet ik onderin de 20cm diepe bakken een worteldoek leggen om contact met de grond te voorkomen?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/groente is dit?

Gepubliceerd: 26 jun 2015

1 keer bekeken
Onlangs hebben wij een oude moestuin overgenomen. Dit groeit er ondermeer. Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt voor de info. M.vr.gr., Jacqui-frl
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor een plant?

Gepubliceerd: 10 jun 2015

0 keer bekeken
Deze plant groeit sinds vorig jaar in onze voortuin (een ondiepe bak boven een regenpijp waar het zeer droog en warm is).
Lees verder...
Forumonderwerp welke groente is dit

Gepubliceerd: 19 dec 2014

20 keer bekeken
Gekregen van iemand, maar ik heb deze groente nog nooit gezien. Iemand een idee ?
Lees verder...
Forumonderwerp eitjes van onbekend insect

Gepubliceerd: 10 aug 2014

17 keer bekeken
Hallo allemaal, ik heb heel weinig verstand van insecten, eitjes en de schade die ze wel of niet aanrichten. Misschien ben ik aan het verkeerde adres op dit forum, maar niet geschoten is altijd mis.
Lees verder...
Forumonderwerp welke groente

Gepubliceerd: 07 aug 2014

4 keer bekeken
Welke groente is dit ook alweer
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai mix, van welke bomen zijn de zaadjes?

Gepubliceerd: 27 feb 2014

213 keer bekeken
Hallo,Ik heb een bonsai mix gekregen met 6 verschillende soorten zaadjes.nu zou ik graag willen weten welk zaadje bij welke naam hoort.op de verpakking staan de volgende namen:
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke groentenplant dit is?

Gepubliceerd: 14 mei 2013

6 keer bekeken
Een tijdje terug heb ik een aantal kleine groentenplantjes gekocht bij een tuincentrum. Maar ik heb geen idee welke groente dit is.. Wie heeft een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp te grote dosis decis plus voor groenten van bayer

Gepubliceerd: 01 jul 2012

82 keer bekeken
Ik heb een grote stommiteit begaan en wilde graag jullie mening vragen. Ik heb twee grote pompoenplanten staan met veel bloem en beginnende pompoenbolletjes.
Lees verder...
Forumonderwerp vijver is vuil

Gepubliceerd: 26 mei 2012

135 keer bekeken
Onze zwemvijver ligt er nu een jaar of 5... (met enkele vissen) en uiteraard hebben we altijd wel last van algen maar nooit echt veel... vorig jaar heeft mijn vader gebruik gemaakt van een soort bacterie waardoor we totaal geen
Lees verder...
Forumonderwerp feestje

Gepubliceerd: 04 mei 2012

7 keer bekeken
Zonder woorden...
Lees verder...
Forumonderwerp composteren

Gepubliceerd: 17 apr 2012

44 keer bekeken
Ik wil zelf tuin en groenaval gaan composteren. Het zal moeten gebeuren in een compostbak uit de handel daar ik in ruimte eerder wat beperkt ben.
Lees verder...
Forumonderwerp wit

Gepubliceerd: 05 feb 2012

0 keer bekeken
Hallo.Mijn plant heeft wit.Waar komt dit door, kou? tocht? Ik ga maandag een middeltje kopen voor de plekken. groeten esther.
Lees verder...
Forumonderwerp moestuin

Gepubliceerd: 08 jan 2012

24 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp laatste aankoop

Gepubliceerd: 10 nov 2011

2 keer bekeken
jeej vandaag zaad meegebracht voor de lente, ik kan nie wachten om opnieuw te beginnen,kheb dus al een zakje gemengd zaad voor hanging baskets meegebracht e, blijft ook laag dus goe voor de bloempotten een leuke soort callendula apricot kablouna,
Lees verder...
Forumonderwerp bagger ...

Gepubliceerd: 09 nov 2011

21 keer bekeken
In het voorjaar had ik nog een grote plastic pot staan echter geen pot of tuingrond om hem op dat moment te vullen.
Lees verder...
Forumonderwerp vierkantemeter tuin

Gepubliceerd: 04 apr 2011

1 keer bekeken
is er iemand die mij een site kan vertellen waarop je kan zien hoe je dat op een mooie,nette manier kan maken en waar voorbeelden op staan van teelt wisselen en dergelijke ?
Lees verder...
Forumonderwerp waar kan ik gaas krijgen voor een compostzeef?

Gepubliceerd: 29 mrt 2011

506 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Stel een tuinvraag