Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp blad mandarijn verschrompelt en wordt bruin

Gepubliceerd: 16 jun 2022

31 keer bekeken
Ineens wordt een blad van de mandarijnplant bruin en verschrompelt. Geen ongedierte te zien. Waardoor komt dat?
Lees verder...
Forumonderwerp citrusboom zaailing

Gepubliceerd: 03 dec 2019

20 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijn

Gepubliceerd: 14 jan 2016

8 keer bekeken
Beste, ik heb een mandarijnenboompje gekocht die eetbare vruchten zou geven. Veel bloemen, fantastische geur, veel mandarijnen maar de smaak is erg bitter. Heeft dit met de soort te maken of moet het nog op een andere wijze rijpen?
Lees verder...
Forumonderwerp problemen met mijn citrus plant

Gepubliceerd: 12 okt 2015

17 keer bekeken
Ik heb een mooie citrus plant gekregen en ben er erg voorzichtig mee. Nu aan het einde van de zomer is deze eindelijk gaan groeien maar begint tevens bladeren te verliezen.
Lees verder...
Forumonderwerp citrusplant ( mandarijn) snoeien

Gepubliceerd: 11 jun 2013

17 keer bekeken
Ik heb een citrusplantje wiens takken alle kanten opgroeien, en
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand de naam van deze boom?

Gepubliceerd: 18 jul 2012

4 keer bekeken
We zitten op vakantie in griekenland. Het noorden van Samos om precies te zijn. Daar staat deze boom. Weet iemand welke boom dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp palm of mandarijn?

Gepubliceerd: 13 mei 2012

17 keer bekeken
Ik heb meerdere dingen in een bak gezaaid en nu er iets op komt, heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik ze niet gelabeld heb. Ik heb een Mexicaanse dwergpalm gezaait en een madarijnen/sinaasappelpit. Ook nog een soort
Lees verder...
Forumonderwerp calamondin gaat dood. help aub

Gepubliceerd: 13 feb 2012

80 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp stevia

Gepubliceerd: 04 nov 2011

1 keer bekeken
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de stevia.Wat ik begrepen heb is het niet de gemakkelijkste plant is om de winter door te krijgen. Zaaien schijnt ook niet echt makkelijk te zijn. Wie heeft antwoorden.
Lees verder...
Forumonderwerp citrus stekken

Gepubliceerd: 17 jun 2011

47 keer bekeken
Hoi allemaal, laatst las ik dat als je een citrus zaait het heel veel jaar duurt voordat er bloemen aankomen. Kun je citrussen wel stekken, en komen er dan eerder bloemen aan? Bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp citrus

Gepubliceerd: 20 apr 2011

15 keer bekeken
Hoi , staan jullie citrussen al buiten of serre? met dit weer is heel verleidelijk om mijn boompje naar de serre te brengen
Lees verder...
Forumonderwerp starten met kweken fruit

Gepubliceerd: 20 feb 2011

7 keer bekeken
Goedemiddag allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp citrusplanten

Gepubliceerd: 09 jan 2011

32 keer bekeken
hoi, ik heb ooit 2 verwaarloosde citrusplantjes gehad, en de ene is een sier mandarijn en de ander een citroen. Beide hebben nu rijpe vruchten,
Lees verder...
Forumonderwerp zaaien fruitbomen

Gepubliceerd: 17 aug 2010

2 keer bekeken
Hallo, Ik heb vorig jaar uit een mandarijn de pitjes gehaald en gedroogd en gezaaid.Nu is het plantje ongeveer 50cm hoog en hij doet het goed.
Lees verder...
Forumonderwerp sier mandarijn

Gepubliceerd: 04 jul 2010

24 keer bekeken
Ik heb vorig jaar een siermandarijn gekocht. Afgelopen voorjaar kwamen daar allemaal witte bloemetjes in maar er zit nu nog steeds geen siermandarijn in. Ik had verwacht dat die bloemetjes uit zouden groeien in een vrucht. Wat doe ik verkeerd?
Lees verder...
Forumonderwerp onze 6-jarige olijfboom is kaal

Gepubliceerd: 15 mei 2010

1,472 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp binnenkant mandarijn

Gepubliceerd: 27 jan 2010

1,768 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik heb een vraag over een mandarijn, en aangezien hier veel fruitkenners zitten, probeer ik het eens hier.
Lees verder...
Forumonderwerp kleverige substantie op citrusbladeren

Gepubliceerd: 17 dec 2009

156 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp citrus fortunella

Gepubliceerd: 27 nov 2009

111 keer bekeken
Ik heb een plant gekregen van iemand die hem beu was. Op het steeketiket staat Citrus Fortunella. Als ik Google zoek kom ik heel veel tegenstrijdige informatie en veel op elkaar lijkende namen tegen.
Lees verder...
Forumonderwerp manderijnboom

Gepubliceerd: 13 mei 2009

16 keer bekeken
Goedendag, ik heb een prachtige manderijnboom gekocht, hoeveel/vaak water heeft deze nodig. Staat in de volle zon in een zeer ruime houtenkuip. Gr. Nick
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijn eendjes

Gepubliceerd: 03 feb 2009

4 keer bekeken
Wij hebben een vijver met europese kooikarpers en steurs en goudvissen en 3 schildpadden nu is mijn vraag wij willen graag 2 mandarijn eendjes kopen kan dit in een vijver met deze vissen.
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijnplant op hydrocultuur

Gepubliceerd: 08 jan 2009

12 keer bekeken
Hoi allen,
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijn

Gepubliceerd: 30 nov 2007

5 keer bekeken
Hoi, Ik heb een mandarijnenpitje en ik zou dat graag willen zaaien.Het pitje ligt al 1 dag in water.Hoe moet ik het mandarijnenpitje zaaien? Alle reacties zijn welkom!
Lees verder...
Forumonderwerp mandarijnbomen en palmbomen

Gepubliceerd: 07 aug 2007

7 keer bekeken
Hallo, ik ben hier helemaal nieuw op dit forum en heb al vele topics doorlezen.
Lees verder...
Forumonderwerp geplant door mijn zoon, maar wat is het?

Gepubliceerd: 07 feb 2007

3 keer bekeken
Mijn zoontje (toen 6) kwam uit school thuis met een zaadje dat moest en zou gepoot worden, ik kan me een zwart glimmend zaadje herinneren. Maar dat weet ik niet eens zeker meer.
Lees verder...
Stel een tuinvraag