Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp druif toppen of niet?

Gepubliceerd: 02 jun 2016

18 keer bekeken
Ik heb sinds het voorjaar 6 druiven in de tuin. Ze staan langs de gevel en iedere druif heeft een eigen stuk grasmat van 1 meter hoog en 1,5 meter breed.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien druif

Gepubliceerd: 18 apr 2015

45 keer bekeken
Ik heb een druivelaar geplant die nu begint uit te lopen. Ik ben van planom de druif in een espalier-vorm te snoeien. Hiervoor moet ik eerst 1scheut laten groeien tot op 2 meter.Op de foto zie je de nieuwe scheuten.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kort snoeien carpinus betulus fastigiata?

Gepubliceerd: 17 feb 2011

717 keer bekeken
Wij hebben de carpinus Betulus als solitaire boom in een stenen plantenbak staan.
Lees verder...
Forumonderwerp kleine border, waar wat aanplanten

Gepubliceerd: 16 jul 2010

4 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp zomersnoei druif

Gepubliceerd: 17 mei 2010

6 keer bekeken
Ik heb al een 15 jaar een druif in de tuin staan.Welke soort het is weet ik niet, een blauwe druif met een tot nu toe redelijk zoete kleine druif. (neem aan dat het niet te doen is om via het blad de soort te achterhalen?)
Lees verder...
Forumonderwerp druif en kiwi

Gepubliceerd: 31 mei 2008

3 keer bekeken
Voor het eerst heb ik trosjes aan de druif zitten. Hoera dus. Nu krijg ik allemaal tips over hoe nu verder. Zijn het fabels op niet: Niet meer dan 2 trosjes per tak; na het 2e trosje tak afknippen.
Lees verder...
Forumonderwerp druiven verschrompelen en bladeren verkruimelen

Gepubliceerd: 19 jul 2007

1,139 keer bekeken
Mijn druif is ziek en niet zo'n beetje ook...ik dacht problemen te gaan krijgen met het wegstauwen van gruweldadige hoeveelheden druiventrossen (er hangen, nou ja... hingen echt superveel en super grote trossen aan!)...
Lees verder...
Stel een tuinvraag