Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp spaanse pepers

Gepubliceerd: 19 nov 2016

25 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper groen of rood te gebruiken?

Gepubliceerd: 31 aug 2012

9 keer bekeken
Een Spaanse Peperplant in de tuin, biedt de keus tussen verlepte rode pepers en volgroeide onrijpe groene pepers. Zijn de laatste al geschikt voor consumptie en is er een verschil in smaak of sterkte?
Lees verder...
Forumonderwerp welke groenten in bak kweken?

Gepubliceerd: 03 mrt 2011

18 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper ziekte

Gepubliceerd: 03 aug 2010

15 keer bekeken
Ik kweek een klein plantje in een serre op, er komen ca. 25 pepers aan die voor en na rood worden. Maar dan komt er in de jonge scheuten spinrag en de scheuten steven af ook wordt het blad geel. Ik had dat vorig jaar ook.
Lees verder...
Forumonderwerp (spaanse) pepers of . . .

Gepubliceerd: 26 jul 2010

1 keer bekeken
Net als vorig jaar heb ik in de kas pepers geplant. Eerst in een klein potje en toen het kleine plantjes waren geworden, heb ik ze in de kas uitgezet. Allemaal groeien ze naar volle tevredenheid en geven mooie pepers, behalve EEN.
Lees verder...
Forumonderwerp zaden uit groenten

Gepubliceerd: 17 feb 2009

0 keer bekeken
Sinds kort ben ik bezig met diverse groente planten. Welke zaden uit de groente zelf kan ik direct gebruiken om te planten? Ik heb paprika geprobeert maar dat ging niet.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveelheid mest peper

Gepubliceerd: 15 mei 2008

186 keer bekeken
Hallo,ik heb een peperplant opgekweekt uit zaad van een rode peper van de supermarkt.Ik heb de plant vandaag in een pot gezet met een inhoud van 10 liter (met bovenmaat van circa 26 cm).De plant wil ik nu wat mest geven.
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse pepers blijven klein

Gepubliceerd: 06 aug 2006

21 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik heb April dit jaar een aantal pepers geplant en daar zijn er nu nog 5 van over (6 binnen;1 overleden en 6 buiten;allen overleden). Nu heb ik een vraagje.
Lees verder...
Forumonderwerp chili pepers...

Gepubliceerd: 31 jul 2006

9 keer bekeken
Ik heb een chili-peper plant gekregen, hij ziet er een beetje uit als deze: https://t
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse pepers

Gepubliceerd: 21 okt 2005

8 keer bekeken
hoe kun je spaanse pepers het beste drogen?
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper

Gepubliceerd: 26 sep 2005

2 keer bekeken
In het voorjaar heb ik spaanse peper gezaaid. Het is een leuke plant geworden nu ong. 30 cm hoog en er zitten 12 pepers in. Deze plant zal waarschijnlijk als het kouder word niet buiten kunnen blijven.
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper

Gepubliceerd: 06 sep 2005

3 keer bekeken
Ik heb nogal veel spaanse pepers aan mijn plantjes hangen. We eten er alleen niet zoveel, dus weet iemand een manier om ze lang (er) te kunnen bewaren (zonder ze te drogen)?
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper

Gepubliceerd: 29 aug 2005

4 keer bekeken
Mijn spaanse peper planten, 3 in een pot en een paar in de grond willen maar niet rood worden. Vorig jaar heb ik ze gewoon laten hangen tot ze rood werden.
Lees verder...
Forumonderwerp groenten in pot?

Gepubliceerd: 17 aug 2005

1 keer bekeken
welke groenten zijn geschikt om in potten te kweken en waar moet de pot en verdere omstandigheden aan voldoen? (ruimte, bemesting, waterdoorlatend, vorst binnen? e.d.) alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper.

Gepubliceerd: 15 jul 2005

1 keer bekeken
Welke bemesting heeft een Spaanse peper nodig die in de potgrond staat.
Lees verder...
Forumonderwerp adres voor aanschaf peper zaden??

Gepubliceerd: 23 aug 2004

3 keer bekeken
Hallo, Voor volgend seizoen ben ik op zoek naar peper zaden. (diverse soorten) in ieder geval Jalapeno. Weet iemand een adres liefst in Nederland waar ik zoiets kan bestellen. Vriendelijke groet Jelle
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper

Gepubliceerd: 11 jun 2004

1 keer bekeken
Dringend vraagje; krijgt een peperplantje ook 'dieven' in de oksels? En moeten die ook verwijderd worden?
Lees verder...
Forumonderwerp spaanse peper

Gepubliceerd: 17 jul 2003

2 keer bekeken
Ik heb een spaanse peper plant kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet verzorgen..?
Lees verder...
Stel een tuinvraag