Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp bloemenborder

Gepubliceerd: 30 okt 2023

22 keer bekeken
Goedemorgen,
Lees verder...
Forumonderwerp camelia zaaien

Gepubliceerd: 09 okt 2023

18 keer bekeken
Ik heb zaden van mijn camelia. Hoe ver moet de bast van de zaden gehaald worden voordat ik ze kan zaaien. Ik heb ook begrepen dat ze 48 uur in lauw warm water moeten liggen voordat ik ze kan zaaien
Lees verder...
Forumonderwerp tips om groenten te zaaien in de lente om te oogsten in de winter

Gepubliceerd: 21 jun 2023

23 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Tuinfoto's palmboom

Gepubliceerd: 19 mei 2023

18 keer bekeken
Iemand die mij kan helpen met deze palmboom  ik heb deze van verleden jaar en ik heb deze een maand of 4 terug in de volle grond geplaatst en nu komen er al zaadjes aan
Lees verder...
Forumonderwerp wilde bloemen

Gepubliceerd: 17 mei 2023

33 keer bekeken
Sinds een paar jaar heb ik allerlei wilde bloemen in een van mijn perken.
Lees verder...
Forumonderwerp welke biologische groenbemester moet je kie-zen voor een zure bodem?

Gepubliceerd: 30 mrt 2023

41 keer bekeken
Hallo allemaal! :)
Lees verder...
Forumonderwerp zaden van palm op cuba

Gepubliceerd: 19 mrt 2023

39 keer bekeken
Hallo allemaal,  Van een palm op Cuba heb ik zaden die op de grond lagen meegenomen (zie 1). Nu heb ik de buitenste ribbelige schil eraf gehaald (zie 2) en houd ik een rond bolletje over (zie 3).
Lees verder...
Tuininformatie moestuinieren: 5 makkelijke groenten om mee te starten

Gepubliceerd: 28 nov 2022

38 keer bekeken
Droom jij ervan om je eigen groenten te kweken? Dan vraag jij je vast af hoe je daar het best mee begint. Een tip: start met planten die makkelijk zijn. Later kun je experimenteren met groenten die meer zorg nodig hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp broedbolletjes begonia sutherlandii

Gepubliceerd: 02 nov 2022

94 keer bekeken
Dag, 
Lees verder...
Forumonderwerp suzanne met de mooie ogen

Gepubliceerd: 28 sep 2022

38 keer bekeken
Hoi, Ik heb Suzanne met de mooie ogen in mijn tuin en die zou ik graag volgend jaar er weer willen hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinbonen en kolen zaaien

Gepubliceerd: 09 aug 2022

31 keer bekeken
Kunnen tuinbonen en kolen voorgekiemt worden bij 25 graden of is dat te warm? 
Lees verder...
Forumonderwerp artisjok

Gepubliceerd: 19 jul 2022

19 keer bekeken
Waardoor krijgt artisjokzaailing bruine vlekken op blad?
Lees verder...
Forumonderwerp madagascar jewel (euphorbia leuconeura) stekken

Gepubliceerd: 26 apr 2022

521 keer bekeken
Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, ben wezen zoeken op het internet maar kan specifiek hier niets over vinden. Het gaat om het volgende:
Lees verder...
Tuininformatie gras zaaien: hoe doe je dat?

Gepubliceerd: 14 apr 2022

75 keer bekeken
Gras zaaien is niet moeilijk, maar er zijn wel een aantal dingen waar je op moet letten. Zo moet je graszaad kiezen dat geschikt is voor de grond waarop je het wilt zaaien en moet je weten wanneer het de juiste tijd is om te zaaien.
Lees verder...
Forumonderwerp koud zaaien: inweken?

Gepubliceerd: 14 apr 2022

28 keer bekeken
Dag, ik lees dat je blauwe winde-zaaigoed 12 uur in het water legt , daarna kun je gebruiken de zaadjes die niet blijven drijven.
Lees verder...
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

22 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Forumonderwerp houdbaarheid zaden

Gepubliceerd: 04 mrt 2022

30 keer bekeken
Kan zaad dat tot 2020 houdbaar is nog gezaaid worden?
Lees verder...
Tuininformatie de zes belangrijkste tuinklusjes voor de lente

Gepubliceerd: 03 mrt 2022

24 keer bekeken
De zes belangrijkste tuinklusjes voor de lente
Lees verder...
Forumonderwerp fanette (frans kort verhaal)

Gepubliceerd: 12 okt 2021

29 keer bekeken
Hallo, ik ben gepassioneerd door het zaaien van bomen, maar ook over transplantaties en vaste planten. Ik ben Frans, maar ik kan geen specifiek genoeg forum vinden om mijn vragen te beantwoorden. Groeninfo ziet er goed uit.
Lees verder...
Tuininformatie voordelen van kunstgras kopen

Gepubliceerd: 09 sep 2021

26 keer bekeken
Het aanleggen van een natuurlijk gazon is zeer bewerkelijk en moeilijk, het vereist constante verzorging om de paar dagen - maaien en bemesten. Kunstgras is in dit geval de ideale oplossing.
Lees verder...
Forumonderwerp sippe zonnebloemplant

Gepubliceerd: 15 jun 2021

23 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp begroeiing dolomietkiezel

Gepubliceerd: 14 apr 2021

21 keer bekeken
Of ik in de juiste topic zit weet ik niet maar dit is mijn vraag. Een gedeelte van mijn oprit dat dienst doet als parkeermogelijkeid maar weinig wordt gebruikt is bedekt met worteldoek en dolomiet (al een aantal jaartjes oud).
Lees verder...
Forumonderwerp plant met klokjes (zaaddozen)

Gepubliceerd: 06 sep 2020

72 keer bekeken
Hier vlakbij staat aan de slootkant deze plant. Wij hebben geen idee welke plant het is. Er zitten nog een paar blauwe bloempjes in en zaaddozen in de vorm van klokjes. Welke plant kan dit zijn? Kun je die gemakkelijk zaaien?
Lees verder...
Forumonderwerp welke (eenjarige?) plant is dit?

Gepubliceerd: 28 aug 2020

77 keer bekeken
Mijn moeder heeft wat bloemen geplukt in een pluktuin en daar zat deze prachtige bloem ook bij. Op de foto lijkt hij rood maar de bloemen waren meer oranje. Volgens mijn moeder was deze plant wel anderhalve meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp lupine wit

Gepubliceerd: 20 jun 2020

31 keer bekeken
Hallo Allemaal, Ik heb een paar weken deze plant in de tuin gezet. De bijtjes en vlinders zijn er blij mee. Moet ik iets speciaal doen van verzorging. Kan ik met de boontjes zelf plantjes kweken.
Lees verder...
Stel een tuinvraag