Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp appelboom wil niet groeien

Gepubliceerd: 16 mrt 2017

9 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp moerasvijver- goed bezig of niet?

Gepubliceerd: 17 aug 2012

381 keer bekeken
Na lang twijfelen heb ik gisteren mijn moerasvijvertje aangelegd. De folie leggen was een ramp, overal plooien maar goed, het ligt er : )
Lees verder...
Forumonderwerp allerlaatste kans voor vanda!

Gepubliceerd: 20 jul 2011

126 keer bekeken
ik heb hier al regelmatig gepost over de vanda van mij die maar niet wil groeien. ik heb zeer veel advies gekregen en heb deze opgevolgd in de mate van het mogelijke.
Lees verder...
Forumonderwerp uitleg snoeien laagstam-appelbomen gevraagd

Gepubliceerd: 17 mei 2010

5 keer bekeken
Is er iemand die heel duidelijk aan een leek kan uitleggen hoe en wanneer een appelboom gesnoeid moet worden? Ik heb een Elstar en een Topaz laagstam van inmiddels vier jaar oud. Nou ja, ze staan hier nu vier jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp onze 6-jarige olijfboom is kaal

Gepubliceerd: 15 mei 2010

1,472 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom in zijn geheel terugsnoeien

Gepubliceerd: 07 mrt 2010

47 keer bekeken
Hallo, ik heb in onze tuin een appelboom staan. Gebruik deze niet om de appels te eten, maar puur voor de sier.
Lees verder...
Forumonderwerp coniferen

Gepubliceerd: 16 nov 2009

8 keer bekeken
wanneer is de beste tij om coniferen te snoeien. het gaat om het soort leilandi. is het mogelijk om nu nog te snoeien of is het te laat. alvast bedankt gr auke lups
Lees verder...
Forumonderwerp appelboom snoeien

Gepubliceerd: 18 okt 2009

20 keer bekeken
Ik heb meerdere fruitbomen in de tuin, waaronder deze appelboom, die ik heb gekregen. zo te zien is de boom niet goed gesnoeid. Volgens het boek Fruitbomen snoeien bestaat de basis van een gezonde fruitboom uit een hoofdtak en drie gesteltakken.
Lees verder...
Forumonderwerp olijfbommen nog kaal

Gepubliceerd: 24 aug 2009

18 keer bekeken
We hebben een aantal olijfbommen, van ruim 20 jaar die we in het najaar hebben geplant.
Lees verder...
Forumonderwerp ontwerp tuin bij nieuwbouw woning

Gepubliceerd: 31 mei 2007

0 keer bekeken
Wij hebben net ons huisje af en zouden nu graag aan de tuin beginnen. Onze tuin ziet er nu zo een beetje uit als de vlaamse ardennen (hopen aarde begroeid met onkruid), het is dus echt beginnen van nul, er is NIETS.
Lees verder...
Forumonderwerp jonge clematis

Gepubliceerd: 24 sep 2003

2 keer bekeken
Ik heb uit zaden jonge Clematissen gekweekt.Deze staan nu nog in potten.Nu het winter wordt is het dan beter om ze naar binnen te halen?Of is het beter om ze buiten op een tafel te zetten, worden ze daar sterker van?Met
Lees verder...