Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp stekken

Gepubliceerd: 15 aug 2016

15 keer bekeken
Ik ben een behoorlijk aantal planten aan het stekken. Het is hier midden Frankrijk nogal warm. 30C+ Er staan inmiddels o.a stekken van de Weigelia, rose en rood, lavendel, Chinese Azalia, vlinderstruik in de kleuren geel/paars en wit etc.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensiaarbustif

Gepubliceerd: 08 aug 2016

2 keer bekeken
Dag doeners, Kan iemand mij zeggen wat de verzorging is van de Hortensia antistof.(tekstherkenning van een mobiel) Excuus. Moet zijn: Hortensia arbustif
Lees verder...
Forumonderwerp om welke klimplant gaat het hier

Gepubliceerd: 31 jan 2016

8 keer bekeken
Ik heb een aantal scheuten met wortels van deze groenblijvende klimplant.
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia zaaien

Gepubliceerd: 02 okt 2015

460 keer bekeken
hallo
Lees verder...
Forumonderwerp azalea

Gepubliceerd: 08 jun 2015

2 keer bekeken
Wat mankeert deze azalea? De kluit blijft compact, zelfs in de volle grond, half zon/schaduw, met turf toegevoegd, is hij omhoog gekomen. De kluit een beetje plagen?
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 29 jun 2014

16 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp veronicastrum virginicum 'fascination'

Gepubliceerd: 01 jun 2014

109 keer bekeken
Goedendag,Even wat vraagjes over de V.V.F.;
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 05 mei 2014

3 keer bekeken
Een hele ontdekking dit forum, dus nog een vraag.Vorig voorjaar heb ik 3 witte hortensia's gekocht.Ze deden het prima maar 1 struik had na een poos opeens 2 takken met roze
Lees verder...
Forumonderwerp stekken hortensia

Gepubliceerd: 18 mei 2012

3 keer bekeken
Hallo Wie weet in welke tijd in mijn hortensia kan stekken. Heb het net geprobeerd met wat jonge scheuten maar dat werkte niet. De stekken gingen snel bruin worden. En hoe kan je het beste doen. Ik heb een stekbal en stekgrond.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant is dit?

Gepubliceerd: 25 apr 2012

2 keer bekeken
Ik heb deze plant tijdens een wandeling vlak naast een boom gevonden.Nu vroeg ik mij af, is dit gewoon een soort onkruid, of echt een plantje/boompje? en als het een plantje of boompje is, welke is dit dan juist?
Lees verder...
Forumonderwerp heeft iemand hortensia of rozen stekken?

Gepubliceerd: 23 apr 2012

5 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia annabel

Gepubliceerd: 18 mrt 2012

1 keer bekeken
In onze tuin hebben we een Hortensia Annabel staan.Normaal snoei ik die altijd terug, maar nu heeft de Annabel al allemaal groene knopjes. Moet ik hem nu wel terug snoeien? wie o wie kan ik mij helpen ?
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 29 jan 2012

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 20 nov 2011

0 keer bekeken
Van de zomer heb ik enkele Hortensia's gestekt. Deze stekken hebben zich enorm goed ontwikkeld, ze zijn een 25 tot 30 cm groot momenteel. Kan ik deze nu nog in de tuin planten? Of is het beter van het voorjaar?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 17 jun 2011

1 keer bekeken
Deze plant stond al in mijn tuin toen ik mijn huidige huis kocht. Ik vind deze zo mooi dat ik er nog een wil. Maar ik heb geen idee hoe die heet. Iemand een idee?Kan ik de plant ook zelf stekken?
Lees verder...
Forumonderwerp teveel onkruid!

Gepubliceerd: 08 apr 2011

22 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp boom

Gepubliceerd: 21 okt 2010

4 keer bekeken
Herkent iemand dit? Wat is er aan te doen?
Lees verder...
Forumonderwerp eikenbladhortensia en hortensia paniculata stek

Gepubliceerd: 09 aug 2010

67 keer bekeken
hoi, ik wil een poging doen tot het stekken van een eikenbladhortensia, en een hortensia pinky winky, die ik net geplant heb.
Lees verder...
Forumonderwerp musa basjoo stekken snijden en verpotten

Gepubliceerd: 31 mei 2010

106 keer bekeken
Hoi, ik heb zojuist 3 stekken van een basjoo gesneden en een eigen potje gegeven met verse potgrond en wat koemestkorrels er doorheen gemengd.
Lees verder...
Forumonderwerp sering stekje krijgen.

Gepubliceerd: 03 mei 2010

77 keer bekeken
Een vriendin heeft een prachtige seringenboom. Ze heeft veel kleine stekjes rondom de boom, waar ik wat van kan krijgen.Heeft zoiets kans van slagen om zo'n stekje in mijn tuin te plaatsen?Geeft dat ook bloemen?
Lees verder...
Forumonderwerp opletten bij planten kopen

Gepubliceerd: 21 mrt 2010

3 keer bekeken
Goeieavond, Ik wil graag wat planten kopen voor mijn tuin, zijn er nodig dingen belangerijk om opteletten bijvoorbeeld de wortels? bedankt groetjes van Lenny
Lees verder...
Forumonderwerp zijn de hydrangea endless summer echt zo goed?

Gepubliceerd: 10 dec 2009

20 keer bekeken
Ik lees steeds over die Hydrangea's Endless Summer en ik zie ze bij de tuincentra, ze b
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia

Gepubliceerd: 26 okt 2009

2 keer bekeken
Ik heb gestekte hortensia's staan in volle grond en twee jaar oud.ook in bloempot een drietal. Ik wil er daarvan gebruiken om in te tuin te planten.Doe ik dat nu of wacht ik toteind maart?
Lees verder...
Forumonderwerp wat zit er in mijn tuin?

Gepubliceerd: 15 okt 2009

10 keer bekeken
Hi, Wie kan mij vertellen wat er allemaal in mijn tuin zit? Zie afbeeldingen. Van elke plant heb ik 2 foto's waarvan 1 close up. En mbt tot de klimop (foto 4). Kan ik een tak afknippen en stekken? Zoja, hoe moet ik dat doen?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe zaaien plataan?

Gepubliceerd: 24 sep 2009

1,585 keer bekeken
Ik heb al meerdere keren plataan proberen te zaaien maar het lukt niet.In aarde,zand kiezelBij stekken,is eenjarig hout ook goed?
Lees verder...