Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp artisjok

Gepubliceerd: 19 jul 2022

29 keer bekeken
Waardoor krijgt artisjokzaailing bruine vlekken op blad?
Lees verder...
Forumonderwerp tegels schrobben

Gepubliceerd: 20 feb 2022

46 keer bekeken
Ha iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp hey, hallo, goedendag!

Gepubliceerd: 23 mrt 2019

36 keer bekeken
Heyhey!
Lees verder...
Forumonderwerp hoi allemaal

Gepubliceerd: 12 aug 2018

19 keer bekeken
Ik ben Richard en ben een groot tuinliefhebber. Ik heb een redelijke tuin met bloemen, moestuin en kippen. Maar mijn allergrootste passie is mijn vijver. Ik hoop veel nieuws te horen en mijn kennis te kunnen delen met anderen.
Lees verder...
Tuinevenementen hooge zwaluwse open tuindag

Gepubliceerd: 27 jun 2017

23 keer bekeken
Na dit droge voorjaar zien de tuinen er toch nog prima uit!
Lees verder...
Forumonderwerp groente tuintje welke plant heb ik hier

Gepubliceerd: 27 mei 2017

24 keer bekeken
Goedemorgen, Ik ben aan het uitzoeken wat er in mijn tuin staat. Weet iemand welke plant dit is op de foto?
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde larven gevonden

Gepubliceerd: 22 nov 2016

50 keer bekeken
Hallo Ik heb mijn geveltuintje omgespit omdat de planten het steeds slechter deden. Een van de problemen is elk jaar een snuitkeverplaag. Nu kwam ik bij het spitten veel witte larven tegen en ik vraag me af of dat snuitkever kan zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar diervriendelijke klimplanten

Gepubliceerd: 11 apr 2016

643 keer bekeken
Wij willen graag een hoge draad plaatsen om het zicht een beetje te benemen. Nu is alles open en kijken de achterburen recht bij ons binnen. Hoeft niet potdicht te zijn, maar liefst gewoon wat meer privacy.
Lees verder...
Forumonderwerp composthoop aanleggen

Gepubliceerd: 08 jun 2015

25 keer bekeken
Hallo leden van het forum,
Lees verder...
Forumonderwerp aanleg nieuwe tuin in kleine, brede tuin

Gepubliceerd: 31 mei 2015

52 keer bekeken
Hallo Wij willen graag een nieuwe tuin aanleggen, maar lopen vast bij het ontwerpen ervan. Wij hebben een kleine, brede tuin die ondiep is. De maten zijn 7 meter breedt en 5 meter diep.
Lees verder...
Forumonderwerp wie is de taxuskever kwijtgeraakt na verhuizing?

Gepubliceerd: 22 apr 2015

55 keer bekeken
Ik woonde voorheen op een appartement en had veel potten op het balkon. In deze potten had ik veel taxuskevers. Toen ik ging verhuizen naar een huis met tuin, heb ik nagenoeg alle planten achtergelaten om zo van de taxuskever af te komen.
Lees verder...
Forumonderwerp honden belasting: waarom geen katten belasting?

Gepubliceerd: 13 apr 2015

13 keer bekeken
Waarom betalen we honden belasting? En zou het niet rechtvaardig zijn dat je ook kattenbelasting gaat betalen? Een hond mag niet zomaar in een park zijn poepje doen. Maar waarom een kat wel? Heeft een kat meer rechten? En
Lees verder...
Forumonderwerp engerlingen, en nu?

Gepubliceerd: 22 mrt 2015

10 keer bekeken
Zojuist was ik bezig met het leeghalen van mijn stenen borders om er nieuwe plantjes in te zetten. Als volledige tuin-leek dacht ik leuke rupsjes gevonden te hebben. Ik heb ze zelfs 'gered' en terug in de grond gestopt.
Lees verder...
Forumonderwerp div vragen.

Gepubliceerd: 28 feb 2015

0 keer bekeken
Goedemiddag een ieder, Even een paar vraagjes ,
Lees verder...
Forumonderwerp miscanthus malepartus

Gepubliceerd: 18 feb 2015

3 keer bekeken
Ik heb 3 pollen Miscanthus naast elkaar staan, maar ze zijn niet erg vol.
Lees verder...
Forumonderwerp holbewoner

Gepubliceerd: 09 dec 2014

2 keer bekeken
Beste mensen. In onze tuin in een bosrijke omgeving hebben we een kippenhok met aangrenzend een flinke houtopslag voor de kachel. De kippen krijgen regelmatig bezoek van ander gedierte.
Lees verder...
Forumonderwerp broedse zijdehoen

Gepubliceerd: 03 sep 2014

33 keer bekeken
Ik heb 2 zijdehoentjes sinds kort waarvan de een broeds is zo'n week of 3. Ik merk dat het contact met de andere zijdehoen minder wordt. Komt dat omdat die
Lees verder...
Forumonderwerp rups van pruimenmot in pruimen

Gepubliceerd: 12 aug 2014

227 keer bekeken
Nu de pruimen bijna rijp zijn, en wij er lekker van willen genieten komen we witte rupsjes tegen in het hart van de pruimen. Zelfs exemplaren die niet rot zijn en er goed uit zien.
Lees verder...
Forumonderwerp ongedierte

Gepubliceerd: 09 aug 2014

4 keer bekeken
Hallo, heb een vraag in verband met ongedierte, zijn een paar dagen op verlof geweest en kwamen terug en zagen dat onze kippen luizen hadden, verwijderde alle hooi en kuiste het hok uit met
Lees verder...
Forumonderwerp slakkenoogst

Gepubliceerd: 06 jul 2014

31 keer bekeken
In mijn tuin heerst een grote slakkenplaag.. de Hortensia Panniculata is behoorlijk aangevreten. Dagelijke én na regenbuien haal ik de huisjesslakken van de buxushagen waar ze zich verstoppen.
Lees verder...
Forumonderwerp bloem/meel composteerbaar ?

Gepubliceerd: 26 jun 2014

1,610 keer bekeken
Goede avond samen, een klein vraagje, ik bak thuis nog al eens brood, verschillende zelfs.Nu gebeurd het wel eens dat na een tijdje, je de bloem om brood te bakken niet meer kan gebruiken.
Lees verder...
Forumonderwerp kippenstront

Gepubliceerd: 26 jun 2014

17 keer bekeken
Is kippenstront goed voor bij de planten ?
Lees verder...
Forumonderwerp vliegen..

Gepubliceerd: 03 jun 2014

1 keer bekeken
Vinden jullie ook dat er zoveel vliegen zijn? Van die aasvliegen dan nog. Of is dat enkel hier bij mij? Vorig jaar was dat ook al het geval maar nu...! Pfff.. Ze zitten vooral in en rond de moestuinbak.
Lees verder...
Forumonderwerp zijdehoentjes

Gepubliceerd: 03 jun 2014

30 keer bekeken
Mijn tuin grenst aan een sloot. Ik heb 2 jonge zijdehoentjes die nu langzaam los beginnen te lopen in mijn tuin. Alleen mijn tuin grenst aan een sloot. Moet ik die afschermen of kan dat geen kwaad?
Lees verder...
Forumonderwerp es met scheur.

Gepubliceerd: 16 mei 2014

115 keer bekeken
Beste forum leden. Bij het bij snoeien van mijn es heb ik ontdekt dat de schors begint te scheuren. Kan dit kwaad of is het niet erg?Alvast bedankt.
Lees verder...