Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp tuindieren?

Gepubliceerd: 29 apr 2013

7 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke vis is dit?

Gepubliceerd: 06 mrt 2013

4 keer bekeken
HalloIk heb al een tijdje een (kleine) vijver.Hij was nooit bedoelt om vissen in te houden maar vooral om amfibieën aan te trekken.Nu zitten er toch vissen in en ben ik natuurlijk nieuwsgierig welke vissen
Lees verder...
Forumonderwerp moerasvijver- goed bezig of niet?

Gepubliceerd: 17 aug 2012

381 keer bekeken
Na lang twijfelen heb ik gisteren mijn moerasvijvertje aangelegd. De folie leggen was een ramp, overal plooien maar goed, het ligt er : )
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden!

Gepubliceerd: 01 mrt 2012

3 keer bekeken
Ik heb edn vraag, mijn schildpadden zijn ongeveer 2 jaar en ongeveer 7 a 8 cm Ziten in een aquarium van 60.30.30 maar zijn ze niet te klein voor waterschildpddn?
Lees verder...
Forumonderwerp wateschildpad lengte ?!

Gepubliceerd: 19 feb 2012

1 keer bekeken
ik heb 3 waterschildpadden;
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden geslacht.

Gepubliceerd: 20 okt 2011

125 keer bekeken
ik heb 3 waterschildpadden en wil graag weten wat hun geslacht is,kunt iemand mij vertellen of schildpad 1,2 en 3 vrouwtjes of mannetjes zijn ? schilpad staart 1:
Lees verder...
Forumonderwerp groot bij klein?? waterschildpadden

Gepubliceerd: 18 okt 2011

0 keer bekeken
ik had al ongeveer een jaar lang waterschildpadden, ze zijn nu 6.7 cm en 7.1 cm schildlengteik heb zojuist nog eenjte gekocht en die is 3.7 cm schildlengte. kan dit bij elkaar?
Lees verder...
Forumonderwerp zuurstofplanten en schildpadden

Gepubliceerd: 05 jun 2011

644 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden

Gepubliceerd: 19 sep 2010

2 keer bekeken
de winter doet zijn intreden , de nachten wachten worden stilaan kouder mogen de waterschildpadden tijdens de winter gewoon buiten blijven staan waar ze staan ook al vriest het -15 alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp landschildpad weigert te eten.

Gepubliceerd: 01 jun 2010

193 keer bekeken
hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp guppen

Gepubliceerd: 10 jul 2009

6 keer bekeken
hallo,ik heb een probleem met mijn guppy's.telkens als ik het idee heb dat er een guppy zwanger is,word deze alsmaar dikker en dikker.maar na een hele tijd, soms wel een maand.komt er niks uit,
Lees verder...
Forumonderwerp schildpadden

Gepubliceerd: 09 mei 2009

27 keer bekeken
hoi
Lees verder...
Forumonderwerp gh waarde

Gepubliceerd: 02 jun 2008

9 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp probleemvijver.

Gepubliceerd: 20 aug 2007

0 keer bekeken
In onze tuin ligt een vijver die daar ooit geplaatst is om tegen te gaan dat de binnenkoer onder water komt te staan bij hevige regen.
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpad in de vijver

Gepubliceerd: 07 aug 2007

165 keer bekeken
Gisteren heb ik een waterschildpad in onze tuin gevonden.Volgens mij gaat het om een roodwangschildpad,gezien de rood/bruine vlekken aan de zijkant van zijn kop.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe vijver, maar wat zijn dat voor zw. visjes?

Gepubliceerd: 27 jul 2006

37 keer bekeken
Sinds een maand of 2 hebben we een nieuwe vijver. Waterlelie er in en een paar drijfplantjes. De eerste keer zag ik maar een klein zwart visje van ongeveer 1,5 cm.
Lees verder...
Forumonderwerp waterlelie

Gepubliceerd: 23 jul 2005

1 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp springen van koi

Gepubliceerd: 05 jul 2004

41 keer bekeken
hoimijn koi karper springt vaak in de luchtvan morgen sprong hij en stuiterde hij een aantal keer op het water op z'n kont wat is er aan d ehandof is het van plezier?b.v.d kees
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden

Gepubliceerd: 21 aug 2003

3 keer bekeken
Sinds 2 maanden hebben wij twee waterschildpadden van twee jaar oud in onze vijver. Nu hebben ze de stengels van alle waterlelie's doorgeknauwd.Wat zou daar de oorzaak van zijn?
Lees verder...
Stel een tuinvraag