Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp apatische slome goudvissen

Gepubliceerd: 08 mei 2020

338 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp robinia pseudoacacia 'frisia'

Gepubliceerd: 10 mei 2013

201 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp overlast kikkers in mijn vijvers

Gepubliceerd: 20 jul 2011

171 keer bekeken
Ik kweek visjes en heb erge overlast van kikkers in mijn vijvers, honderden.Vangen is geen beginnen meer aan. hoe krijg ik deze weg, weet iemand raad
Lees verder...
Forumonderwerp katten van gazon weghouden

Gepubliceerd: 07 apr 2011

19 keer bekeken
Katten zijn leuke beesten en ik haal graag de buurkatten aan, maar sinds ik een tuin heb vind ik ze toch een stuk minder lief. Ze piesen/poepen namelijk gezellig op ons nieuwe gazonnetje, waar ik straks met mijn babyzoon op wil spelen.
Lees verder...
Forumonderwerp teken

Gepubliceerd: 24 mrt 2010

3 keer bekeken
Geen vraag maar een waarschuwing. Net drie teken van de kat geplukt, het seizoen is dus weer begonnen.
Lees verder...
Forumonderwerp rhus typhina ziekte?

Gepubliceerd: 10 jun 2008

104 keer bekeken
Ik heb twee van deze beginnende bomen in mijn tuin staan, en sinds eergisteren ziet eentje er niet goed uit : de bladeren krullen in mekaar en gaan helemaal doorhangen, alhoewel ze niet echt verdroogd aanvoelen.
Lees verder...
Forumonderwerp groen water

Gepubliceerd: 20 dec 2006

58 keer bekeken
ik heb een koivijver van 10 kub en hij draai 3 maanden zonder filter en koi's.nu de laatste drie weken koi's gekocht 6 st en een steur van 60cm (spijt er van) en een grote 3 kamer filter (geschikt voor een koivijver tot 20 kub) en een uv lamp 55w
Lees verder...
Forumonderwerp onderkant buxux bruin

Gepubliceerd: 13 aug 2003

8 keer bekeken
Op verschillende plaatsen in de voortuin wordt de onderkant van de buxushaag bruin. De blaadjes vallen vervolgens af. Het lijkt erop dat het zich uitbreidt en dat het gat dus steeds groter wordt. Kan het zijn dat er een ziekte in zit?
Lees verder...
Stel een tuinvraag