Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp blad valt af

Gepubliceerd: 21 jul 2023

79 keer bekeken
Hallo, Deze kamerplant(zie foto) ik weet de naam niet. Hij groeit wel goed maar hij laat nogal bladeren vallen vooral beneden bij de bloempot. De bladeren die afvallen zijn groen , ze zijn niet verdort.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze kamerplant met donker rode bloem?

Gepubliceerd: 01 mei 2019

41 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze kamerplant?

Gepubliceerd: 12 feb 2019

54 keer bekeken
Weet u misschien hoe deze plant heet? En waar je deze kunt kopen? Hij was van mijn overleden oma, dus kan het helaas niet achterhalen waar hij vandaan komt.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze oude kamerplant

Gepubliceerd: 28 dec 2017

77 keer bekeken
Ik heb een plant overgenomen van mijn overleden ouders. Het is een plant die naar mijn idee zeker meer dan 50 jaar oud moet zijn, omdat deze ook al bij mijn oma in huis stond, lang geleden. Er zit emotionele waarde aan de plant.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant met gele vlekken

Gepubliceerd: 24 apr 2016

552 keer bekeken
Hallo allemaal, sinds een half jaar heeft 1 van mijn planten gele vlekken op het blad zie foto's). Wat kan dit zijn en wat kan ik hieraan doen? En weet iemand de naam van deze plant? Alvast bedankt :)
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze (kamer)plant?

Gepubliceerd: 13 dec 2015

23 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp naam kamerplant en ineens gele bladeren

Gepubliceerd: 17 sep 2015

19 keer bekeken
Meer dan 35 jaar geleden hebben we van een missionaris deze (zie foto) kamerplant gekregen. Deze plant hebben we ook een aantal malen gestekt.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie kamerplant

Gepubliceerd: 24 mei 2015

6 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp ik ben op zoek naar een plant

Gepubliceerd: 16 mei 2015

4 keer bekeken
Dag,
Lees verder...
Forumonderwerp naam van kamerplant

Gepubliceerd: 16 feb 2015

14 keer bekeken
Weet iemand wat de naam van deze kamerplant is? Zoals te zien op de foto gaat het niet zo heel goed, veel bladeren gaan dood (vooral onderaan, nu ook steeds hoger)
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heten deze plantjes

Gepubliceerd: 27 jul 2014

3 keer bekeken
Heb vandaag weer eens nieuwe plantjes aangeschaft, maar weer geen naam bij vermeld. Zou iemand mij kunnen helpen ? ;)groetjes
Lees verder...
Forumonderwerp plantnamen, kamer (1), wild (4), onkruid (1)

Gepubliceerd: 04 jun 2014

830 keer bekeken
In de plaatselijke bloemenwinkel (in een klein oud stadje in NW-Overijssel) werd een vetplantje aangeschaft.
Lees verder...
Forumonderwerp naam en verzorging kamerplant

Gepubliceerd: 03 jan 2014

20 keer bekeken
Een van onze kamerplanten doet het wat minder. Het onderste blad valt steeds af en ook de mooie ronde vorm van de blaadjes is een beetje zoek. Ik heb ook nog een kleiner exemplaar, die doet het wel goed.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie oude kamerplant

Gepubliceerd: 30 nov 2013

9 keer bekeken
Beste botanici, Al jaren vraag ik mij af wat de naam van deze plant is. De plant is ongeveer 220 cm hoog, zo'n 20 jaar oud en bloeit inmiddels. Zouden jullie de plant op de foto kunnen identificeren?
Lees verder...
Forumonderwerp opnieuw aan de bonchi

Gepubliceerd: 18 nov 2013

65 keer bekeken
met het eindigen van het peperseizoen toch weer een aantal planten genomen om bonchikes te vormen...het begin is veelbelovend..(vind ik)
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 31 okt 2013

5 keer bekeken
Wat is de naam van deze kamerplant?Komen lange sprieten aan met nieuwe plantjes.Heel bekend, maar ik weer zijn naam niet
Lees verder...
Forumonderwerp naam kamerplant

Gepubliceerd: 19 aug 2013

8 keer bekeken
wat is de naam van deze kamerplant?hoeveel water mag hij hebben en mag hij in de zon staan?
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplant

Gepubliceerd: 24 jul 2013

13 keer bekeken
Wat is de naam van deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp help! welke kamerplant is dit?

Gepubliceerd: 02 jan 2013

4 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor kamerplant?

Gepubliceerd: 23 sep 2012

11 keer bekeken
Wij hebben deze plant al lange tijd geleden gekregen van een oude buurman, maar weten niet wat voor plant dit is.Met weinig water bloeit deze plant vaak en met prachtige bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 28 aug 2012

27 keer bekeken
Hallo, Ik heb in een boek een plant gezien met de naam pauwenplant..Helaas stond daar geen latijnse naam of gewone naam bij.
Lees verder...
Forumonderwerp rooibos kweken( aspalathus linearis )

Gepubliceerd: 07 aug 2012

900 keer bekeken
Hallo, Dit zat ik al heel lang mee in me hoofd.Rooibos kweken. Is dat hier mogelijk? in een kas of als kamerplant?Want, zelf is het een gewas dat alleen in zuid afrika wordt verbouwd voor de lekkere Rooibos thee.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie en vermeerdering kamerplant

Gepubliceerd: 20 jul 2012

7 keer bekeken
Kan iemand mij zeggen wat de naam is van deze grote, struikachtige kamerplant?
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant; naam onbekend

Gepubliceerd: 29 jun 2012

20 keer bekeken
Weet iemand wat de naam is van deze kamerplant?
Lees verder...
Forumonderwerp kersenpitten gevaarlijk voor de mens?

Gepubliceerd: 25 jun 2012

214 keer bekeken
Hallo, Zijn kersenpitten gevaarlijk voor de mens? Helaas heb ik perongeluk een pit van de kers in geslikt.Zal dit gevaarlijk zijn of gaat de pit de spijsvertering door en komt hij er weer uit?
Lees verder...