Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp weet iemand wat dit voor boom/struik is ?

Gepubliceerd: 07 okt 2014

4 keer bekeken
Hallo, ik ben pas verhuisd en in onze tuin staat een struik/boompje waarvan ik niet weet wat het is.er zitten nu (begin oktober) hele kleine witte bloemetjes in.
Lees verder...
Forumonderwerp weer wat namen gevraagd van planten

Gepubliceerd: 10 jul 2012

26 keer bekeken
Heb hier nog heel wat planten waarvan ik de naam niet weet, voorlopig de laatste planten. Plant nr.1: Roze bloemen, woekert erg.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende planten in mijn tuin

Gepubliceerd: 14 jun 2011

13 keer bekeken
Sinds kort heb ik een huis met een tuin. Van 10 planten weet ik alleen niet wat het is, hopelijk kan iemand mij hierbij helpen!?Ik heb foto's gemaakt van elke plant, helaas kan ik er maar 1 bij dit bericht plaatsen.
Lees verder...
Forumonderwerp oleander nu al buiten zetten?

Gepubliceerd: 23 mrt 2011

450 keer bekeken
Hoi, ik heb een oleander van 2,5 meter hoog in een pot staan, en die is al een aantal jaren oud, en heeft hij in de winter onbeschermd buiten gestaan, maar afgelopen winter heb ik hem toch maar in de kas gezet,
Lees verder...
Forumonderwerp struik met kleine roze bloemetjes

Gepubliceerd: 20 jun 2010

13 keer bekeken
Ik zie ze overal staan, meest in gemeentelijke tuinen, parken etc. Nu mocht ik er bij een vriendin wat van afsteken, maar zij kon me niet vertellen hoe het heet. Hopelijk iemand op dit forum wel :-)
Lees verder...
Forumonderwerp mooie struik of boom gezocht

Gepubliceerd: 28 nov 2009

4 keer bekeken
Achteraan in onze tuin staan planten van de vorige eigenaar.
Lees verder...
Forumonderwerp grote plant met toortsen van braamkleurige besjes

Gepubliceerd: 17 aug 2009

39 keer bekeken
In onze tuin staat een grote plant/ struik, met hele dikke stengels, grote ovale bladeren, hij bloeit met kaarsen van kleine roze bloemetjes die vervolgens overgaan naar groene en daarna, via rood, naar diep paarsblauwe besjes (kleur van rijpe bra
Lees verder...
Forumonderwerp tuin ontwerp

Gepubliceerd: 07 aug 2009

146 keer bekeken
Hallo, We hebben een tuin in de vorm van een rechthoekige driehoek. De tuin is op dit moment kaal, gereed om ingericht en bestraat te worden.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinplantenquiz

Gepubliceerd: 18 mei 2007

18 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp leuk boompje voor het noorden

Gepubliceerd: 20 mrt 2007

312 keer bekeken
hallo, aangezien mijn salix is doodgegaan meteen een nieuwe vraag.
Lees verder...