Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
onbekende plant Gepubliceerd: 23 apr 2024 148 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant in mijn tuin. Gepubliceerd: 12 jul 2022 47 keer bekeken |
Ik heb deze ooit van iemand gekregen. Pas na jaren is ie het goed gaan doen. Maar ik kan er niet achter komen welke plant het is. Wie kan min helpen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende moerasspirea Gepubliceerd: 14 jul 2020 32 keer bekeken |
Dit jaar groeit en bloeit een Moerasspireasoort in onze tuin, voor het eerst in 30 jaar. Op alle mgelijke sites heb ik gezocht naar een vergelijkbare soort/ondersoort, maar niet kunnen vinden. Daarom mijn vraag op deze site. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nogmaals onbekende plant Gepubliceerd: 13 mei 2020 54 keer bekeken |
Beste groenliefhebber,
Mijn moeder heeft nog een onbekende in haar tuin staan.Weten jullie welke soort dit is?
Alvast bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant, wie weet het? Gepubliceerd: 13 mei 2020 46 keer bekeken |
Beste tuin en groenliefhebbers,
Mijn moeder heeft deze plant bij Appeltern gekocht en weet de naam niet.
Wie kent deze plant?Alvast bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant Gepubliceerd: 16 jul 2019 5 keer bekeken |
Onlangs kreeg ik twee plantjes cadeau. Hoewel ik heel veel planten in mijn tuin heb (en gehad) heb ik deze nog nooit gezien. Ik weet ook niet of het een kamer- of een tuinplant is. Ik heb twee foto's meegestuurd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant, bloem of onkruid Gepubliceerd: 16 jun 2019 60 keer bekeken |
Goedemorgen,
Onze tuin wordt ieder overstelpt met een voor ons onbekende plant. Wie weet welke naam hierbij hoort?
Dank, groet, Robbert Lees verder... |
| Forumonderwerp |
geen idee wat er in mijn tuin aan het groeien is Gepubliceerd: 13 mei 2019 110 keer bekeken |
Goedemiddag, ik heb een vraag, vorig jaar kwam er een takje vanzelf groeien in mijn tuin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe tuin, onbekende planten Gepubliceerd: 10 apr 2019 83 keer bekeken |
Goedemiddag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke tuinplant is dit? Gepubliceerd: 24 jun 2018 50 keer bekeken |
Voor mij de laatste onbekende plant in onze tuin. Blad aan het uiteinde van de takken kleur mooi rood in de vroege lente.
Wie oh wie? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie herkent deze plant ? Gepubliceerd: 11 apr 2018 95 keer bekeken |
goedenavond, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet wat voor plant dit is? Gepubliceerd: 27 sep 2017 71 keer bekeken |
in de tuin van mijn buurvrouw zijn enkele zaadbollen gevonden,de bol is zo groot als een tennisbal en heeft donker rode besjes/zaadjes en de steel is rond,glad,wit en stevig.
Ik dacht aan een aronskelk,maar daar is deze te groot voor! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is dit voor plant? Gepubliceerd: 04 sep 2017 24 keer bekeken |
Ik heb mijn tuin laten ophogen en nu kom ik onbekende planten tegen. Trek ik ze uit of is het een aanvulling? Graag weet ik de naam van deze planten voor een juiste beslissing. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekend boompje Gepubliceerd: 08 mei 2016 9 keer bekeken |
Op verschillende plaatsen heb ik dat deze plant groeit in onze tuin. Kent iemand dit boompje/struikje? Dank bij voorbaat Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende bosplant vakantie Gepubliceerd: 06 sep 2015 11 keer bekeken |
Deze plant kwam ik tegen op vakantie in Slowakije , Ertzgebergte. Heeft iets van salomonszegel aleen zijn de bloemen blauw en hangen niet onder de stengel. Struik hoogte ongeveer 1.5 m, stond langs bosrand Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant in tuin Gepubliceerd: 09 aug 2015 5 keer bekeken |
Ik kwam deze beginnende plant tegen in de tuin. Wie kan mij zeggen wat het is Gr Ria Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende tuinplant Gepubliceerd: 16 jul 2015 4 keer bekeken |
hallo, in mijn tuin groeit een plant, niet door mij aangeschaft, mogelijk aan komen waaien is het een gekweekte plant of onkruid Lees verder... |
| Forumonderwerp |
lelies, bladziekte Gepubliceerd: 27 mei 2015 49 keer bekeken |
Wederom een vraag over ziekte, ditmaal in Lelies. In een perkje staan een aantal Lelies, van verschillende kleuren, in een groepje bij elkaar. Eerst komen er kleine donkerrode vlekken op het blad. Deze worden groter, en daarna komen er gaten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekend onkruid Gepubliceerd: 19 apr 2015 10 keer bekeken |
Het hele internet heb ik al afgespeurd, maar ik kom er niet achter wat het onkruid is dat onze tuin teistert, zowel tussen de tegels als in de volle grond. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant / paddestoel Gepubliceerd: 10 mrt 2015 32 keer bekeken |
In mijn tuin een vreemde holle bolletjes, half in de grondWie kan mij vertellen wat voor plant of paddestoel dit is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eitjes van onbekend insect Gepubliceerd: 10 aug 2014 20 keer bekeken |
Hallo allemaal, ik heb heel weinig verstand van insecten, eitjes en de schade die ze wel of niet aanrichten. Misschien ben ik aan het verkeerde adres op dit forum, maar niet geschoten is altijd mis. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
identificatie onbekende plant, struik enz. Gepubliceerd: 28 jul 2014 10 keer bekeken |
Goedendag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende grote plant in tuin Gepubliceerd: 03 jul 2014 13 keer bekeken |
Er staat sinds een paar maanden een grote onbekende plant in onze tuin. Hij is 140/150cm hog. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor plant is dit? Gepubliceerd: 22 jun 2014 7 keer bekeken |
In mijn tuin - op zandgrond - is op een halfverwilderde plek een nog onbekende plant verschenen. Vertakte stengels met witte bloemen, ca 1.50 m Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende plant in tuin Gepubliceerd: 25 mei 2014 5 keer bekeken |
Vorig jaar heb ik gezaaid in de tuin. Dit jaar is er zomaar een prachtige plant opgekomen, waar de vlinders en de bijen ook heel vaak op af komen.Ik zou heel graag willen weten hoe deze prachtige plant heet. Lees verder... |