Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 23 apr 2024

148 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in mijn tuin.

Gepubliceerd: 12 jul 2022

47 keer bekeken
Ik heb deze ooit van iemand gekregen. Pas na jaren is ie het goed gaan doen. Maar ik kan er niet achter komen welke plant het is. Wie kan min helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende moerasspirea

Gepubliceerd: 14 jul 2020

32 keer bekeken
Dit jaar groeit en bloeit een Moerasspireasoort in onze tuin, voor het eerst in 30 jaar. Op alle mgelijke sites heb ik gezocht naar een vergelijkbare soort/ondersoort, maar niet kunnen vinden. Daarom mijn vraag op deze site.
Lees verder...
Forumonderwerp nogmaals onbekende plant

Gepubliceerd: 13 mei 2020

54 keer bekeken
Beste groenliefhebber, Mijn moeder heeft nog een onbekende in haar tuin staan.Weten jullie welke soort dit is? Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant, wie weet het?

Gepubliceerd: 13 mei 2020

46 keer bekeken
Beste tuin en groenliefhebbers, Mijn moeder heeft deze plant bij Appeltern gekocht en weet de naam niet. Wie kent deze plant?Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 16 jul 2019

5 keer bekeken
Onlangs kreeg ik twee plantjes cadeau. Hoewel ik heel veel planten in mijn tuin heb (en gehad) heb ik deze nog nooit gezien. Ik weet ook niet of het een kamer- of een tuinplant is. Ik heb twee foto's meegestuurd.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant, bloem of onkruid

Gepubliceerd: 16 jun 2019

60 keer bekeken
Goedemorgen, Onze tuin wordt ieder overstelpt met een voor ons onbekende plant. Wie weet welke naam hierbij hoort? Dank, groet, Robbert
Lees verder...
Forumonderwerp geen idee wat er in mijn tuin aan het groeien is

Gepubliceerd: 13 mei 2019

110 keer bekeken
Goedemiddag, ik heb een vraag, vorig jaar kwam er een takje vanzelf groeien in mijn tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe tuin, onbekende planten

Gepubliceerd: 10 apr 2019

83 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp welke tuinplant is dit?

Gepubliceerd: 24 jun 2018

50 keer bekeken
Voor mij de laatste onbekende plant in onze tuin. Blad aan het uiteinde van de takken kleur mooi rood in de vroege lente. Wie oh wie?
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 11 apr 2018

95 keer bekeken
goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet wat voor plant dit is?

Gepubliceerd: 27 sep 2017

71 keer bekeken
in de tuin van mijn buurvrouw zijn enkele zaadbollen gevonden,de bol is zo groot als een tennisbal en heeft donker rode besjes/zaadjes en de steel is rond,glad,wit en stevig. Ik dacht aan een aronskelk,maar daar is deze te groot voor!
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2017

24 keer bekeken
Ik heb mijn tuin laten ophogen en nu kom ik onbekende planten tegen. Trek ik ze uit of is het een aanvulling? Graag weet ik de naam van deze planten voor een juiste beslissing.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend boompje

Gepubliceerd: 08 mei 2016

9 keer bekeken
Op verschillende plaatsen heb ik dat deze plant groeit in onze tuin. Kent iemand dit boompje/struikje? Dank bij voorbaat
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende bosplant vakantie

Gepubliceerd: 06 sep 2015

11 keer bekeken
Deze plant kwam ik tegen op vakantie in Slowakije , Ertzgebergte. Heeft iets van salomonszegel aleen zijn de bloemen blauw en hangen niet onder de stengel. Struik hoogte ongeveer 1.5 m, stond langs bosrand
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in tuin

Gepubliceerd: 09 aug 2015

5 keer bekeken
Ik kwam deze beginnende plant tegen in de tuin. Wie kan mij zeggen wat het is Gr Ria
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende tuinplant

Gepubliceerd: 16 jul 2015

4 keer bekeken
hallo, in mijn tuin groeit een plant, niet door mij aangeschaft, mogelijk aan komen waaien is het een gekweekte plant of onkruid
Lees verder...
Forumonderwerp lelies, bladziekte

Gepubliceerd: 27 mei 2015

49 keer bekeken
Wederom een vraag over ziekte, ditmaal in Lelies. In een perkje staan een aantal Lelies, van verschillende kleuren, in een groepje bij elkaar. Eerst komen er kleine donkerrode vlekken op het blad. Deze worden groter, en daarna komen er gaten.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend onkruid

Gepubliceerd: 19 apr 2015

10 keer bekeken
Het hele internet heb ik al afgespeurd, maar ik kom er niet achter wat het onkruid is dat onze tuin teistert, zowel tussen de tegels als in de volle grond.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant / paddestoel

Gepubliceerd: 10 mrt 2015

32 keer bekeken
In mijn tuin een vreemde holle bolletjes, half in de grondWie kan mij vertellen wat voor plant of paddestoel dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp eitjes van onbekend insect

Gepubliceerd: 10 aug 2014

20 keer bekeken
Hallo allemaal, ik heb heel weinig verstand van insecten, eitjes en de schade die ze wel of niet aanrichten. Misschien ben ik aan het verkeerde adres op dit forum, maar niet geschoten is altijd mis.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onbekende plant, struik enz.

Gepubliceerd: 28 jul 2014

10 keer bekeken
Goedendag,
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende grote plant in tuin

Gepubliceerd: 03 jul 2014

13 keer bekeken
Er staat sinds een paar maanden een grote onbekende plant in onze tuin. Hij is 140/150cm hog.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant is dit?

Gepubliceerd: 22 jun 2014

7 keer bekeken
In mijn tuin - op zandgrond - is op een halfverwilderde plek een nog onbekende plant verschenen. Vertakte stengels met witte bloemen, ca 1.50 m
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in tuin

Gepubliceerd: 25 mei 2014

5 keer bekeken
Vorig jaar heb ik gezaaid in de tuin. Dit jaar is er zomaar een prachtige plant opgekomen, waar de vlinders en de bijen ook heel vaak op af komen.Ik zou heel graag willen weten hoe deze prachtige plant heet.
Lees verder...