Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
wie kent deze boom? Gepubliceerd: 07 jun 2019 97 keer bekeken |
Ik ben echt benieuwd of er iemand is die deze boom kent. Het kan een boom zijn die niet uit Europa komt... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom is dit ? Gepubliceerd: 05 aug 2018 57 keer bekeken |
graag wil ik weten wat voor boom dit is.
Dit, omdat mijn geiten de bladeren erg lekker vinden en ik niet weet of deze boom/ grote struik giftig is. Alvast bedankt voor uw antwoorden.
ps de plant is vanzelf gekomen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is er aan de hand met mijn toscaanse klimjasmijn? Gepubliceerd: 08 nov 2017 5,601 keer bekeken |
De bladeren van onze Toscaanse klimjasmijn zijn met zwarte poeder bedekt en als je dat eraf wrijft is het blad mooi glanzend donker groen. Het blad is dus niet plakkerig en ook niet aangevreten. Is dit dan toch zwarte luis? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
van welke plant is dit zaad afkomstig? Gepubliceerd: 17 apr 2016 7 keer bekeken |
Ik ben erg benieuwd of jullie me kunnen helpen in mijn zoektocht: van welke plant/struik/boom is dit zaad afkomstig? Heb het aangetroffen in het hooi voor onze konijnen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom/struik/plant is dit ? Gepubliceerd: 23 jul 2014 5 keer bekeken |
Dit is een plant die in mijn tuin is gegroeit, die ik niet gezaait heb en zou graag weten wat dit is.Bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende vrucht/zaad/boom Gepubliceerd: 19 mei 2014 8 keer bekeken |
Heeft iemand een idee wat dit voor vrucht/zaad is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 29 jul 2013 12 keer bekeken |
we hebben in onze tuin een onbekende boom/struik. hij woekert heel de tuin (en ook bij de buren)door. we hebben allerhande soorten vergif geprobeerd maar niets helpt. De plant sterft af na Lees verder... |
| Forumonderwerp |
en welke struik/boom is dit? Gepubliceerd: 09 jul 2013 22 keer bekeken |
Hier nog een houtige plant die is komen aanwaaien. De bladeren doen me denken aan die van de zwarte els, maar er is geen enkele beharing aan de onderkant, en ik kan ook niets kleverigs aan de plant ontdekken, wat niet klopt met de beschrijving. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke struik/boom is dit? Gepubliceerd: 05 jul 2013 10 keer bekeken |
Deze plant komt als onkruid overal in mijn tuin op en groeit bijzonder snel. De jonge blaadjes zijn wat roodachtig aangelopen, maar worden later groen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hier mag je binnenkijken.. Gepubliceerd: 13 jun 2013 75 keer bekeken |
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kan ik mijn kastanjeboom na 7 jaar toppen Gepubliceerd: 10 mei 2013 411 keer bekeken |
Hallo alle maal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
groot identificatievraagstuk nr.2 Gepubliceerd: 07 mei 2013 22 keer bekeken |
Vandaag in de achtertuin ah werk geweest en ook daar een aantal onbekenden tegengekomen. Wie helpt?
Nog niet van alles goeie foto's, dus voor nu alleen de eerste.
NUMMER 1 Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke franse struik/ boom? Gepubliceerd: 27 okt 2012 37 keer bekeken |
Kan iemand mij vertellen welke plant dit is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
van welke plant is dit afkomstig? Gepubliceerd: 28 jul 2012 2 keer bekeken |
Hallo, Ben al een tijdje op zoek naar de oorsprong van dit takje dat ik onlangs kreeg van iemand voor het maken van een kunstwerkje. Maar heb geen enkel idee van welke struik/boom dit afkomstig en heb nog een paar stukken Lees verder... |
| Forumonderwerp |
is dit een boom of struik? Gepubliceerd: 26 jul 2012 8 keer bekeken |
Is de plant op de foto een boom of struik? Wie weet hoe die heet? Zoals je ziet komt er een soort knop tussen de bladeren aan. Misschien een bloem?Als ik weet hoe die heet, kan ik opzoeken welke plek hij/zij wil in de tuin Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant/boom/struik is dit? Gepubliceerd: 18 jul 2012 4 keer bekeken |
Heeft iemand een idee welke boom of plant dit kan zijn. Hij lijkt zich om andere struiken heen te 'wikkelen'. De takken worden vrij lang en het blad is vrij groot. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
australische planten .wie kweekt ze nog meer ?. Gepubliceerd: 15 jul 2012 106 keer bekeken |
Hoi allemaal. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke boom is dit? Gepubliceerd: 17 mei 2012 3 keer bekeken |
hallo,
ik heb 2 boompjes in een bloembak gehad, maar we weten niet hoe deze heet. 1 boom is hoogst waarschijnlijk kapot aan het gaan. (zal wel niet winterhard zijn) Ik wil het graag eens opzoeken welke type boom het is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stand van zaken na de winter... Gepubliceerd: 05 mei 2012 66 keer bekeken |
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
acer pseudoplatanus 'atropurpureum' Gepubliceerd: 29 apr 2012 9 keer bekeken |
Hallo Plantenforum, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam (on)kruid Gepubliceerd: 23 apr 2012 10 keer bekeken |
tijdens mijn wandelingen met camera kom ik momenteel veel (on)kruid tegen waarvan ik de naam niet weet.
wie kent de naam van deze?
vr grtCaJo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke struik is dit? Gepubliceerd: 11 apr 2012 1 keer bekeken |
Wie weet welke struik (plant/boom) dit is?Dank en groet,Sanne Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een 8-tal planten e.d waarvan ik de naam niet weet Gepubliceerd: 03 apr 2012 22 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
clerodendrum trichotomum gezocht Gepubliceerd: 26 feb 2012 88 keer bekeken |
Wij zijn alle lange tijd op zoek naar een Clerodendrum trichotomum, en dan Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant moet er in de tuin volgens jullie? Gepubliceerd: 16 nov 2011 14 keer bekeken |
Voor mij is dat de roos. Doorbloeiende en geurende rozen. Lees verder... |