Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
is het na te gaan welke iris dit is? Gepubliceerd: 24 mei 2015 18 keer bekeken |
Ik heb een mooie Iris gekregen die in de vijver zou moeten staan (volgens gever); plan Lees verder... |
| Forumonderwerp |
'efteling' waterplant Gepubliceerd: 14 sep 2013 7 keer bekeken |
Bij de Efteling zag ik (naast de werkelijk prachtige borders) deze mooie waterplant.Het is vast een plant die ook in de Nederlandse weilanden-slootjes voorkomt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
musa lasiocarpa met jonge plantjes Gepubliceerd: 10 aug 2013 34 keer bekeken |
Onze heilige lotus heeft het geweldig naar zijn zin. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vervolg aanleg vijver Gepubliceerd: 05 jun 2013 33 keer bekeken |
https://tinyurl.com/yy93p5kz Lees verder... |
| Forumonderwerp |
identificatie gevraagd Gepubliceerd: 29 jun 2012 11 keer bekeken |
Hoi
deze kwam tevoorschijn in een van mijn bloempotten.Hoe heet deze plant?
Gr Hent Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vijvermiserie Gepubliceerd: 27 mei 2012 29 keer bekeken |
Ik heb (al)weer jullie hulp nodig.
2 weken terug zag alles er nog vrij goed uit in mijn vijvertje maar nu begint het uit de hand te lopen.
Vorig jaar had ik zulke problemen helemaal niet.
Even een balans opmaken: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
carex morrowii 'variegata' Gepubliceerd: 26 okt 2011 41 keer bekeken |
ls, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mooie waterplant Gepubliceerd: 15 aug 2010 3 keer bekeken |
Een mooie waterplant in een sloot vlakbij Utrecht , maar geen naam erbij , misschien weten jullie die? groetjes nicole Lees verder... |
| Forumonderwerp |
project: eik Gepubliceerd: 05 mrt 2010 9 keer bekeken |
Hello!
Gisteren heb ik een eik uitgegraven uit de tuin bij mijn schoonouders...In een pot gezet om compactere wortels te kweken. Heb er een paar foto's bij gedaan, hoop dat ze een beetje duidelijk zijn. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hergebruik vijversubstraat zweefalg Gepubliceerd: 20 apr 2009 125 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plantje Gepubliceerd: 03 aug 2008 1 keer bekeken |
Heb een mooie plant gekregen zou een waterplant zijn of moerasplant wie kent hem grtj vif Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 14 apr 2008 2 keer bekeken |
Iemand een idee welke waterplant dit is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke zuurstofplanten? Gepubliceerd: 24 mei 2007 16 keer bekeken |
ik heb veel te weinig zuurstofplanten in mijn vijver nu.ik heb 1 bak met vederkruid maar die groeit voor geen meter terwijl al de andere planten heel goed groeien.dus enkele vraagjes: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
planten gaan dood Gepubliceerd: 16 sep 2006 31 keer bekeken |
hallo, ik heb sinds twee jaar een vijver van ongeveer 30 vierkante meter. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kroos in de vijver doen om algen te bestrijden? Gepubliceerd: 29 jul 2006 45 keer bekeken |
Is het een goed idee om wat kroos in mijn vijver te doen om algengroei tegen te gaan? Hij ligt nogal veel in zon en is dus groen troebel ondanks de zuurstofplanten en de waterlelie. Het is wel zo dat de vijver pas deze lente is aangelegd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vragen over vijver Gepubliceerd: 27 mrt 2006 34 keer bekeken |
Nu ik hier zo op het forum zit te neuzen (en veel wijzer word)komen er een paar vragen in me op nl.
ik heb in de herfst zoveel mogelijk bladeren er uitgehaald is dit genoeg geweest? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet meer Gepubliceerd: 07 mei 2004 3 keer bekeken |
wie weet meer over de waterplant scirpus cernuus(naaldgras)zou er graag meer over weten en welke functie hij heeft voor het water Lees verder... |