Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 23 apr 2024

148 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in mijn tuin.

Gepubliceerd: 12 jul 2022

47 keer bekeken
Ik heb deze ooit van iemand gekregen. Pas na jaren is ie het goed gaan doen. Maar ik kan er niet achter komen welke plant het is. Wie kan min helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende moerasspirea

Gepubliceerd: 14 jul 2020

32 keer bekeken
Dit jaar groeit en bloeit een Moerasspireasoort in onze tuin, voor het eerst in 30 jaar. Op alle mgelijke sites heb ik gezocht naar een vergelijkbare soort/ondersoort, maar niet kunnen vinden. Daarom mijn vraag op deze site.
Lees verder...
Forumonderwerp nogmaals onbekende plant

Gepubliceerd: 13 mei 2020

54 keer bekeken
Beste groenliefhebber, Mijn moeder heeft nog een onbekende in haar tuin staan.Weten jullie welke soort dit is? Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant, wie weet het?

Gepubliceerd: 13 mei 2020

46 keer bekeken
Beste tuin en groenliefhebbers, Mijn moeder heeft deze plant bij Appeltern gekocht en weet de naam niet. Wie kent deze plant?Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 16 jul 2019

5 keer bekeken
Onlangs kreeg ik twee plantjes cadeau. Hoewel ik heel veel planten in mijn tuin heb (en gehad) heb ik deze nog nooit gezien. Ik weet ook niet of het een kamer- of een tuinplant is. Ik heb twee foto's meegestuurd.
Lees verder...
Forumonderwerp geen idee wat er in mijn tuin aan het groeien is

Gepubliceerd: 13 mei 2019

110 keer bekeken
Goedemiddag, ik heb een vraag, vorig jaar kwam er een takje vanzelf groeien in mijn tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 11 apr 2018

95 keer bekeken
goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet wat voor plant dit is?

Gepubliceerd: 27 sep 2017

71 keer bekeken
in de tuin van mijn buurvrouw zijn enkele zaadbollen gevonden,de bol is zo groot als een tennisbal en heeft donker rode besjes/zaadjes en de steel is rond,glad,wit en stevig. Ik dacht aan een aronskelk,maar daar is deze te groot voor!
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2017

24 keer bekeken
Ik heb mijn tuin laten ophogen en nu kom ik onbekende planten tegen. Trek ik ze uit of is het een aanvulling? Graag weet ik de naam van deze planten voor een juiste beslissing.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende tuinplant

Gepubliceerd: 16 jul 2015

4 keer bekeken
hallo, in mijn tuin groeit een plant, niet door mij aangeschaft, mogelijk aan komen waaien is het een gekweekte plant of onkruid
Lees verder...
Forumonderwerp lelies, bladziekte

Gepubliceerd: 27 mei 2015

49 keer bekeken
Wederom een vraag over ziekte, ditmaal in Lelies. In een perkje staan een aantal Lelies, van verschillende kleuren, in een groepje bij elkaar. Eerst komen er kleine donkerrode vlekken op het blad. Deze worden groter, en daarna komen er gaten.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant / paddestoel

Gepubliceerd: 10 mrt 2015

32 keer bekeken
In mijn tuin een vreemde holle bolletjes, half in de grondWie kan mij vertellen wat voor plant of paddestoel dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant is dit?

Gepubliceerd: 22 jun 2014

7 keer bekeken
In mijn tuin - op zandgrond - is op een halfverwilderde plek een nog onbekende plant verschenen. Vertakte stengels met witte bloemen, ca 1.50 m
Lees verder...
Forumonderwerp zaailingen

Gepubliceerd: 23 aug 2013

18 keer bekeken
In april jl. stopte ik veel zaden in de grond. Van enkele wist ik geen naam, zoals deze, maar ik dacht er wel achter te komen als de planten zouden bloeien. Tot nu toe gebeurde dat niet. Het groen staat er prachtig bij, al
Lees verder...
Forumonderwerp kale krent (nieuw geplant)

Gepubliceerd: 13 jul 2013

62 keer bekeken
In februari is deze krent geplant. Hij kwam mooi in bloei maar nu vind ik hem er triestig bij staan. De krenten die ik in het wild zie staan allemaal veel mooier in blad. Iemand die weet of dit normaal is, voor een eerste jaar?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant/struik

Gepubliceerd: 27 jun 2013

3 keer bekeken
Wie kan mij iets vertellen over deze plant. Hij staat bij mijn schoonmoeder in de tuin maar ze heeft geen idee wat het is.Ze wilt hem er graag uit halen maar is bang een bijvoorbeeld mooi bloeiende struik weg te gooien.
Lees verder...
Forumonderwerp acer?

Gepubliceerd: 17 jun 2013

5 keer bekeken
In mijn nieuwe tuin heb ik enkele onbekende planten.
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

75 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp update onbekende plant 2012/2013

Gepubliceerd: 02 jun 2013

24 keer bekeken
Belofte maakt schuld ……… Onbekende plant 2012/2013De groei zit er al weer aardig in, nu de bloei nog ……
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende in de tuin.

Gepubliceerd: 29 apr 2013

13 keer bekeken
Deze plant staat sinds vorig jaar in mijn tuin. Vorig jaar was het 1 plantje en ik heb het laten staan om te zien wat het zou worden. Nu zijn het er veel meer, maar ik weet nog steeds niet wat het is.
Lees verder...
Forumonderwerp zevenblad te lijf gaan, kan dit?

Gepubliceerd: 16 apr 2013

157 keer bekeken
Ik heb een behoorlijk grote tuin en vanwege gezondheidsproblemen is deze de afgelopen jaren helaas flink verwaarloosd.
Lees verder...
Forumonderwerp struiken in de tuin

Gepubliceerd: 15 okt 2012

29 keer bekeken
Ik heb deze zomer een acer moeten verwijderen omdat hij verwelkingsziekte had.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend struikje in de tuin

Gepubliceerd: 24 sep 2012

10 keer bekeken
Hallo mijn naam is frank en ik ben nieuw hier. Nadat ik terug kwam van vakantie had ik een vreemde plant in de tuin. Dus heb ik hem laten doorgroeien en iedereen kijkt er vol verbazing naar. Niemand
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 13 sep 2012

27 keer bekeken
kent iemand de naam van deze plant. Spontaan verschenen.Alvast bedankt.
Lees verder...