Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Tuininformatie |
de mooiste hangplanten om op te hangen aan je tuinoverkapping Gepubliceerd: 07 okt 2025 83 keer bekeken |
De mooiste hangplanten om op te hangen aan je tuinoverkapping Lees verder... |
| Forumonderwerp |
"wilde plant" Gepubliceerd: 15 jul 2025 55 keer bekeken |
Terug van weggeweest en gelijk een vraagje.
welke “wilde” plant is dit. Spontaan opgekomen tussen enkele zinnia’s.
Ik voorbaat bedankt voor de moeite
Bartels Lees verder... |
| Forumonderwerp |
leiboom Gepubliceerd: 19 apr 2025 35 keer bekeken |
Ik wil graag 2 leibomen in de achtertuin voor meer privacy. Nu lees ik dat de Leilinde een geschikte soort is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant ( struik) is dit? Gepubliceerd: 29 jul 2024 50 keer bekeken |
Hallo, graag wil ik weten welke struik dit is en zijn de bessen eetbaar? Lees verder... |
| Tuininformatie |
kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen? Gepubliceerd: 04 jul 2024 206 keer bekeken |
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 15 jun 2024 66 keer bekeken |
Ik heb maar 1 plant in huis en aangezien mijn vrouw 3 welen geleden is overleden, wil ik hem heel goed verzorgen aangezien het haar plant was, dus wie kan mij vertellen welke plant dit is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet welke geranium dit is? Gepubliceerd: 08 jun 2024 44 keer bekeken |
Hi,
kan iemand mij vertellen welke geranium dit is?
Hij bloeit nu. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zaden Gepubliceerd: 03 mei 2024 29 keer bekeken |
Ik heb rode zaaddozen in de vorm van een pompoentje. Van welke plant is dit? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet welke plant dit is? Gepubliceerd: 20 aug 2023 71 keer bekeken |
Ik zag een leuke groene borderplant met daarin verschillende andere bloemen. Maar ik weet niet welke plant de groene ( met witte bloemetjes), dus de basis is. Wie kan mij verder helpen? Zie foto. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eetbaar. Gepubliceerd: 14 jul 2023 61 keer bekeken |
Deze plant komt in ruime mate spontaan op in mijn tuin. Ik weet, dat dit een postelein is ( een Portulaca). maar is de afgebeelde plant eetbaar en welke variëteit is dit. Vast bedankt Voorde moeite
Bartels Lees verder... |
| Tuininformatie |
een mooie tuin creeren Gepubliceerd: 12 jul 2023 45 keer bekeken |
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dit lijkt een palm, wat is het? Gepubliceerd: 21 jun 2023 64 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke heuchera soort is dit? Gepubliceerd: 11 jun 2023 30 keer bekeken |
Wie weet welke soort Heuchera oranje blad heeft en witte bloemetjes? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 10 jun 2023 58 keer bekeken |
Deze plant vond ik in mijn tuin in de schaduw. Geen idee hoe die daar is gekomen. Wie weet het?gr Jacques Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor een klokje is dit? Gepubliceerd: 07 jun 2023 49 keer bekeken |
Er zijn wat klokjes komen aanwaaien in mijn tuin. Ze zijn super mooi, dus ik wil ze proberen te houden. Het verspreidt zich als een malle onder de grond, dus dat lijkt niet zo moeilijk. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie kent deze struik Gepubliceerd: 04 jun 2023 53 keer bekeken |
Wie kent deze struik of plant. Lees verder... |
| Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 52 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
| Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 914 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
zwarte vlekken op stam van mijn japanse esdoorn Gepubliceerd: 31 mei 2023 198 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 10 mei 2023 88 keer bekeken |
Welk plantje is op de foto ingelijst te zien? Foto van 13 mei vorig jaar, plantje misschien een dag of enkele dagen voordien geplukt, in Hof van Twente. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mening/advies over trachycarpus fortunei Gepubliceerd: 11 apr 2023 37 keer bekeken |
Dag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit Gepubliceerd: 31 mrt 2023 54 keer bekeken |
Deze plant staat ineens in de tuin.
Weet iemand welke plant het is.
Alvast bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet deze plant? Gepubliceerd: 08 mrt 2023 107 keer bekeken |
ik had vroeger een plantje waar lichtgroene ‘wandelstokjes’ uit omhoog groeide. weet iemand welke plant dit is? google biedt geen uitkomst.
groet- anna Lees verder... |
| Tuininformatie |
groene inspiratie nodig? dit zijn 3 unieke kamerplanten Gepubliceerd: 22 feb 2023 33 keer bekeken |
Planten zijn een van de beste toevoegingen aan elke kamer! Niet alleen brengen ze leven, kleur en natuur in huis, maar ze kunnen ook de luchtkwaliteit van je huis verbeteren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
potroos Gepubliceerd: 21 feb 2023 150 keer bekeken |
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg? Lees verder... |