Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam plantje

Gepubliceerd: 31 jan 2025

61 keer bekeken
Goedemiddag, Ik heb verleden jaar bij een geboorte een mini-plantje gekregen. Een vetplantje werd mij verteld.
Lees verder...
Tuininformatie kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen?

Gepubliceerd: 04 jul 2024

207 keer bekeken
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen.
Lees verder...
Forumonderwerp voor mij onbekende plant

Gepubliceerd: 07 mei 2024

70 keer bekeken
Wie herkent deze plant Is het onkruid??? Ik hoor graag even en alvast bedankt voor de moeite Mvrgr carla
Lees verder...
Forumonderwerp is deze paddestoel slecht voor mijn plant?

Gepubliceerd: 09 okt 2023

58 keer bekeken
Mijn sinaasappelboom heeft deze zomer buiten op het balkon gestaan, en nu is er een soort paddestoel in gegroeid. Het is gegroeid op de plek waar ik zo'n plastic bewateringsbol heb zitten. Is deze paddestoel slecht voor mijn plant?
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte in mijn fuchsia's

Gepubliceerd: 27 sep 2023

65 keer bekeken
Goedenavond, ik heb al jarenlang prachtige fuchsia's s die ik elke winter overhoudt.
Lees verder...
Tuininformatie thuis plantjes kweken is makkelijker dan ooit

Gepubliceerd: 21 aug 2023

86 keer bekeken
Denk je eraan om thuis je eigen planten te kweken? Goed idee! Het is een leuke bezigheid en het maakt je huis ook een stuk gezelliger. Maar voordat je begint, zijn er een paar dingen die je moet weten.
Lees verder...
Forumonderwerp slaapboom

Gepubliceerd: 25 jul 2023

161 keer bekeken
Is dit een goed klimaat voor de slaapboom.en kan hij tegen de volle zon ?
Lees verder...
Tuininformatie sansevieria: de onverwoestbare groene sfeermaker in huis

Gepubliceerd: 12 jul 2023

30 keer bekeken
Als je op zoek bent naar een plant die even stijlvol als onderhoudsarm is, zoek dan niet verder dan de Sansevieria.
Lees verder...
Forumonderwerp welke heuchera soort is dit?

Gepubliceerd: 11 jun 2023

30 keer bekeken
Wie weet welke soort Heuchera oranje blad heeft en witte bloemetjes?
Lees verder...
Forumonderwerp rupsenplaag of schimmel?

Gepubliceerd: 09 jun 2023

67 keer bekeken
Hi!
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor een klokje is dit?

Gepubliceerd: 07 jun 2023

49 keer bekeken
Er zijn wat klokjes komen aanwaaien in mijn tuin. Ze zijn super mooi, dus ik wil ze proberen te houden. Het verspreidt zich als een malle onder de grond, dus dat lijkt niet zo moeilijk.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

52 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

914 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant

Gepubliceerd: 14 mei 2023

55 keer bekeken
ik woon in de eifel (duitsland)waar ik een stuk bos hebt,de meeste planten die daar groeien ken ik wel maar deze niet kunnen jullie me vertellen wat voor soort het is?
Lees verder...
Forumonderwerp 2 planten

Gepubliceerd: 13 mei 2023

62 keer bekeken
Weet iemand wat de plant is met de witte bloemen is dit onkruid ???? En weet iemand de naam van het boompje?? Alvast bedankt voor het meedenk3n  Mvrgr carla
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 08 mrt 2023

107 keer bekeken
ik had vroeger een plantje waar lichtgroene ‘wandelstokjes’ uit omhoog groeide. weet iemand welke plant dit is? google biedt geen uitkomst. groet- anna
Lees verder...
Forumonderwerp haag van hortensia's

Gepubliceerd: 01 mrt 2023

79 keer bekeken
Beste tuinliefhebbers, Wij willen graag een haag maken van hortensia's en het zou fijn zijn om wat ervaringen hierover te mogen lezen. 
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

150 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp help mijn philodendron white princess!

Gepubliceerd: 18 feb 2023

69 keer bekeken
Hallo allemaal, Dit forum etc is voor mij helemaal nieuw. Maar ik ben erg wanhopig opzoek naar een antwoord op de vraag; wat is er aan de hand met mijn plant.  Het is een redelijk volle Philodendron met 1 full moon wit blad.
Lees verder...
Forumonderwerp bladverlies citrus sinensis

Gepubliceerd: 06 dec 2022

71 keer bekeken
enkele maanden geleden hebben wij een grote Citrus Sinensis aangeschaft we -gezien de kou- sinds 4 weken binnen hebben staan en in een lichte erker willen laten overwinteren.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit...

Gepubliceerd: 24 nov 2022

63 keer bekeken
Hallo iedereen 
Lees verder...
Forumonderwerp broedbolletjes begonia sutherlandii

Gepubliceerd: 02 nov 2022

126 keer bekeken
Dag, 
Lees verder...
Forumonderwerp albizia

Gepubliceerd: 04 sep 2022

52 keer bekeken
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. 
Lees verder...
Forumonderwerp wat groeit daar in mijn tuin

Gepubliceerd: 15 aug 2022

70 keer bekeken
Hallo, ik heb mij net aangemeld omdat ik graag een oplossing zou krijgen over wat voor soortplant al sinds 2 jaar [2020 voor het eerst opgemerkt]in mijn tuin groeid.Deze plant is vanzelf "op komen dagen" :-)
Lees verder...
Forumonderwerp dopluis, schildluis of iets anders?

Gepubliceerd: 19 jul 2022

123 keer bekeken
Op mijn olijfboom van een jaar oud zitten veel bruine bultjes. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijkt het meest op dopluis of schildluis maar op de foto’s die ik vind zien ze er toch anders uit.
Lees verder...