Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
naam plantje Gepubliceerd: 31 jan 2025 61 keer bekeken |
Goedemiddag,
Ik heb verleden jaar bij een geboorte een mini-plantje gekregen. Een vetplantje werd mij verteld. Lees verder... |
| Tuininformatie |
kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen? Gepubliceerd: 04 jul 2024 207 keer bekeken |
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
voor mij onbekende plant Gepubliceerd: 07 mei 2024 70 keer bekeken |
Wie herkent deze plant
Is het onkruid???
Ik hoor graag even en alvast bedankt voor de moeite
Mvrgr carla Lees verder... |
| Forumonderwerp |
is deze paddestoel slecht voor mijn plant? Gepubliceerd: 09 okt 2023 58 keer bekeken |
Mijn sinaasappelboom heeft deze zomer buiten op het balkon gestaan, en nu is er een soort paddestoel in gegroeid. Het is gegroeid op de plek waar ik zo'n plastic bewateringsbol heb zitten. Is deze paddestoel slecht voor mijn plant? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ziekte in mijn fuchsia's Gepubliceerd: 27 sep 2023 65 keer bekeken |
Goedenavond, ik heb al jarenlang prachtige fuchsia's s die ik elke winter overhoudt. Lees verder... |
| Tuininformatie |
thuis plantjes kweken is makkelijker dan ooit Gepubliceerd: 21 aug 2023 86 keer bekeken |
Denk je eraan om thuis je eigen planten te kweken? Goed idee! Het is een leuke bezigheid en het maakt je huis ook een stuk gezelliger. Maar voordat je begint, zijn er een paar dingen die je moet weten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
slaapboom Gepubliceerd: 25 jul 2023 161 keer bekeken |
Is dit een goed klimaat voor de slaapboom.en kan hij tegen de volle zon ? Lees verder... |
| Tuininformatie |
sansevieria: de onverwoestbare groene sfeermaker in huis Gepubliceerd: 12 jul 2023 30 keer bekeken |
Als je op zoek bent naar een plant die even stijlvol als onderhoudsarm is, zoek dan niet verder dan de Sansevieria. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke heuchera soort is dit? Gepubliceerd: 11 jun 2023 30 keer bekeken |
Wie weet welke soort Heuchera oranje blad heeft en witte bloemetjes? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
rupsenplaag of schimmel? Gepubliceerd: 09 jun 2023 67 keer bekeken |
Hi! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor een klokje is dit? Gepubliceerd: 07 jun 2023 49 keer bekeken |
Er zijn wat klokjes komen aanwaaien in mijn tuin. Ze zijn super mooi, dus ik wil ze proberen te houden. Het verspreidt zich als een malle onder de grond, dus dat lijkt niet zo moeilijk. Lees verder... |
| Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 52 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
| Tuininformatie |
alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen Gepubliceerd: 02 jun 2023 914 keer bekeken |
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant Gepubliceerd: 14 mei 2023 55 keer bekeken |
ik woon in de eifel (duitsland)waar ik een stuk bos hebt,de meeste planten die daar groeien ken ik wel maar deze niet kunnen jullie me vertellen wat voor soort het is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
2 planten Gepubliceerd: 13 mei 2023 62 keer bekeken |
Weet iemand wat de plant is met de witte bloemen is dit onkruid ????
En weet iemand de naam van het boompje??
Alvast bedankt voor het meedenk3n
Mvrgr carla Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet deze plant? Gepubliceerd: 08 mrt 2023 107 keer bekeken |
ik had vroeger een plantje waar lichtgroene ‘wandelstokjes’ uit omhoog groeide. weet iemand welke plant dit is? google biedt geen uitkomst.
groet- anna Lees verder... |
| Forumonderwerp |
haag van hortensia's Gepubliceerd: 01 mrt 2023 79 keer bekeken |
Beste tuinliefhebbers,
Wij willen graag een haag maken van hortensia's en het zou fijn zijn om wat ervaringen hierover te mogen lezen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
potroos Gepubliceerd: 21 feb 2023 150 keer bekeken |
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help mijn philodendron white princess! Gepubliceerd: 18 feb 2023 69 keer bekeken |
Hallo allemaal,
Dit forum etc is voor mij helemaal nieuw. Maar ik ben erg wanhopig opzoek naar een antwoord op de vraag; wat is er aan de hand met mijn plant.
Het is een redelijk volle Philodendron met 1 full moon wit blad. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bladverlies citrus sinensis Gepubliceerd: 06 dec 2022 71 keer bekeken |
enkele maanden geleden hebben wij een grote Citrus Sinensis aangeschaft we -gezien de kou- sinds 4 weken binnen hebben staan en in een lichte erker willen laten overwinteren. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit... Gepubliceerd: 24 nov 2022 63 keer bekeken |
Hallo iedereen Lees verder... |
| Forumonderwerp |
broedbolletjes begonia sutherlandii Gepubliceerd: 02 nov 2022 126 keer bekeken |
Dag, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
albizia Gepubliceerd: 04 sep 2022 52 keer bekeken |
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat groeit daar in mijn tuin Gepubliceerd: 15 aug 2022 70 keer bekeken |
Hallo, ik heb mij net aangemeld omdat ik graag een oplossing zou krijgen over wat voor soortplant al sinds 2 jaar [2020 voor het eerst opgemerkt]in mijn tuin groeid.Deze plant is vanzelf "op komen dagen" :-) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dopluis, schildluis of iets anders? Gepubliceerd: 19 jul 2022 123 keer bekeken |
Op mijn olijfboom van een jaar oud zitten veel bruine bultjes. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en het lijkt het meest op dopluis of schildluis maar op de foto’s die ik vind zien ze er toch anders uit. Lees verder... |