Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp plant op een aquarel van theo van hoytema

Gepubliceerd: 25 jun 2020

33 keer bekeken
Ik kan me maar zo voorstellen dat dit een onmogelijke vraag is, maar heeft iemand enig idee welke klimplant er in deze kas groeit? Een betere afbeelding (dit exemplaar komt uit 1909) heb ik helaas niet. :-)
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren plant sterven af

Gepubliceerd: 01 jun 2019

144 keer bekeken
Beste forummers,
Lees verder...
Forumonderwerp kan iemand mij vertellen wat voor boom/plant dit is ?

Gepubliceerd: 27 apr 2019

43 keer bekeken
Helaas heb ik geen duidelijkere foto. Het is tijdens een vakantie gemaakt. Erhebben witte bloemetjes aan gezeten, maar daar heb ik geen foto van.  Heeft iemand enig idee wat het is ?
Lees verder...
Forumonderwerp ik kan nergens vinden welke plant dit is

Gepubliceerd: 14 apr 2019

83 keer bekeken
Iemand enig idee welke plant dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor boom

Gepubliceerd: 15 feb 2019

97 keer bekeken
Goedendag, kan iemand mij vertellen welke boom de bijgevoegde is en of het normaal is dat deze al in februari bloemen krijgt. De rest van de zomer is deze helemaal kaal omdat het blad al vroeg in het voorjaaar uitvalt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit ?

Gepubliceerd: 20 mei 2018

34 keer bekeken
Dit groeit op 2 plaatsen in de boomgaard, iemand enig idee ? Er zullen zo te zien gele bloemen aan komen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij helpen met identificatie van deze plant/struik

Gepubliceerd: 19 aug 2017

45 keer bekeken
Goedendag, heeft iemand enig idee welke plant / struik dit is? alvast dank voor uw aandacht met vriendelijke groeten, Debbie
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke 2 plantjes dit zijn?

Gepubliceerd: 11 jul 2017

98 keer bekeken
De middelste in de 2de foto
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 13 mei 2017

6 keer bekeken
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus (of euphorbia?) is dit?

Gepubliceerd: 27 apr 2017

89 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp als een kind zo blij: hellonias bullata

Gepubliceerd: 02 apr 2017

20 keer bekeken
In 2006 heb ik een Hellonias bullata gekocht en jaren moeten wachten, eer er eens een bloem verscheen, 3 jaar geleden voor het eerst bloemen, echt zo mooi, het jaar erop geen bloemen, vorig jaar weer wel.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 13 jul 2016

5 keer bekeken
Ik zou graag willen weten wat de naam van deze plant is, was ongeveer 1 meter hoog. Heeft iemand enig idee? Bijvoorbaat mijn hartelijke dank!
Lees verder...
Forumonderwerp pioenroos met knoppen

Gepubliceerd: 28 mei 2016

47 keer bekeken
Hallo, Ik heb een (witte) pioenroos, die al diverse jaren alleen tot knopvorming komt. Ik heb de plant nu naar de voortuin verpoot (vorig jaar oktober), naast een rode pioenroos die ieder jaar erg mooi bloeit.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 14 apr 2016

10 keer bekeken
Deze plant staat tegen ons huis aan (groeit er niet aan vast), en ook tegen onze waterput en tegen ons hek staat er eentje. Ik heb ze nooit geplant. Ze groeien aardig snel, en afgelopen jaar had er eentje erg veel bladluis.
Lees verder...
Forumonderwerp welke vaste plant is dit?

Gepubliceerd: 09 sep 2015

4 keer bekeken
Ik heb deze plant al sinds 2005 en ooit eens gekocht bij een tuincentrum. Daarna nooit meer ergens gezien en het kaartje kwijt geraakt.
Lees verder...
Forumonderwerp paulownia

Gepubliceerd: 25 aug 2015

15 keer bekeken
Ik heb afgelopen zomer Paulownia gezaaid.
Lees verder...
Forumonderwerp bloemsoort

Gepubliceerd: 23 aug 2015

2 keer bekeken
Iemand enig idee welk soort bloem dit is? gezien in Bokrijk, deze plant was bijna 2 meter hoog. Zou hem graag ook langs mijn moestuin zetten. is dit een vaste plant of niet? zaait hij uit en hoe snel/hard?
Lees verder...
Forumonderwerp makkelijke grootbladerige binnenplant of boompje.

Gepubliceerd: 15 aug 2015

207 keer bekeken
Mijn eerste topic hier en ik kom jullie meteen van alles vragen.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinplant met paarse bloemen, wat is de naam

Gepubliceerd: 23 jul 2015

23 keer bekeken
In één van de bloemperkjes staat een plant met paars/witte bloemen. De bloemen lijken enigszins belvormig. De plant bloeit nu voor de tweede maal. Kan ook behoorlijk groot worden. Op één of andere wijze is de naam zoekgeraakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welk gras?

Gepubliceerd: 13 apr 2015

12 keer bekeken
Grassoort, gekregen met de opmerking dat ze daar en daar vandaan kwamen als ik de volwassen plant wil zien. Maar daar is nog weinig te zien en ik wil ze niet planten zonder te weten waar en hoe.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 06 apr 2015

2 keer bekeken
Lees verder...
Forumonderwerp welke buiten plant is dit?

Gepubliceerd: 30 aug 2014

4 keer bekeken
Mijn vader heeft deze plant in de tuin, maar weet niet wat het is.Iemand enig idee? Alvast bedankt en een prettige avond,Frank
Lees verder...
Forumonderwerp rozenplant onderhouden

Gepubliceerd: 09 aug 2014

8 keer bekeken
Zoals u op de foto kunt zien heb ik totaal geen idee hoe ik deze plant moet onderhouden. M'n tuin staat er vandaag zo bij en ik zou dolgraag prachtige rode rozen willen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke blauwe bloem is dit

Gepubliceerd: 18 jul 2014

12 keer bekeken
Deze is komen aanwaaien. Ik vind 'm zo mooi dat ik het zaad, het lijken wel zwarte kogeltjes, wil opvangen om volgend jaar te gebruiken. Iemand enig idee welke bloem/plant dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp cornus kausa

Gepubliceerd: 03 jun 2014

92 keer bekeken
wij hebben twee stuks cornus kausa in onze tuin, één ervan is drie jaar oud en heeft no
Lees verder...