Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 229 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
meesjes Gepubliceerd: 28 feb 2013 105 keer bekeken |
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wortelpunten vanda gaan dood Gepubliceerd: 05 aug 2012 34 keer bekeken |
Mijn Vanda plant is nu al enkele maanden volop in de groei. Vandaag merkte ik op dat al zijn groei/wortelpunten zwart zijn en ingedroogd. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
gelig gazon hoe groen te krijgen? Gepubliceerd: 26 jun 2012 96 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eerder draadje en nog wat planten Gepubliceerd: 29 apr 2012 4 keer bekeken |
Eerder had ik en foto van dezelfde plant gepost, daar waren de meningen over verdeeld. Ik kan het eerdere draadje niet mee vinden. Ondertussen is er waarschijnlijk ook veel gepost. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ik twijfel, wie kan me helpen Gepubliceerd: 25 mrt 2012 288 keer bekeken |
Is dit gele teunisbloem Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dipladenia / mandevilla overhouden Gepubliceerd: 10 jan 2011 943 keer bekeken |
Nav. van draad: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ook een vanda Gepubliceerd: 15 nov 2010 161 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat te doen bij bodemschimmel? Gepubliceerd: 09 okt 2010 7 keer bekeken |
Hoi iedereen,
In mijn bodem zitten veel witte schimmelsporen. Mijn puntwederik viel om bij de basis en de wortelsonder de grond breken gemakkelijk af. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
toon je vijvertje. Gepubliceerd: 15 jun 2009 76 keer bekeken |
Hey zoals het topic zegt.TOON JE VIJVER
Ik ben schuurkot.be Lees verder... |
| Forumonderwerp |
-32 Gepubliceerd: 30 dec 2008 4 keer bekeken |
Schokkend bericht net op de radio. Een Rusische klimatoloog, denkt dat het hier rondt 10 januari -32 graden celsius kan gaan worden!
Laten we bidden dat deze man onder invloed van de nodige vodka was. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verschil tussen washingtonia filifera en robusta? Gepubliceerd: 11 jun 2006 190 keer bekeken |
Hallo,Ik ben sinds kort op dit forum. Ik heb net de palmenhobby ontdekt en heb hier al heel veel geleerd. Lees verder... |