Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende korrels, identificatie gevraagd

Gepubliceerd: 24 jun 2018

39 keer bekeken
Goeden dag, van de week is de schuur van de zorgboerderij opgeruimd en kwam deze zak met lichtblauwe korrels tevoorschijn. Ik vermoed zelf dat het kunstmestkorrels zijn, maar ben daar niet zeker van. Kan iemand dit bevestigen?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 26 feb 2015

0 keer bekeken
Hallo,Hier Bartels weer eens.Vorig jaar ook al gevraagd, maar de gegevens ben ik kwijt geraakt. Wat is de naam van deze zomerbloeier. Gezien vorig jaar op Samos (Griekenland)Bij voorbaat bedankt voor de aandacht
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie gevraagd

Gepubliceerd: 29 jun 2012

6 keer bekeken
Hoi deze kwam tevoorschijn in een van mijn bloempotten.Hoe heet deze plant? Gr Hent
Lees verder...

Gepubliceerd: 08 jun 2012

0 keer bekeken
Ik zou graag de latijnse naam van dit plantje weten. Als het kan graag de volledige naam. Kan iemand zien welk plantje dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp vogel, identificatie gevraagd

Gepubliceerd: 16 feb 2012

3 keer bekeken
Op mijn wandeling vandaag kwam ik een vogel tegen die ik niet herkende en daar ook nooit eerder heb gezien. Hij stond tussen een paar reigers maar de bouw was anders. Iets groter, forser lijf en kortere nek.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie gevraagd bomen lissabon

Gepubliceerd: 29 aug 2011

148 keer bekeken
Wie kan mij de namen geven van de volgende bomen?Een Alocosia soort?
Lees verder...
Forumonderwerp soort plant?

Gepubliceerd: 21 aug 2011

1 keer bekeken
Wie weet wat voor plant dit is? en of de besjes verantwoord eetbaar zijn
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie palm gevraagd

Gepubliceerd: 30 nov 2009

0 keer bekeken
Ik kan deze vraag natuurlijk in het exotengedeelte van dit forum plaatsen, maar probeer het eerst hier. Palmen zijn al bijna geen exoten meer ;)
Lees verder...

Gepubliceerd: 01 jun 2009

0 keer bekeken
Mijn opa heeft 3 jaar geleden een stekje van een plant uit een vakantiepark op Kreta meegenomen en deze weten op te kweken in zijn serre. Een paar weken geleden heb ik van hem een stekje gekregen. Heeft iemand een idee van de benaming?
Lees verder...

Gepubliceerd: 09 mei 2009

0 keer bekeken
Wie weet wat voor plantje dit is, het komt elk jaar weer...in mijn verwilderde kruidentuintje, het is een kort harig steeltje met paars-blauwige bloemetjes in trosvorm... een harige steel en bruinige blaadjes.
Lees verder...

Gepubliceerd: 05 mei 2009

0 keer bekeken
Ornithogalum?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie van enkele planten gevraagd :)

Gepubliceerd: 17 sep 2008

1 keer bekeken
heb hier enkel planten staan waarvan ik de exacte soort niet ken.wie kan me helpen? :)dank bij voorbaat! als eerste 2 palmen:
Lees verder...

Gepubliceerd: 08 sep 2008

2 keer bekeken
Welke plant is dit?Deze zag ik begin augustus in Brugge.
Lees verder...
Forumonderwerp 3 x identificatie plant gevraagd

Gepubliceerd: 15 feb 2008

23 keer bekeken
Drie plantjes die ik in de loop van de tijd tussen de vetplanten vandaan heb geplukt in diverse winkels. Ik zet ze onder elkaar, kan kennelijk maar 1 foto per bericht toevoegen.
Lees verder...
Forumonderwerp dennen bommen snoeien

Gepubliceerd: 28 jan 2007

115 keer bekeken
Beste tuinliefhebbers Ik had een vraagje.Iemand van de familie.Die heeft een hele vracht dennen bomen.Maar hij weet niet hoe hij die moet snoeien.En in welke tijd van het jaar moet het snoeien dan gebeuren.
Lees verder...