Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende hangplant

Gepubliceerd: 13 jun 2020

70 keer bekeken
Ik wil graag de naam weten van deze hangplant afkomstig uit het tuincentrum. Het blad is succulent.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant, wie weet het?

Gepubliceerd: 13 mei 2020

43 keer bekeken
Beste tuin en groenliefhebbers, Mijn moeder heeft deze plant bij Appeltern gekocht en weet de naam niet. Wie kent deze plant?Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie bloem - plant

Gepubliceerd: 12 apr 2020

37 keer bekeken
Graag had ik de naam gekend van deze bloem - plant. Met dank bij voorbaat Schrobberbeek
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend

Gepubliceerd: 12 apr 2020

21 keer bekeken
Graag naam van plant
Lees verder...
Forumonderwerp boom onbekend

Gepubliceerd: 21 nov 2019

13 keer bekeken
Welke plant is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant, bloem of onkruid

Gepubliceerd: 16 jun 2019

54 keer bekeken
Goedemorgen, Onze tuin wordt ieder overstelpt met een voor ons onbekende plant. Wie weet welke naam hierbij hoort? Dank, groet, Robbert
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende kamerplant

Gepubliceerd: 23 feb 2019

82 keer bekeken
Volgens mij een redelijk algemene plant in de winkel maar ik kan met google niet zo snel de naam vinden.Is een paar weken geleden een knop gaan vormen en gaat langzaam in bloei komen.Alle hulp is welkom!
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 11 feb 2019

57 keer bekeken
Helaas is ie bijna helemaal dood, 1 blad resteert. Er bleek schimmel aan de wortels te zitten, hopelijk overleefd ie het! Anders zou ik graag een nieuwe willen:)
Lees verder...
Forumonderwerp prachtige kleine plantje, wie weet hiervan de naam?

Gepubliceerd: 08 nov 2018

93 keer bekeken
Hallo, ik zag in het wild deze bloem, ik vond het prachtig. Het was erg klein. Ik zou graaf willen weten welke bloem/plant dit is en of het ook te koop is als rotsplantje. wie weet hier meer van?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 14 jul 2018

70 keer bekeken
Ik heb in april bollen (of knollen??) van astilbes gekocht bij de kweker in Lomm. (limburg) Dat was tijdens Kom in de kas.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend met gele bloem

Gepubliceerd: 11 dec 2017

65 keer bekeken
Graag zou ik de naam van deze plant willen weten.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend kamerplant

Gepubliceerd: 21 sep 2017

82 keer bekeken
Hallo, Ik heb een plant van mijn overleden moeder. Die van mijn zus doet het goed, maar die van ons kwijt weg.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2017

18 keer bekeken
Ik heb mijn tuin laten ophogen en nu kom ik onbekende planten tegen. Trek ik ze uit of is het een aanvulling? Graag weet ik de naam van deze planten voor een juiste beslissing.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe onbekende plant

Gepubliceerd: 01 aug 2017

107 keer bekeken
Vorig jaar kreeg ik op een ruilbeurs een plantje met de mededeling: ik heb geen idee wat het is, probeer het maar eens.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 12 jul 2017

78 keer bekeken
Langs een wijngaard in de Elzas stond deze plant te bloeien. Ondanks alle naspeuringen konden we de naam niet achterhalen. Het zou mooi zijn als iemand de naam zou weten. Er werd aan een soort Mierikswortel gedacht.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant met rode zaadknoppen

Gepubliceerd: 30 okt 2016

8 keer bekeken
In het arboretum in Bokrijk zag ik deze plant. Er stond helaas geen naam bij. Wie helpt me? dankjewel groet, Piet
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend onkruid gazon

Gepubliceerd: 22 aug 2016

181 keer bekeken
Dag mensen! Wie kent deze plant? Bijna onzichtbaar, het ligt direct en plat op de aarde, penwortel met vanuit het midden tot wel 10 uitlopers. Bij mij tot wel 20 cm, niet wortelend (tot op heden) behalve de penwortel.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 16 jul 2016

2 keer bekeken
Kreeg een klimplant. Bloeit met kleine paarse klokjes (géén clematissoort) heeft fijn lichtgroen blad, hecht zich overal aan. Veel zaadjes, die allemaal ontkiemden en bloeien nu ook. Kan iemand mij de naam vertellen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 08 apr 2016

1 keer bekeken
Wie kent de naam van deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende succulent (asphodelaceae)

Gepubliceerd: 10 jan 2016

12 keer bekeken
Goedemiddag, Ik ben op zoek naar de naam van deze succulent. Bij aankoop werd slechts 'Aloe' vermeld, en na enig speurwerk op het internet is me de totale naam nog niet duidelijk. Helpt u mee? Alvast bedankt, J.H.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant en vraagjes

Gepubliceerd: 11 dec 2015

8 keer bekeken
wie weet de naam van deze jongen ? en wat is het probleem naast de `vraat` plekken van de vissen en garnalen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 07 okt 2015

1 keer bekeken
Ik zou graag de naam van deze plant willen weten. Bloeide eind September. Gevonden in Gaasterland, Friesland.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant langs de sloog

Gepubliceerd: 21 sep 2015

1 keer bekeken
Hoor graag de naam. Mooi blad en mooie bes!!
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende bosplant vakantie

Gepubliceerd: 06 sep 2015

8 keer bekeken
Deze plant kwam ik tegen op vakantie in Slowakije , Ertzgebergte. Heeft iets van salomonszegel aleen zijn de bloemen blauw en hangen niet onder de stengel. Struik hoogte ongeveer 1.5 m, stond langs bosrand
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende 10-bladige witte bloem

Gepubliceerd: 17 aug 2015

1 keer bekeken
Graag zou ik de naam van deze plant weten. B.v.d. Wiel
Lees verder...
Stel een tuinvraag