Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam blauw onkruid

Gepubliceerd: 07 jun 2018

114 keer bekeken
Is er iemannd die dit onkruid herkent? Ik heb overal gezigez maar ik kom nergens deze bloem/onkruid tegen. Mvg Lennart
Lees verder...
Forumonderwerp welke 4 planten / onkuiden zijn dit?

Gepubliceerd: 12 aug 2017

106 keer bekeken
het eerste plantje
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende planten

Gepubliceerd: 15 mei 2014

2 keer bekeken
Welke planten zijn dit? Ik heb sommige planten zelfs dit jaar geplaatst maar ben de kaartjes kwijt (dom dom dom) Wie kan mij helpen?
Lees verder...
Forumonderwerp zou het kunnen?

Gepubliceerd: 13 mei 2014

3 keer bekeken
Dochterlief zit weer met een vraag. Dit kwam spontaan in haar tuin op. Is het mogelijk? Zou het de karmozijnbes kunnen zijn. Of is het toch iets anders?
Lees verder...
Forumonderwerp wilde bloem herkennen

Gepubliceerd: 27 mei 2013

0 keer bekeken
Vandaag weer met het fototoestel op pad geweest en nu heb ik wederom een bloem op de foto waar ik niks over kan vinden, ik zal wel weer niet goed zoeken.Is het onkruid?
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid herkennen

Gepubliceerd: 27 apr 2013

50 keer bekeken
All, Wie kan mij helpen om twee soorten onkruid te indentificeren. 1. De gene met de gele bloem, vollop aanwezig op de foto2. het kleine onkruid midden onder op de foto.
Lees verder...
Forumonderwerp zevenblad

Gepubliceerd: 08 jun 2012

0 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp er komt van alles op, maar wat is onkruid?

Gepubliceerd: 28 mei 2012

4 keer bekeken
We komen er niet meer precies achter wat we oorspronkelijk hebben geplant, wat misschien nog van vroeger is of wat nu gewoon onkruid is. Kunnen jullie herkennen wat dit allemaal is?
Lees verder...
Forumonderwerp help, wat staat er in mijn tuin?

Gepubliceerd: 19 mei 2012

29 keer bekeken
1. Wat is dit voor mooie struik? Hij is prachtig vol met witte bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant dit is?

Gepubliceerd: 11 jun 2011

1 keer bekeken
Wie weet wat voor planten dit zijn? Link is een lupine.Weet iemand toevallig welke lupine soort dit is? Rechts (met de witte bloemetjes erin)Wat is dit voor plant?
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid in gazon herkennen

Gepubliceerd: 04 apr 2011

4,902 keer bekeken
Ik heb onkruid in mijn gazon , en zou graag willen weten om welk onkruid het hier precies gaat zodat ik het gericht kan gaan bestrijden.Zie foto. Suggesties om het onkruid effectief te bestrijden zijn ook welkom.
Lees verder...
Forumonderwerp populierenblad goed voor bladcompost?

Gepubliceerd: 23 okt 2009

12 keer bekeken
ik heb onlangs een enorme volkstuin gehuurd (+/- 1000 vierkante meter + populieren bos) en aan de rand ervan staat een groot populieren bos.
Lees verder...
Forumonderwerp nog wat onbekenden...

Gepubliceerd: 01 aug 2009

0 keer bekeken
Tussen de tegels in mijn tuintje komen plantjes op, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, ze lijken dezelfde soort hoewel... de meeste blijven vrij klein en er is ook een grotere waar de bladeren net even anders zijn...
Lees verder...
Forumonderwerp vele voor mij onbekende planten.

Gepubliceerd: 28 mei 2008

0 keer bekeken
Mijn moeder is vorig jaar verhuisd, en bij het huis zit een mooie tuin. In de tuin staan verschillende planten, maar wij zijn echt leken wat betreft het herkennen van planten.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid

Gepubliceerd: 04 mei 2008

37 keer bekeken
Hallo, Wie kan mij de namen vertellen van dit onkruid? Bedankt alvast.
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte en onkruid

Gepubliceerd: 25 mei 2007

284 keer bekeken
Ik ben hier totaal nieuw en ook nog eens leek in het tuinieren. Ik hoop dan ook dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.Ik heb twee problemen.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe tuin, veel onbekende planten

Gepubliceerd: 16 apr 2007

12 keer bekeken
Sinds vorig jaar wonen wij in ons huis, en heb ik de tuin onderhouden. Nu doe ik veel op goed geluk omdat ik van veel planten de naam niet weet.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 18 feb 2007

3 keer bekeken
Hoe heet deze plant ?
Lees verder...
Forumonderwerp zaaid

Gepubliceerd: 26 okt 2006

3 keer bekeken
ik heb 2 jaar geleden ageratum geplant,heb het er voor de winter uitgehaald maar afgelopen zomer kwam het weer op allen tien keer zoveel hoe krijg ik dit weg.heb al met onkruid bestrijder geprobeerd zonder resultaat.
Lees verder...
Forumonderwerp waar ligt u intersse?

Gepubliceerd: 13 jan 2005

1 keer bekeken
Ik ben bezig een boek te schrijven over tuinieren en de grootste problemen daarbij! Mijn vraag aan de mensen is waar hun intersse ligt. Waar wil men over lezen en wat zijn de grootste problemen? Ik hoop op vele reacties!
Lees verder...
Stel een tuinvraag