Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuinevenementen open weekend 'de groene route' en 'top in de kop'

Gepubliceerd: 12 jan 2023

5 keer bekeken
Augustus, een tuin vol leven, een levende tuin.
Lees verder...
Tuinevenementen open weekend 'de groene route' en 'top in de kop'

Gepubliceerd: 12 jan 2023

5 keer bekeken
Augustus, een tuin vol leven, een levende tuin.
Lees verder...
Forumonderwerp voorstellen

Gepubliceerd: 05 feb 2022

24 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik ben Erwin, 41 jaar en ben woonachtig in het zuiden van Limburg.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is teelaarde?

Gepubliceerd: 27 apr 2020

145 keer bekeken
Een hovenier heeft in oktober vorig jaar onze tuin gerenoveerd. De borders zijn groter en er is een nieuw gazon ( zoden)aangelegd.
Lees verder...
Tuinevenementen open tuinenweekend de groene route

Gepubliceerd: 03 feb 2020

5 keer bekeken
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder...
Tuinevenementen open tuinenweekend de groene route

Gepubliceerd: 03 feb 2020

5 keer bekeken
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder...
Tuinevenementen open tuinenweekend de groene route

Gepubliceerd: 02 feb 2020

3 keer bekeken
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder...
Tuinevenementen open tuinenweekend de groene route

Gepubliceerd: 02 feb 2020

3 keer bekeken
Lentegroen en duurzame bloembollenRondje langs tuinen en kwekers in Noord-Holland noord
Lees verder...
Tuinevenementen overheerlijke lente-momenten met de groene route

Gepubliceerd: 06 mrt 2019

5 keer bekeken
‘De Groene Route’ bestaat inmiddels al 5 jaar en wordt gevormd door een groeiende groep gepassioneerde tuineigenaren en kwekers in Noord-Holland noord.
Lees verder...
Forumonderwerp erodium variabile bishop's form / reigersbek wanneer nieuw fris groen blad

Gepubliceerd: 31 jul 2018

171 keer bekeken
Hallo, Sinds mei dit jaar heb ik reigersbek gepoot in de volle grond. Nu na 3 maanden wordt het groene blad wat minder mooi en wordt de pol ook wat dunner. Hij bloeit her en der nog wel met roze bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp zaait lavendel zich uit?

Gepubliceerd: 29 jul 2018

956 keer bekeken
Ik heb vanmiddag de lavendel Felice gesnoeid, de bloemen zijn uitgebloeid en ik had het eigenlijk al eerder willen doen, maar vandaag is het eindelijk eens bewolkt met een prettig windje.
Lees verder...
Tuinevenementen dwalen langs tuinen en kwekerijen

Gepubliceerd: 08 jan 2018

5 keer bekeken
‘De Groene Route’ bestaat uit een groep gepassioneerde tuineigenaren en kwekerijen in Noord-Holland.
Lees verder...
Tuinevenementen hooge zwaluwse open tuindag

Gepubliceerd: 27 jun 2017

20 keer bekeken
Na dit droge voorjaar zien de tuinen er toch nog prima uit!
Lees verder...
Tuinevenementen de groene route: kleurig feest in de tuin

Gepubliceerd: 27 jun 2017

9 keer bekeken
De Groene Route wordt gevormd door een groep gepassioneerde tuin-eigenaren en duurzaam werkende kwekerijen in Noord Hollland Noord, die gezamenlijk open weekends organiseren. Elk weekend heeft een eigen thema.
Lees verder...
Forumonderwerp meerdere vragen

Gepubliceerd: 15 dec 2016

11 keer bekeken
Hallo allen, lang geleden dat ik op dit forum informatie kreeg. Vele jaren geen fatsoenlijke tuin gehad. Nu weer een fijn huisje met leuke tuin en het begint weer te kriebelen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie is de taxuskever kwijtgeraakt na verhuizing?

Gepubliceerd: 22 apr 2015

55 keer bekeken
Ik woonde voorheen op een appartement en had veel potten op het balkon. In deze potten had ik veel taxuskevers. Toen ik ging verhuizen naar een huis met tuin, heb ik nagenoeg alle planten achtergelaten om zo van de taxuskever af te komen.
Lees verder...
Forumonderwerp advies gevraagd beplanting 2 grote bakken.

Gepubliceerd: 18 apr 2015

60 keer bekeken
Hallo lezers. Vorig jaar heb ik mijn hele tuin gerenoveerd (Juli) nu het voorjaar er aankomt zit ik met 2 nog hele lege grote bloembakken en ik heb nog geen idee wat ik er mee ga of moet doen.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe en met wat de grond bewerken ?

Gepubliceerd: 11 mrt 2015

5 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp vraagje over varens

Gepubliceerd: 19 okt 2014

1 keer bekeken
Vorig jaar oktober hebben we twee varens geplant in onze border.Eentje die we in de winkel hadden gekocht. En de andere die ik van tussen de straatstenen op het voetpad heb gepeuterd.
Lees verder...
Forumonderwerp welke ongedierte maakt ons gazon kapot?

Gepubliceerd: 12 okt 2014

1,433 keer bekeken
Sinds September hebben wij een plaag van ongedierte denk ik. Ons gazon zit vol met bulten. Ik heb er ook een foto van. Kan iemand ons zeggen van waar dit zou komen? Is echt jammer, op sommige plaatsen is het gras echt dun. Ze eten het kapot.
Lees verder...
Forumonderwerp heide

Gepubliceerd: 28 aug 2014

6 keer bekeken
Goede dag, Ik heb 2 delen met heide planten in mijn tuin. Maar er tussenin staat onkruid. Hoe kan ik het beste deze 2 delen aan elkaar laten groeien?Zijn er andere opties dan alleen onkruid wieden?
Lees verder...
Forumonderwerp border vol van ???

Gepubliceerd: 23 apr 2014

0 keer bekeken
wie weet wat dit is? Plant werd vorig jaar 1.50m. hoog met kleine gele bloemen, lijkt op zonnebloem. Ik heb er een uitgegraven.
Lees verder...
Forumonderwerp ongewenst of niet, ik weet niet wat het is.

Gepubliceerd: 22 apr 2014

1 keer bekeken
Dit dingetje duikt op verschillende plaatsen op. Dus vrees ik een beetje dat jullie slecht nieuws voor me zullen hebben.
Lees verder...
Forumonderwerp welk onkruid is dit?

Gepubliceerd: 17 apr 2014

170 keer bekeken
Dit onkruid maakt mij al enige jaren het leven zuur. Mijn gazon zit er vol mee en elk jaar voller.
Lees verder...