Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke soorten cactussen zijn dit ?

Gepubliceerd: 28 mrt 2016

478 keer bekeken
Ik heb een aantal cactussen en ik zou daar graag de naam van willen weten. Misschien kan iemand mij helpen? Kunt u ook nog wat over de conditie vertellen van mijn cactussen? de meeste heb ik nu een jaar. Alvast bedankt ! :) 1:
Lees verder...
Forumonderwerp naam cactusje ?

Gepubliceerd: 23 jul 2014

0 keer bekeken
Hallo,ik heb deze cactus gekregen , maar zou graag de naam weten.Heb zelf al wat onderzoek gedaan,zou het kunnen dat deze cactus ferocactus stainesii var. pringlei heet ?bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet dit kleine cactusje?

Gepubliceerd: 02 mrt 2012

1 keer bekeken
help! ik heb echt alle sites en plaatjes op google afgestruind maar kan de naam van dit kleine plantje niet vinden. heb het nodig voor een opdracht voor de Design academy.. maar moet dus
Lees verder...
Forumonderwerp identificaties cactus

Gepubliceerd: 07 mrt 2009

28 keer bekeken
halo, Ziehier een cactusje waarvan ik de naam niet weet.Heb nochtans al zowat het volledige net op foto's afgesnuffeld...Graag help dus.
Lees verder...
Forumonderwerp cactusje??

Gepubliceerd: 19 nov 2008

0 keer bekeken
weet iemand de naam van dit kleine, pas gezaaide cactusje? dank
Lees verder...
Forumonderwerp naam piepklein cactusje?

Gepubliceerd: 20 jul 2008

2 keer bekeken
Ik heb een aantal maanden geleden een minicactusje in een sleutelhanger (Een zogeheten Pettree ) gekocht, het klinkt misschien raar maar het is echt een échte (moet hem zelfs water geven!). Nu vroeg ik mij 2 dingen af;
Lees verder...
Forumonderwerp id cactus

Gepubliceerd: 29 feb 2008

0 keer bekeken
Hallo allemaal ik heb een klein cactusje gekregen en kan nergens de naam van 't kleinoot vinden ik zou 't fijn vinden als iemand de naam wel weet.Er werd me gezegd dat hij heel langzaam groeit dus zal 't wel lang duren voor hij een beetje groter i
Lees verder...
Forumonderwerp cactus met pluimige (bloem?)stengel

Gepubliceerd: 11 mei 2007

196 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kan men een cactus terug in bloem krijgen?

Gepubliceerd: 28 mrt 2007

4 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp id cactus

Gepubliceerd: 03 sep 2006

4 keer bekeken
Hallo , ik ben hier nieuw maar wel een regelmatige bezoeker van dit forum. Ik heb laatst een cactus(je) gekregen , meegebracht uit spanje maar ik weet hier de naam niet van, kan iemand mij helpen?Hopelijk lukt het met de foto, hartelijk dank
Lees verder...
Forumonderwerp met z'n 2en???

Gepubliceerd: 31 jul 2006

5 keer bekeken
ik heb 2 cactusjes waarvan ik de naam niet weet. ik weet wel dat ze geent zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp naam babycactusje

Gepubliceerd: 08 jul 2006

1 keer bekeken
Graag id van dit mooie cactusje.Hij komt me bekend voor.....
Lees verder...
Forumonderwerp even voorstellen...

Gepubliceerd: 05 apr 2005

2 keer bekeken
Mijn naam is Angelique. Sinds een paar maanden ben ik in de ban van cactussen. Het begon met een bezoek aan intratuin.
Lees verder...
Forumonderwerp namen...!

Gepubliceerd: 02 dec 2002

1 keer bekeken
Hello, Wij zijn in het bezit gekomen van een 11-tal ...cactusjes(denk ik) waar we graag een naam zouden willen opkleven omdat ze zonder enige info aan ons zijn overgemaakt. Ik heb ze allemaal gefotografeerd en een nummer gegeven.
Lees verder...
Stel een tuinvraag