Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat kan ik het beste doen?

Gepubliceerd: 14 apr 2024

30 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 10 mei 2023

68 keer bekeken
Welk plantje is op de foto ingelijst te zien? Foto van 13 mei vorig jaar, plantje misschien een dag of enkele dagen voordien geplukt, in Hof van Twente.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 08 mrt 2023

80 keer bekeken
ik had vroeger een plantje waar lichtgroene ‘wandelstokjes’ uit omhoog groeide. weet iemand welke plant dit is? google biedt geen uitkomst. groet- anna
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 29 mei 2022

26 keer bekeken
Ik heb al vele jaren een klein bijvend plantje in mijn tuin. Het komt elk voorjaar weer op en meet 20 x 20 cm en ook 20 cm hoog.. Benieuwd of iemand weet wat het is. Paul Wesselius
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent de naam van dit plantje?

Gepubliceerd: 19 mrt 2022

43 keer bekeken
Mijn zoon heeft deze roos samen met een mij onbekende bloem gekregen als bedankje. Ik ben nieuwsgierig van welk plantje dit een takje is.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit ?

Gepubliceerd: 23 sep 2021

31 keer bekeken
Deze plant is een paycypodium succulentum  Echter snap ik niet goed waarom deze plant al het blad laat vallen .. nu al.. plantje is 3weken oud
Lees verder...
Forumonderwerp gekregen kamerplant

Gepubliceerd: 03 jul 2021

35 keer bekeken
Ik heb een kamerplantje gekregen maar weet niet juist welke plant het is. De eigenaar weet het ook niet meer. Kent iemand dit plantje? 
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje is dit ?

Gepubliceerd: 14 mei 2021

45 keer bekeken
Beste leden,  Mijn dochtertje heeft een plantje gekocht. Echter zat er geen naamplaatje en verzorgingsadvies bij. Wie kan ons helpen wat dit is, en hoe de verzorging hiervan is ? B.v.d groet René
Lees verder...
Forumonderwerp welke salvia is dit?

Gepubliceerd: 26 okt 2020

44 keer bekeken
Ik kocht deze Salvia als jong plantje op de kruidenafdeling van een tuincentrum.
Lees verder...
Forumonderwerp voor ons onbekend plantje

Gepubliceerd: 02 mei 2020

52 keer bekeken
Wie kan ons vertellen welk soort plantje dit is, en hoe de verzorging ervan is.Het plantje heeft hele fijne stengels Bedankt voor het meedenken / info
Lees verder...
Forumonderwerp plant?

Gepubliceerd: 15 apr 2020

22 keer bekeken
Welk plantje is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent dit bijzondere plantje?

Gepubliceerd: 05 apr 2020

69 keer bekeken
Lieve plantliefhebbers, Al enige tijd heb ik dit plantje die er qua looks steeds verder op achteruit gaat. Daarom hoop ik dat jullie weten welk soort dit is, zodat ik de juiste verzorging kan opzoeken en toepassen.
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje is dit?

Gepubliceerd: 01 jan 2020

27 keer bekeken
wie weet de naam van dit plantje? en is het winterhard?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plantjes zijn dit?

Gepubliceerd: 06 jun 2019

48 keer bekeken
Ik denk dat de linkse een Peperomia obtusifolia variegata zou kunnen zijn, maar is de linkse ook familie?
Lees verder...
Forumonderwerp advies gevraagd, wat gaat hier steeds mis ?

Gepubliceerd: 02 jun 2019

60 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp welk soort plant is dit

Gepubliceerd: 01 jun 2019

33 keer bekeken
Beste leden, Wij hebben vandaag een plantje gekocht, echter weten niet wat dit is. Er zat geen kaartje bij. Wie kan ons helpen, b.v.d groet René,
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant ?

Gepubliceerd: 13 mei 2019

28 keer bekeken
Heb dit plantje gekregen, zou in volle grond (in de zon) zeer groot worden met rode bloei, iemand die weet welke plant dit is ?
Lees verder...
Forumonderwerp peperomia...?

Gepubliceerd: 14 dec 2018

104 keer bekeken
Goedemiddag, Ik heb dit plantje deze week gekocht en denk dat het een peperomia is maar welke? Misschien iets moeilijker te zien op de foto maar het blad heeft een licht bonte tekening en de stengels zijn rood.
Lees verder...
Forumonderwerp prachtige kleine plantje, wie weet hiervan de naam?

Gepubliceerd: 08 nov 2018

93 keer bekeken
Hallo, ik zag in het wild deze bloem, ik vond het prachtig. Het was erg klein. Ik zou graaf willen weten welke bloem/plant dit is en of het ook te koop is als rotsplantje. wie weet hier meer van?
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje is dit??

Gepubliceerd: 01 okt 2018

51 keer bekeken
Hallo, Mijn dochter, die in z.Frankrijk woont, stuurde me een foto van deze plant met de vraag: wat is dit voor een plantje? Het blad ziet er viltig uit (licht behaard....?). Ik heb geen idee. Iemand???
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje is dit?

Gepubliceerd: 12 aug 2018

39 keer bekeken
Wie kent deze? Tijdens de droogte bleef deze mooi groen. Als dit plantje niet teveel woekert zou ik mijn gras wel hierdoor willen vervangen. Mooi groen maar wordt niet hoog dus weinig maaien. Of ehhh......
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant zien we hier

Gepubliceerd: 07 aug 2018

27 keer bekeken
Stond tussen het riet aan de waterkant Wie helpt me aan de naam van dit mooie bloeiende plantje?
Lees verder...
Forumonderwerp erodium variabile bishop's form / reigersbek wanneer nieuw fris groen blad

Gepubliceerd: 31 jul 2018

171 keer bekeken
Hallo, Sinds mei dit jaar heb ik reigersbek gepoot in de volle grond. Nu na 3 maanden wordt het groene blad wat minder mooi en wordt de pol ook wat dunner. Hij bloeit her en der nog wel met roze bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Stel een tuinvraag